Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Pleszew: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie.
Numer ogłoszenia: 258361 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie , Marszew 22, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7421361, fax. 062 7421363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marszew.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie. Całość robót podzielono na dwa odrębne zadania: zadanie nr 1: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie - szt. 7; zadanie nr 2: Remont dachu wraz z ociepleniem w budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ), spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223., poz. 1655). 2). Wykonawca musi zatrudniać kierownika budowy, posiadającego odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane. 3). wykonawca musi wykazać się realizacją w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówieniami o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4). Wykonawca musi udzielić min. 60 miesięcy gwarancji na stolarkę okienną i minimum 36 miesięcy gwarancji na prace izolacyjne. 5). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku uczestnicy postępowania ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ), 3). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ), 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 5). Kserokopia dokumentu stwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 6). Kserokopia zaświadczenia o wpisie kierownika na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 7). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 8). Opis oferowanej stolarki okiennej zawierający informacje na temat parametrów technicznych (system okuć, ramy, wmontowany pakiet szybowy, nazwa producenta), 9).Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanej stolarki do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (budynek szkoły) t.j. certyfikat na szyby zespolone wraz z oświadczeniem producenta szyb, certyfikat zgodności okuć rozwieralnych i rozwieralno-uchylnych do okien, atest higieniczny na profile z PCV, atest higieniczny na farby lub dołączyć aprobatę techniczną ITB w pełnym brzmieniu wraz z certyfikatem lub deklaracją zgodności z aprobatą techniczną (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy), 10). Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 11). Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. 12). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 10.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.12), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marszew.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie,
Marszew 22, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 14 (p. Z. Nawrocki), cena: bezpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie, Marszew 22, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 18 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustwicznego w Marszewie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej - 7 szt.na stolarkę PCV, w kolorze białym. Wykonawca jest w szczególnosci zobowiązany do dostawy okien zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, demontażu starych okien, wywozu zdemontowanych okien oraz gruzu powstałego w wyniku demontażu,montażu wraz z regulacją nowych okien, montażu i demontażu parapetów okiennych, wykonania obróbek tynkarskich i malarskich po zamontowaniu nowych okien, sprzątnięcia i uporządkowania miejsca montażu po zakończeniu robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu wraz z ociepleniem w budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie. Zakres robót obejmuje m.in. wymianę pokrycia papy termozgrzewalnej dachu, wymianę rynien i rur spustowych z niezbędnymi obróbkami blacharskimi z blachy ocynkowanej, ocieplenie dachu płytami styropianowymi o grubości 15 cm, wymiana instalacji odgromowej, roboty blacharskie uzupełniające..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.14.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Przebudowa z rozbudową części budynku szpitala dotyczącej Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Poradni Chirurgii Onkologicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025 /2
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Chrościckiego 16/18 w Warszawie.
- Roboty remontowe w obiekcie socjalnym w m. Krynica polegajace na: wymianie kostki brukowej, czyszczeniu i malowaniu dachu, rem.i wym.ogrodzenia oraz odnow.pomieszczeń wew.budynku i w pomiesz.gosp.
- Remont budynku biurowego i socjalnego w Bazie RDW Puck, ul. Żarnowiecka 3, 84-100 Puck
- Remont pokrycia dachowego budynku "B" Przedszkola w Stęszewie
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
więcej: Izolowanie dachu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.