Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Kościerzyna: DZP/106/07 pościel i bielizna operacyjna
Numer ogłoszenia: 258541 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie, ul. A. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. (058) 6860131, fax (058) 6860119, 6860121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZP/106/07 pościel i bielizna operacyjna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny pościelowej oraz bielizny i odzieży operacyjnej w podziale na 3 pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o któych mowa w aart. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uoprawnienia do wykonywania okreśłonuje działalnosci lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zamawiający nie ustala warunku w zakresie powyższego punktu 2. posiadają niezbędnąwiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - zamawiający nie ustala warunku w zakresie powyższego punktu 3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - zamawiający nie ustala warunku w zakresie powyższego punktu 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznycyh; 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca winien załączyć do oferty: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry oferowane; 2. formularz cenowy; 3. oświadczenie, ze oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i uzywania oraz, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie - treść oświadczenia umieszcona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ; 4. próbki wraz z wykazem; W celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu, Wykonawca winien załączyć do oferty: 5. oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (wg wzoru); 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wsytawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca winien również załączyć do oferty: 7. Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ; 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienna pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny ul. Piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny ul. piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna SEKRETARIAT GŁÓWNY.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna pościelowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa powłoczek, prześcieradeł ....
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bielizna operacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa prześcieradeł operacyjnych, serwet operacyjnych, ubrania operacyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: fartuch operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa fartucha operacyjnego wielokrotnego uzytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania - dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu kościerskiego
- DZP/12/25 DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA AUTOMATYCZNEGO URLICH
- Budowa kładki nad rzeką Wdą wraz z przebudową dróg dojazdowych i rowu w ramach zadania: "Scalenie gruntów na obszarze wsi Płocice i Lipuska Huta w gminie Lipusz"
- DZP/10/25 DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZABIEGÓW REKONSTRUKCYJNYCH W CHIRURGII PIERSI
więcej: przetargi w Kościerzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.