eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneprzetarg nieograniczony - przejście podziemne Gubałówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25815

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zakopane: przetarg nieograniczony - przejście podziemne Gubałówka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Zakopane, do kontaktów: Urszula Grzyb, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.zakopane.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Zakopane Wydział Drogownictwa i Transportu pok. nr 417, inż Dariusz Wysłouch, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0.18/2020417, fax 0.18/2020448, e-mail: dwyslouch@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zakopane Wydział Drogownictwa i Transportu pok. nr 215, mgr inż. Tomasz Bandura, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0.18/2020421, fax 0.18/2020448, www.um.zakopane.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Zakopane Referat ds zamówień publicznych pok. nr 8, mgr Urszula Grzyb, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0.18/2020448, fax 0.18/2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony - przejście podziemne Gubałówka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zakopane. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia podziemnego w ciągu ul. Krupówki i Na Gubałówkę pod drogą wojewódzką nr 958, wraz z przebudową i rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci energetycznej, sieci teletechnicznej, sieci wodociągowej w mieście Zakopane zgodnie z dokumentacją kosztorysową i specyfikacją wykonania i odbioru robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.12.11 - Przejścia podziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.11 - Przejścia podziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.22.12.50 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.50 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje 1.Przekładka istniejących sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci energetycznej, sieci teletechnicznej, sieci wodociągowej. 2.Roboty rozbiórkowe istniejących elementów pasa drogowego, wraz z wiatą przystankową. 3.Roboty ziemne 4.Ścianki szczelne 5.Roboty fundamentowe 6.Betonowania 7.Wykończenia powierzchni betonowych (okładki kamieniem naturalnym, beton fakturowy) 8.Konstrukcje stalowe (szyb windowy) 9.Roboty izolacyjne (izolacje grube) 10Odwodnienie całości obiektu 11.Montaż urządzeń dylatacyjnych 12.Montaż dźwigarów z drewna klejonego 13.Montaż wind 14.Zabezpieczenie elementów żelbetowych środkami antykorozyjnymi 15.Wykonanie wszelkich przyłączy: kanalizacyjnych, wodociągowych, energetycznych i teletechnicznych. 16.Prace drogowe ( podbudowy, nawierzchnie jezdni, chodników, dojść, ) 17.Prace związane z aranżacją terenów przyległych (mała architektura, zieleńce, ławki) 18.Umocnienia skarp 19.Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie, słupki, zapory) 20.Wykonanie sieci wewnętrznych (wodociągowa, kanalizacyjna, elektryczna, teletechniczna) 21.Montaż przekrycia dojść 22.Prace wykończeniowe ( ściany, posadzki, sufity, przeszklenia konstrukcji aluminiowej, ściany działowe pomieszczeń, tynki, ) 23.Montaż oświetleń, monitoringu zintegrowanego z istniejącym miejskim. 24.Nasadzenia wg. projektu zieleni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), a także którzy wykażą : Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał jako strona umowy co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i wielkości, tj. budowa przejścia podziemnego dla pieszych o wartości przekraczającej 2.0000.000 złotych ( słownie: dwa miliony złotych) bądź wykonał co najmniej dwa obiekty mostowe ( przez obiekt mostowy rozumie się most, wiadukt , estakadę) , których wartość każdego przekraczała 2.000.000 zł(słownie: dwa miliony złotych) Wykonawca musi wykazać ,że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierowników robót posiadających uprawnienia drogowe i uprawnienia mostowe. Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł ( słownie: trzy miliony złotych) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty przetargowej. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana metodą wg formuły spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu a składania ofert; 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty ( wymienione wyżej) dla każdego z nich. 6)wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 7)na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa co najmniej jednego przejścia podziemnego dla pieszych o wartości przekraczającej 2.0000.000 złotych ( słownie: dwa miliony złotych) bądź wykonał co najmniej dwa obiekty mostowe ( przez obiekt mostowy rozumie się most, wiadukt , estakadę) , których wartość każdego przekraczała 2.000.000 zł(słownie: dwa miliony złotych) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 8)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia drogowe i mostowe dla kierowników budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 9)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł ( słownie: trzy miliony złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10)kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o otrzymane od zamawiającego przedmiary robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zakopane.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać w siedzibie zamawiającego pok nr 215 ,II piętro , w poniedziałki od godz: od 9:00 - 16:00,w pozostałe dni od wtorku do piątku od godz. 8:00 do 15:00 po dokonaniu wpłaty w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. W przypadku przesłania SIWZ pocztą, Wykonawca ponosi dodatkowo koszty opłaty pocztowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 12:30, Sala Nr 1 Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.