To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Numer ogłoszenia: 258658 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132515 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów promocyjnych, nadruk na nich odpowiednich logotypów, opakowanie ich i transport do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań: Zadanie 1 - część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 na artykuły biurowe Zadanie 1 obejmuje: - zestawy piśmiennicze 500 szt. - temperówka dla dzieci - 500 szt. - kredki w kubeczku - 500 szt. - długopisy plastikowe - 2000 szt. - kołozeszyt ekologiczny z długopisem - 750 szt. - torba ozdobna papierowa (duża) - 1500 szt. - torba ozdobna papierowa (mała) - 500 szt. Zadanie 2 - część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 na artykuły elektroniczne Zadanie 2 obejmuje: - odtwarzacz mp3 - 300 szt. - pendrive 4 GB - 500 szt. Zadanie 3 - część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 na artykuły ceramiczne Zadanie 3 obejmuje: - filiżanka, talerzyk i łyżeczka - 130 szt. - kubek - 130 szt. Zadanie 4 - część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 na wyroby skórzane Zadanie 4 obejmuje: - portfel - 250 szt. - wizytownik - 100 szt. Zadanie 5 - część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 na artykuły różne Zadanie 5 obejmuje: - bluza - 200 szt. - koszulka polo - 60 szt. - parasol - 150 szt. - brelok - 500 szt. Zadanie 6 - część współfinansowana w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na artykuły biurowe Zadanie 6 obejmuje: - notes formatu A5 - 2000 szt. - torba ozdobna papierowa (duża) - 2500 szt. - długopisy plastikowe - 3000 szt. - teczka na dokumenty z notatnikiem - 2000 szt. Zadanie 7 - część współfinansowana w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na artykuły elektroniczne Zadanie 7 obejmuje: - pendrive 4GB - 400 szt. Wykonawca dostarczy wykonany przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. Wszystkie materiały promocyjne powinny być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad materiałowych i konstrukcyjnych. Dostarczone materiały powinny być dokładnie opisane (nazwa, ilość sztuk w danej paczce, kolor). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SECOM GRZEGORZ ROGOWSKI, ul. Horbaczewskiego 5/60, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27287,00
Oferta z najniższą ceną: 16301,96 / Oferta z najwyższą ceną: 58988,34
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły elektroniczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SECOM GRZEGORZ ROGOWSKI, ul. Horbaczewskiego 5/60, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23247,00
Oferta z najniższą ceną: 23247,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41682,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły ceramiczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- mkowalczyk s.c. M. Kowalczyk, A. Maciejewska, ul. Piotrkowska 49, 90-413 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1878,75
Oferta z najniższą ceną: 1878,75 / Oferta z najwyższą ceną: 13564,44
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na wyroby skórzane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- mkowalczyk s.c. M. Kowalczyk, A. Maciejewska, ul. Piotrkowska 49, 90-413 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5912,96
Oferta z najniższą ceną: 5912,96 / Oferta z najwyższą ceną: 45608,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły różne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- mkowalczyk s. c. M. Kowalczyk, A. Maciejewska, ul. Piotrkowska 49, 90-413 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12069,71
Oferta z najniższą ceną: 12069,71 / Oferta z najwyższą ceną: 46449,72
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na artykuły biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GM GADGETS Grzegorz Majewski, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22232,25
Oferta z najniższą ceną: 22232,25 / Oferta z najwyższą ceną: 68600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część współfinansowana w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na artykuły elektroniczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZWÓRKA SP Z O. O., ul. Gen. M. Bołtucia 26, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9348,00
Oferta z najniższą ceną: 9348,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa gadżetów reklamowych z logo UEW
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.