Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Wrocław: Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim miesięczniku gospodarczym
Numer ogłoszenia: 257941 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Forum Muzyki, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 85 28, faks 71 330 52 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim miesięczniku gospodarczym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim miesięczniku gospodarczym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.
- Media Impact Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4305,00
Oferta z najniższą ceną: 4305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4305,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Niniejsze postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych (ogólnopolskich dzienników, tygodników, miesięczników), zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanej kampanii uznał, że włączenie tytułu prasowego Forbes w kampanię reklamową wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o wydarzeniach do grupy docelowej potencjalnych odbiorców tego rodzaju przekazu artystycznego. Media Impact Polska, ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, jest firmą odpowiedzialną za komercjalizację przestrzeni reklamowej Ringier Axel Springer Polska będącego wydawcą miesięcznika Forbes. Tytuł ten wybrano ze względu na dostęp do określonego kręgu odbiorców (czytelników zainteresowanych zagadnieniami kulturalnymi) na terenie całego kraju. Forbes jest miesięcznikiem gospodarczym, skierowanym do menedżerów wyższego i średniego szczebla, biznesmenów, osób dynamicznych, aktywnych, otwartych na światowe trendy. Stanowią oni jedną z najistotniejszych grup docelowych, do których chce dotrzeć zamawiający. Istotną częścią miesięcznika Forbes są unikalne rankingi, opinie, analizy i komentarze najwybitniejszych postaci światowego biznesu, zaczerpnięte z amerykańskiej edycji pisma. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. Zakres tematyczny publikowanych w miesięczniku artykułów oraz jego gospodarczy charakter koresponduje z treściami, które Zamawiający chce polecić czytelnikom w publikowanych ogłoszeniach prasowych. Biorąc pod uwagę powyższe parametry, należy przyjąć, iż Media Impact Polska jest wyłącznym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt.1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.