eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławwykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Liceum Ogólnokształcącego Nr VII im. K.K. Baczyńskiego we Wrocławiu obejmujący zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25811

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Liceum Ogólnokształcącego Nr VII im. K.K. Baczyńskiego we Wrocławiu obejmujący zadania: I. Wymiana okien drewnianych skrzynkowych łukowych o charakterze zabytkowym - 210 szt.; II. Malowanie korytarza parter i piwnica oraz klatek P/I piętro i P/piwnice; III. Naprawa i konserwacja stolarki drzwiowej o charakterze zabytkowym (drzwi wejściowe) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Liceum Ogólnokształcące Nr VII im. K. K. Baczyńskiego, do kontaktów: mgr Renata Sapuń, ul. Krucza 49, 53-410 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3610354, fax 071 3385149, e-mail: rsapun@lo7.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lo7.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Liceum Ogólnokształcącego Nr VII im. K.K. Baczyńskiego we Wrocławiu obejmujący zadania: I. Wymiana okien drewnianych skrzynkowych łukowych o charakterze zabytkowym - 210 szt.; II. Malowanie korytarza parter i piwnica oraz klatek P/I piętro i P/piwnice; III. Naprawa i konserwacja stolarki drzwiowej o charakterze zabytkowym (drzwi wejściowe). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII IM. K.K. BACZYŃSKIEGO WE WROCŁAWIU 53-410 Wrocław, ul. Krucza 49. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie I. Wymiana okien drewnianych skrzynkowych łukowych o charakterze zabytkowym - 210 szt. zadanie II. Malowanie korytarza parter i piwnica oraz klatek P/I piętro i P/piwnice zadanie III. Naprawa i konserwacja stolarki drzwiowej o charakterze zabytkowym ( drzwi wejściowe ) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że wykonawca: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 16.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Po 4000 zł na każde zadanie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prac objętych zamówieniem: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy , w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, każda o cenie brutto nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza, że wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do pełnienia funkcji: - kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej z treścią Formularza załączonego do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych ( zakończonych ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych, każda o cenie brutto nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji \Doświadczenie zawodowe\. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według formularza załączonego do specyfikacji \Potencjał kadrowy\ stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. W wykazie należy wskazać: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. 6. Wykaz podmiotów ( podwykonawców ), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji \Podwykonawcy\.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo7.wroc.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew nr konta: 25 1090 2398 0000 0001 0464 6806. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:00, LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII IM. K.K. BACZYŃSKIEGO WE WROCŁAWIU 53-410 Wrocław, ul. Krucza 49 gabinet Dyrektora Szkoły.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: zadanie I Wymiana okien drewnianych skrzynkowych łukowych o charakterze zabytkowym - 210 szt. 1) Krótki opis: Wymiana okien drewnianych skrzynkowych łukowych o charakterze zabytkowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 16.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zadanie II Malowanie korytarza parter i piwnica oraz klatek P/I piętro i P/piwnice. 1) Krótki opis: Malowanie korytarza parter i piwnica oraz klatek P/I piętro i P/piwnice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 16.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: zadanie III Naprawa i konserwacja stolarki drzwiowej o charakterze zabytkowym ( drzwi wejściowe ). 1) Krótki opis: Naprawa i konserwacja stolarki drzwiowej o charakterze zabytkowym ( drzwi wejściowe ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 16.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.