eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Wrocław: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 258178 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóeinia jest wykonanie operatów szacunkowych niżej wymienionych nieruchomości: 1. Wrocław ul. Graniczna, dz. nr 1/43, AM-15, obręb 46 - Strachowice, pow. 7,6227ha. Nieruchomość zabudowana 3 budynkami magazynowymi o łącznej pow. użytkowej 267 m2 i kubaturze 886 m3, oraz hangarem nr 35 o pow. użytkowej 5373 m2 i kubaturze 56217 m3. Do obowiązków rzeczoznawcy należy wykonanie pomiarów sprawdzających. Dla nieruchomości brak jest mpzp. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka znajduje się na obszarze posiadającym funkcję Lotnisko Cel wyceny - oddanie w trwały zarząd , ilośc operatów -1 2. Wrocław ul. Graniczna, dz. nr 1/50, AM-15, obręb 46 - Strachowice, pow. 1,7338 ha. Nieruchomość zabudowana 2 budynkami magazynowymi o łącznej pow. użytkowej 435 m2 i kubaturze 2267 m3, hangarem nr 31 o pow. użytkowej 869 m2 i kubaturze 4150 m3 oraz hangarem nr 32 o pow. użytkowej 869 m2 i kubaturze 4142 m3. Do obowiązków rzeczoznawcy należy wykonanie pomiarów sprawdzających. Dwa hangary przenośne wpisane są do rejestru zabytków. Dla nieruchomości brak jest mpzp. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka znajduje się na obszarze posiadającym funkcję Lotnisko Cel wyceny - oddanie w trwały zarząd , ilość operatów -1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00 - Sprzedaż nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale 2 niniejszej specyfikacji, albo nie złożył pełnomocnictwa to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferta tego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1 ) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i który zawiera następujące załączniki : 1.1) ZAŁĄCZNIK NR 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się wymagane przez Zamawiającego oświadczenia Wykonawcy. Oświadczenia określone w załączniku nr 1 stanowią wymagania podmiotowe stawiane Wykonawcom biorącym udział w niniejszym postępowaniu . 1.2) ZAŁĄCZNIK NR 2 - wynagrodzenie, przysługujące Wykonawcy za wykonanie poszczególnych operatów szacunkowych. Kwota wynagrodzenie winna być rozpisana na kwotę netto, wartość podatku VAT oraz kwotę brutto . Wynagrodzenie określone przez Wykonawcę zostanie ustalone na okres ważności umowy i nie będzie podlegało zmianom 1.3) ZAŁĄCZNIK NR 3 -Oświadczenie w sprawie wzoru i warunków umowy. Wszystkie oświadczenia określone w Formularzu ofertowym jak też załączniki 1, 2, 3 - muszą być podpisane i opieczętowane przez osobę - osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). W przypadku spółki cywilnej wszyscy wspólnicy zobowiązani są podpisać wspólnie Formularz ofertowy oraz załączniki nr 1, 2 i 3 . 2 ) DANE DOTYCZĄCE WIARYGODNOŚCI PRAWNEJ I FINANSOWEJ OFERENTA: a) Aktualny ( tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna b ) Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. c ) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA : W przypadku posiadania polisy, której koniec obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia Oświadczenia o zawarciu dalszej polisy w wysokości określonej poprzednią polisą, zaprezentowaną w dniu otwarcia ofert! (do wykorzystania wzór oświadczenia, określony w Załączniku nr 4). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, stosowną polisę winien przedstawić każdy podmiot . d) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego e ) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. f) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. g ) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (do wykorzystania wzór określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot z osobna. h) Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (do wykorzystania ZAŁĄCZNIK NR 6) UWAGA : Zamawiający zobowiązuje Wykonawców, aby w przypadku pojawienia się w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca będzie chciał zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania - zostały załączone do oferty w osobnym opakowaniu (kopercie) z dopiskiem : Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe koperty oraz oświadczenia muszą być podpisane i złożone przez każdy podmiot z osobna. UWAGA : Wszystkie wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie dokumentów, muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). Na każdej stronie kserokopii dokumentu należy umieścić zapis : za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną. W przypadku spółki cywilnej i konsorcjum oraz składania przez każdego ze wspólników kserokopii dokumentów, które dotyczą jego osobiście np. : zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystarczy że podpis poświadczający za zgodność z oryginałem składanych dokumentów - złoży on samodzielnie. Natomiast kserokopie dokumentów dotyczących spółki lub konsorcjum poświadczają za zgodność z oryginałem wszyscy wspólnicy spółki lub konsorcjum. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa (pkt. b), pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - ( upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku spółki cywilnej z umowy, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów ). Wszystkie oświadczenia oraz załączniki muszą być podpisane i opieczętowane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania bądź całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). W przypadku spółki cywilnej wszystkie oświadczenia powinny być podpisane i opieczętowane przez każdego ze wspólników spółki z osobna. UWAGA : W przypadku stwierdzenia w wymienionych powyżej dokumentach braku podpisów ww. osób oraz w przypadku braku ich poświadczenia za zgodność z oryginałem - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania i jego oferta będzie odrzucona !!!!..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Zwycięskiej 14 we Wrocławiu, pok. 209, IIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Zwycięskiej 14, pok. 205, II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.