eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceStały dostęp do sieci internetowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Katowice: Stały dostęp do sieci internetowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 257732 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stały dostęp do sieci internetowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia stałego dostępu do sieci internetowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z opisem zawartym w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami i oświadczeniami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1 siwz. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ). A Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. XI ust. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B Dokumenty, o których mowa w pkt. A powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. B stosuje się odpowiednio. Wszystkie dołączone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 SIWZ. Pełnomocnik musi dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XI SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i numer strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego p.565 ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostęp do sieci internetowej dla siedziby głównej w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić szerokopasmowy dostęp do sieci internetowej o przepływności 10 Mbit/s, w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku, dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, którego siedziba główna znajduje się w Katowicach, przy ul. Ligonia 46, pozostałe lokalizacje w Katowicach: ul. Dąbrowskiego 23, ul. Reymonta 24, ul. Powstańców 17 zgodnie z opisem zawartym w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostęp do sieci internetowej dla siedziby Międzywydziałowego Zespołu Zadaniowego w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić szerokopasmowy dostęp do sieci internetowej o przepływności 10 Mbit/s, w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku dla Międzywydziałowego Zespołu Zadaniowego, którego siedziba znajduje się w Bielsku - Białej przy ul. Piastowska 40 zgodnie z opisem zawartym w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostęp do sieci internetowej dla siedziby Międzywydziałowego Zespołu Zadaniowego w Częstochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca powinien zapewnić szerokopasmowy dostęp do sieci internetowej o przepływności 10 Mbit/s, w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku dla Międzywydziałowego Zespołu Zadaniowego, którego siedziba mieści się w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 zgodnie z opisem zawartym w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.