To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Aleksandrów Kujawski: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Przedstawiciel handlowy dla BO projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego
w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 258283 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234541 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Przedstawiciel handlowy dla BO projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Przedstawiciel handlowy. 2 Kurs obejmuje grupę około 15 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniu. Liczba przewidywanych osób może ulec zmianie. 3 Program kursu powinien zawierać omówienie co najmniej następujących zagadnień: 1) Wybrane zagadnienia prawne związane z pracą przedstawiciela handlowego 2) Telemarketing, poznanie zasad i etapów prowadzenia telefonicznej rozmowy z klientem 3) Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem 4) Stosowanie norm obyczajowych, etycznych i estetycznych 5) Działalność promocyjna i marketingowa, analizowanie i interpretowanie informacji marketingowych, poznanie podstawowych pojęć z zakresu PUBLIC RELATIONS 6) Pozyskiwanie informacji rynkowych 7) Prowadzenie analizy sytuacyjnej rynku 8) Wybieranie docelowych segmentów rynku, sztuka poszukiwania klientów, przygotowanie spotkań biznesowych i planowanie efektów 9) Techniki sprzedaży, etapy rozmowy handlowej 10) Przygotowanie i prowadzenie sprzedaży 11) Negocjacje handlowe 12) Działania po zakończeniu sprzedaży 13) Prowadzenie korespondencji 14) Prowadzenie sprzedaży sieciowej 15) Profesjonalna obsługa klienta 16) Aktywne poszukiwanie pracy 4 Kurs powinien być przeprowadzony przez osobę posiadającą uprawnienia wykładowcy/trenera z wykształceniem wyższym z zakresu marketingu lub z zakresu zarządzania. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie. 5 Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin nauczania: zajęcia teoretyczne - 30 godzin, zajęcia praktyczne - 60 godzin. 6 Zajęcia winny być prowadzone w jednej grupie 15-osobowej za wyjątkiem zajęć praktycznych, które powinny odbywać się w 2 grupach 7-8 osobowych lub 3 grupach 5 osobowych. 7 Zajęcia winny się odbywać od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 1800. Zajęcia nie mogą trwać mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie (45 minut) przedzielone 15 minutowymi przerwami. 8 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe na czas trwania szkolenia. Każdy uczestnik powinien otrzymać materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis). 9 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10 Pomieszczenia, w których będą się odbywać zajęcia szkoleniowe powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, dostosowane do liczby uczestników określonej w zamówieniu. Miejscem przeprowadzenia szkolenia jest teren gminy/miasta Aleksandrów Kujawski. Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma, - tablicę naścienną lub tablicę informacyjną (foliowo-magnetyczna), - biurka lub ławki oraz krzesła (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko lub ławka oraz jedno krzesło). 11 Wykonawca winien zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym m. in.: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji, - zestawów foliogramów. 12W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia kateringu dla uczestników, stosownie do liczby określonej w zamówieniu: - 3 przerwy kawowe, w tym: gorąca kawa i herbata, 4 rodzaje ciast; 2 rodzaje soków, woda mineralna gazowana i niegazowana, - przerwa obiadowa, w tym: ciepły zestaw obiadowy np. danie mięsne + ziemniaki + surówka, - serwis gastronomiczny (przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa np. naczynia jednorazowego użytku oraz sprzątanie). - zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trawle złączone metodą bindowania). Materiały, o których mowa powyżej uczestnicy otrzymują na własność; - sporządzić szczegółowy harmonogram zajęć, składający się z tematyki zajęć, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzonej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin szkolenia wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, ankiety dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych., w celu przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania przed zawarciem umowy na niniejsze zamówienie; - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; - prowadzenie listy obecności uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu; - prowadzenia dziennika zajęć; - wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń o udziale i ukończeniu szkolenia; - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń; - opracowania ankiety ewaluacyjnej i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia; - przekazania Zamawiającemu listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń, kserokopii tych zaświadczeń, oryginałów list obecności, ankiet ewaluacyjnych oraz kompletu materiałów dydaktycznych; - wyeksponowania logotypów PO KL, EFS oraz emblematów Unii Europejskiej zamieszczenia informacji o współfinansowaniu zadania ze środków EFS na materiałach dydaktycznych oraz w miejscach realizacji szkoleń; - udokumentowania fotograficznego przebiegu szkoleń i przekazania materiałów na nośniku CD Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu szkoleń. Wykonawca wykona co najmniej 30 zdjęć z przebiegu szkoleń; - realizacji merytorycznego programu (zapewnienia wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia, jak i również sprzętu do praktycznej nauki zawodu). - do wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności. - przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem usług podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tak, w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ATUT" CENTRUM KSZTAŁCENIA I ZARZĄDZANIA - JERZY LINERT
jakie przetargi wygrała firma
"ATUT" CENTRUM KSZTAŁCENIA I ZARZĄDZANIA - JERZY LINERT
- Centrum Kształcenia i Zarządzania ATUT, ul. Wieniecka 34, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2608C Konradowo- Siniarzewo - etap I odcinek o długości 2,036 km od km 13+264 do km 15+300 w miejscowości Siniarzewo, Sinki gmina Zakrzewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- "Zorganizowanie szkoleń branżowych dla nauczycieli zawodu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.