Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Maków Podhalański: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 258332 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Długoterminowej Opieki Medycznej im. św. Katarzyny Sieneńskiej , ul. Mickiewicza 7, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 033 8771240, faks 033 8773074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Zakładu Długoterminowej Opieki Medycznej z siedzibą w Makowie Podhalańskim. 2. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 10.11.2006r. (Dz.U. 213 poz.1568) z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH. 3. Usługa winna być świadczona w zakładzie, który posiada pełną barierę higieniczną. 4. Wykonawca powinien posiadać opinię sanitarną wydaną przez PIS lub oświadczenie o dysponowaniu specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do transportu bielizny. 5. Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje w szczególności: - odbiór brudnej bielizny z ZDOM i przywóz czystej do jednostki Zamawiającego, załadunek i wyładunek, - dezynfekcję, pranie wodne, a w razie konieczności czyszczenie chemiczne, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w przypadku kocy, firan i zasłon, suszenie, maglowanie, prasowanie i składanie na prawą stronę i bieżąca reperacja, -zapewnienie transportu zewnętrznego zgodnego z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi i epidemiologicznymi. 6.Szacunkowa ilość pranego materiału w skali 3 lat wynosi około 75 000 kg. Zamawiający zastrzega, iż ilość i rodzaj asortymentu może ulec zmianie w czasie trwania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art. 22 ust. 1 5. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 1,2; 6. Nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat; 7. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 8. Nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 4-8; 9. Nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 9;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz trzech usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich wykonanie, 3. Oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. 5. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 6. Aktualne potwierdzenie (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z uiszczenie podatków i opłat chyba, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. 7. Aktualne potwierdzenie (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne chyba, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 8. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8. 9. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Dokumenty przedmiotowe 1. Atesty i dopuszczenia - aktualne zezwolenie (opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego) na pranie bielizny i odzieży szpitalnej wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert - aktualna decyzja Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług transportowych w zakresie transportu bielizny i odzieży szpitalnej wystawiona nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert - posiadanie pełnej bariery higienicznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/um.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD DŁUGOTERMINOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ
im. św. KATARZYNY SIENEŃSKIEJ
34-220 MAKÓW PODHALAŃSKI
ul. MICKIEWICZA 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD DŁUGOTERMINOWEJ OPIEKI MEDYCZNEJ im. św. KATARZYNY SIENEŃSKIEJ 34-220 MAKÓW PODHALAŃSKI ul. MICKIEWICZA 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MAKÓW PODHALAŃSKI
więcej: przetargi MAKÓW PODHALAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji obuwia wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG w zakresie 4 części.
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRANIA DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2025
- USŁUGI PRALNICZE
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Usługi pralnicze w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.