To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Koszalin: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 257834 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181756 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: zadanie nr 1 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30; -wymiana glazury w sanitariatach w ilości 90,24m2 , demontaż i ponowny montażu urządzeń sanitarnych, przełożenie płytek chodnikowych i elementów schodowych z betonu płukanego wejścia głównego do budynku z wyprofilowaniem spadku, montaż listew antypoślizgowych na schodach zewnętrznych zejścia do kotłowni, remont garażu z częściową naprawą tynków i posadzki , malowanie wewnętrznych ścian w ilości 40,39m2, naprawa opaski wokół garażu oraz przełożenie polbruku z wyprofilowaniem spadku i regulacją wpustu kanalizacji ; zadanie nr 2 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1b; -wymiana stolarki okiennej ( witryn aluminiowych) i drzwiowej zewnętrznej, uzupełnienie ścianki działowej gr. ? cegły w ilości 1,37m2 w pomieszczeniu składnicy akt wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej, wykonanie tynku i malowanie; zadanie nr 3 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Białogardzie , ul. Wojska Polskiego 56; -wymiana wykładziny dywanowej na PCV w ilości 136,08m2 wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu składnicy akt, adaptacja pomieszczenia o powierzchni 15m2 na potrzeby SOK z demontażem stolarki drzwiowej w ilości 2szt, rozebraniem okładziny ścian, ścianki gr ? cegły, wykonaniem ścianki z płyty GK, uzupełnieniem posadzki z płytek gress, montażem drzwi aluminiowych, malowaniem i uzupełnieniem sufitów podwieszanych ; zadanie nr 4 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21; -malowanie wraz z przygotowaniem powierzchni sali obsługi klienta w ilości 266,27m2, wymianie wykładziny dywanowej w pomieszczeniu sekretariatu w ilości 30,10m2 wraz z robotami towarzyszącymi ; zadanie nr 5 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; -dostawa i montaż logo ZUS w budynku Inspektoratu ZUS w Wałczu;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.10.00 - Dekorowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 90.10.00.00 - 90.10.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: roboty remontowe w I/ZUS w Drawsku Pomorskim ul. Sikorskiego 30;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOJCIECH CHOJNACKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOJCIECH CHOJNACKI
- Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Wojciech Chojnacki, ul. Obr.Westerplatte 2A, 78-500 Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20571,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20702,56
Oferta z najniższą ceną: 20702,56 / Oferta z najwyższą ceną: 20849,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: roboty remontowe w I/ZUS w Drawsku Pomorskim ul. Basztowa 1b
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOJCIECH CHOJNACKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOJCIECH CHOJNACKI
- Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Wojciech Chojnacki, ul. Obr. Westerplatte 2A, 78-500 Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75005,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118101,80
Oferta z najniższą ceną: 118101,80 / Oferta z najwyższą ceną: 118101,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: roboty remontowe w I/ZUS w Białogardzie ul. Wojska polskiego 56.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKMAR Łukasz Marciniak, ul. Chodkiewicza 10, 75-670 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25916,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27715,50
Oferta z najniższą ceną: 27715,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27715,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: roboty remontowe w I/ZUS w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKMAR Łukasz Marciniak, ul. Chodkiewicza 10, 75-670 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10891,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6132,04
Oferta z najniższą ceną: 6132,04 / Oferta z najwyższą ceną: 6132,04
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: roboty remontowe w I/ZUS w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy Stanisław Olszyński ART REGION, ul. Wąwozowa 3B, 75-335 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3641,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3595,31
Oferta z najniższą ceną: 3595,31 / Oferta z najwyższą ceną: 3595,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.