eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargMACIEJ KOWALCZYK

Dane wykonawcy:

MACIEJ KOWALCZYK
Wysoka 16/2
90-023 Łódź
woj. łódzkie

Zamówienia publiczne udzielone firmie MACIEJ KOWALCZYK opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2012



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

19

Łączna wartość
wygranych przetargów

1 829 522 zł

Liczba zamawiających

10

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma MACIEJ KOWALCZYK, najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MACIEJ KOWALCZYK zamówień to 1 829 522,26 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (9 przetargów). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Łódzkie.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 598 999,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Łódzkie przetargu, którego przedmiotem było Promocja projektu systemowego Strategiczna mapa regionu - badanie regionu łódzkiego z opracowaniem scenariuszy rozwojowych.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 1 878,75 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły ceramiczne. Przetarg ogłoszony był przez Województwo Łódzkie.


Liczba udzielonych firmie MACIEJ KOWALCZYK zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MACIEJ KOWALCZYK w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2012 5 588 127,74 PLN 4
2011 9 496 064,78 PLN 6
2010 5 745 329,74 PLN 5
RAZEM: 19 1 829 522,26 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (15 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 754 760,84 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MACIEJ KOWALCZYK najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji, Usługi reklamowe, Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi projektów graficznych, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma MACIEJ KOWALCZYK wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (10 przetargów na łączną kwotę 1 421 903,15 zł). Ostróda (2 przetargi na łączną kwotę 66 052,40 zł). Kraków (2 przetargi na łączną kwotę 103 169,00 zł). Poznań (2 przetargi na łączną kwotę 74 825,21 zł). Warszawa (2 przetargi na łączną kwotę 152 281,10 zł).

Lista przetargów, w których firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2012

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2012-05-28 Warszawa

Województwo Mazowieckie
Usługi

Przeprowadzenie kreatywnej kampanii informacyjno - promocyjnej dotyczącej IV edycji konkursu Innowator Mazowsza oraz przygotowanie raportu końcowego z jej przeprowadzenia w ramach projektu systemowego Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
97 381,10 PLN
2012-05-14 Kraków

Województwo Małopolskie
Usługi

Realizacja działań reklamowych na nośnikach zewnętrznych typu wielkoformatowe konstrukcje oraz plakaty
99 753,00 PLN
2012-04-23 Łódź

Miasto Łódź
Usługi

Realizacja kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi oraz organizacja konkursu FreeDOM dla Studenta
224 181,03 PLN
2012-03-15 Łódź

Miasto Łódź
Usługi

Przygotowanie i organizację ogólnopolskiej konferencji o tematyce innowacyjnej, organizacja czwartej edycji konkursu Łódź proponuje - Innowacyjni i Kreatywni realizowanego w ramach projektu Łódź Miasto Innowacji oraz przygotowanie jednodniowego szkolenia w formie warsztatów dla laureatów konkursu
149 620,90 PLN
2012-02-20 Poznań

Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Usługi

Usługi publikacji ogłoszeń prasowych, reklam telewizyjnych i radiowych, internetowych i outdoorowych na potrzeby działań promocyjnych.
17 191,71 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 588 127,74 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-09-08 Łódź

Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
Usługi

Usługi polegające na druku plakatów i plakatowaniu oraz zakupie powierzchni billboardowych typu BB12, związane z projektem Unii Europejskiej - działanie 9.3 Kampania informacyjna na rzecz upowszechniania formalnego kształcenia
145 846,02 PLN
2011-09-01 Łódź

Miasto Łódź
Usługi

realizacja kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi, w tym w szczególności przygotowanie i przeprowadzenie konkursu FreeDOM dla Studenta oraz kampanii informacyjno-promocyjnej programów stypendialnych Młodzi w Łodzi.,
172 952,39 PLN
  Łódź

Województwo Łódzkie
Dostawy

Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich
19 861,42 PLN
2011-08-12   Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na wyroby skórzane. 5 912,96 PLN
2011-08-12   Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły różne. 12 069,71 PLN
2011-08-12   Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły ceramiczne. 1 878,75 PLN
2011-07-28 Poznań

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Usługi

BOF.II.274.32.2011
57 633,50 PLN
2011-07-25 Łódź

Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
Usługi

Usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych i promocyjnych, wydruk gazetki promocyjnej i jej kolportaż oraz wykonanie i umieszczenie plakatów i billbordów. Artykuły związane z projektem Unii Europejskiej - działanie 9.3 Kampania informacyjna na rzecz upowszechnienia formalnego kształcenia ustawicznego.
66 709,05 PLN
2011-05-18 Wrocław

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Usługi

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie
11 291,40 PLN
2011-04-15 Ostróda

Gmina Miejska Ostróda
Usługi

Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012-kreacja i promocja nowej marki regionu
21 771,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 496 064,78 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-09-29 Łódź

Miasto Łódź
Usługi

Promocja Łodzi jako kandydata do Europejskiej Stolicy Kultury 2016 w trzech tygodnikach opinii o zasięgu ogólnopolskim
43 733,34 PLN
2010-09-24 Łódź

Województwo Łódzkie
Usługi

Promocja projektu systemowego Strategiczna mapa regionu - badanie regionu łódzkiego z opracowaniem scenariuszy rozwojowych
598 999,00 PLN
2010-08-03 Warszawa

Polska Organizacja Turystyczna
Dostawy

Przygotowanie i realizację outodoorowej kampanii promocyjnej w ramach projektu Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne EDEN na rynku krajowym.
54 900,00 PLN
2010-07-26 Kraków

Województwo Małopolskie
Usługi

Stworzenie strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010
3 416,00 PLN
2010-07-07 Ostróda

Gmina Miejska Ostróda
Usługi

Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej
44 281,40 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 745 329,74 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.