eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprawowania funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury kulturalnej Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie, polegającej na wykonaniu instalacji wentylacji i klimatyzacji w części budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie przy ulicy Kredytowej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Warszawa: Usługa sprawowania funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury kulturalnej Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie, polegającej na wykonaniu instalacji wentylacji i klimatyzacji w części budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie przy ulicy Kredytowej 1
Numer ogłoszenia: 258078 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181602 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, ul. Kredytowa 1, 00-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8276669, 8268178, faks 22 8276669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprawowania funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury kulturalnej Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie, polegającej na wykonaniu instalacji wentylacji i klimatyzacji w części budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie przy ulicy Kredytowej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas robót polegających na wykonaniu wentylacji i klimatyzacji w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie przy ulicy Kredytowej 1, w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury kulturalnej Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie, w których skład wchodzi: a.wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w Magazynie Tkanin na II piętrze, b.wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w Pracowniach Konserwatorskich i Pracowni Fotograficzno - Filmowej na III piętrze, c.montaż klimatyzacji typu SPLIT we wskazanych pomieszczeniach biurowych na III piętrze, d.wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zgodnie z art.25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: a) reprezentowanie inwestora, którym jest Zamawiający na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Niezależnie, do obowiązków Wykonawcy należy: a) szczegółowe zapoznanie się z zakresem inwestycji i dokumentacją projektową, przekazanie Zamawiającemu uwag odnośnie ewentualnych nieprawidłowości lub braków oraz sugestii dotyczących ich usunięcia, b) zapoznanie się z treścią umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, c) weryfikacja i akceptacja Podwykonawców robót budowlanych, d) kontrola uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności Wykonawcy robót budowlanych, e) kontrola jakości robót budowlanych i stanu technicznego używanych przez Wykonawcę na budowie maszyn i urządzeń, f) uczestnictwo w opracowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego będą realizowane roboty budowlane, g) opiniowanie i egzekwowanie terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa powyżej, h) systematyczna kontrola i opiniowanie wpisów Wykonawcy robót budowlanych do Dziennika Budowy, podejmowanie decyzji w sprawach budowy, i) ocena przygotowania placu budowy pod względem organizacji i bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia pracowników Wykonawcy robót budowlanych, pracowników Zamawiającego i osób odwiedzających jego siedzibę, j) bieżące pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach na placu budowy oraz o prawdopodobnych, przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztów budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, k) egzekwowanie poprawienia prac wykonanych nieprawidłowo lub poniżej standardu, l) kontrola jakości i zgodności urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia z określonymi w ofercie, m) uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Projektantem wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego oraz ich zatwierdzanie bądź odrzucanie, n) analizowanie i opiniowanie wniosków w sprawie robót zamiennych lub zaniechanych, o) udział w czynnościach odbiorów częściowych określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Budownictwa BUDOSERWIS Joanna Ciepielak, ul. Żwirowa 6, 05-070 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49578,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 339000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.