Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Żydowo: Wykonanie robót budowlanych w budynku Głównym Domu Pomocy Społecznej w Żydowie
Numer ogłoszenia: 257260 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku Głównym Domu Pomocy Społecznej w Żydowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zadania p.n.:Wykonanie robót budowlanych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Żydowie Część Nr 1,, Wykonanie rozbiórki nieczynnego komina zlikwidowanej kotłowni budynku głównego DPS Żydowo z robotami towarzyszącymi Zakres robót obejmuje wykonanie: rozbiórka komina wolnostojącego - m3 45,88 . rozbiórka obudowy zbiornika wyrównawczego - m3 4,1. rozbiórka obróbek blacharskich m2 6,72. rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym - m2 16,8. uzupełnienie konstrukcji dachowej z zbrojonych płyt stropowych z betonu monolitycznego wym.2,20 x 2,70 gr.0,30. wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na gładko - m2 12,21. uzupełnienie pokrycia dachowego papą warstw. z rdzeniem ze styropianu 3 warstwy papy w technologii DKD - m2 12,21. wywiezienie gruzu na wysypisko w Sianowie km 45 Część Nr 2- Wykonanie wymiany posadzek w pomieszczeniach bloku A,B i ,D budynku głównego DPS Żydowo Zakres robót obejmuje : Zerwanie posadzek rulonowych z tworzyw sztucznych - 440,0 m2. Skucie nierówności na istniejących podłożach 440x 15% - 66,0 m2. Wykonanie nowej warstwy wyrównawczej pod posadzki grubości 30 mm- 440,0 m2. Wykonanie posadzek jednobarwnych z terakoty Gres na pow. - 440,0 m2 na zaprawie klejowej ATLAS. Wykonanie cokolików z płytek terakotowych 10x 20 - 210,0 mb. Wywiezienie gruzu na odległość 45 km na wysypisko komunalne PGK w Sianowie - 5,52m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta sporządzona na druku-Formularz ofertowy ( zał. nr 1 do siwz). 2.Do formularza ofertowego winny być załączone n.w dokumenty stanowiące integralną część oferty: 1)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 5 do siwz,2) oświadczenia wykonawcy -(zał.nr 4 do siwz) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia w zakresie robót opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w niniejszym przetargu, potwierdzone referencjami (opiniami inwestorów - zamawiających) stwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością, (zał.nr 6 do siwz) 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 7) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (zał.nr 7 do siwz) 8)parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał.nr 8 do siwz) 9) kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania lub wybranej części plusnależny podatek VAT Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie do pełnienia funkcji kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego uprawnienia o specjalności w zakresie konstrukcji budowlanych .!!!/WAŻNE/!!!Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną-ne do podpisywania oferty z dopiskiem a zgodność z oryginałem-każda zapisana strona-.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej wŻydowie,76-012 Żydowo 112 powiat Koszalin..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie ,pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie rozbiórki nieczynnego komina zlikwidowanej kotłowni budynku głównego DPS Żydowo z robotami towarzyszącymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie:. rozbiórka komina wolnostojącego - m3 45,88 . rozbiórka obudowy zbiornika wyrównawczego - m3 4,1. rozbiórka obróbek blacharskich m2 6,72. rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym - m2 16,8. uzupełnienie konstrukcji dachowej z zbrojonych płyt stropowych z betonu monolitycznego wym.2,20 x 2,70 gr.0,30. wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na gładko - m2 12,21. uzupełnienie pokrycia dachowego papą warstw. z rdzeniem ze styropianu 3 warstwy papy w technologii DKD - m2 12,21. wywiezienie gruzu na wysypisko w Sianowie km 45.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wymiany posadzek w pomieszczeniach bloku A,B i ,D budynku głównego DPS Żydowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Zerwanie posadzek rulonowych z tworzyw sztucznych - 440,0 m2. Skucie nierówności na istniejących podłożach 440x 15% - 66,0 m2. Wykonanie nowej warstwy wyrównawczej pod posadzki grubości 30 mm - 440,0 m2. wykonanie posadzek jednobarwnych z terakoty Gres na pow. - 440,0 m2 na zaprawie klejowej ATLAS. Wykonanie cokolików z płytek terakotowych 10x 20 - 210,0 mb. Wywiezienie gruzu na odległość 45 km na wysypisko komunalne PGK w Sianowie - 5,52m3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w mieście Szczecinek
- Przebudowa hali agregatów prądotwórczych i rozdzielni głównej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z zakupem agregatów prądotwórczych
- Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi - zaprojektuj i wykonaj
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.