Dane wykonawcy:
MACIEJ KOWALCZYK
Wysoka 16/2
90-023 Łódź
woj. łódzkie
Zamówienia publiczne udzielone firmie MACIEJ KOWALCZYK opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2012
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
19
Łączna wartość
wygranych przetargów
1 829 522 zł
Liczba zamawiających
10
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma MACIEJ KOWALCZYK, najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MACIEJ KOWALCZYK zamówień to 1 829 522,26 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (9 przetargów). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Łódzkie.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 598 999,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Łódzkie przetargu, którego przedmiotem było Promocja projektu systemowego Strategiczna mapa regionu - badanie regionu łódzkiego z opracowaniem scenariuszy rozwojowych.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 1 878,75 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły ceramiczne. Przetarg ogłoszony był przez Województwo Łódzkie.
Liczba udzielonych firmie MACIEJ KOWALCZYK zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MACIEJ KOWALCZYK w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok |
Liczba udzielonych zamówień |
Wartość udzielonych zamówień |
Zamawiający |
2012 |
5 |
588 127,74 PLN |
4 |
2011 |
9 |
496 064,78 PLN |
6 |
2010 |
5 |
745 329,74 PLN |
5 |
RAZEM: |
19 |
1 829 522,26 PLN |
|
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (15 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 754 760,84 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MACIEJ KOWALCZYK najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji, Usługi reklamowe, Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi projektów graficznych, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma MACIEJ KOWALCZYK wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to:
Łódź (10 przetargów na łączną kwotę 1 421 903,15 zł).
Ostróda (2 przetargi na łączną kwotę 66 052,40 zł).
Kraków (2 przetargi na łączną kwotę 103 169,00 zł).
Poznań (2 przetargi na łączną kwotę 74 825,21 zł).
Warszawa (2 przetargi na łączną kwotę 152 281,10 zł).
Lista przetargów, w których firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2012
Data |
Miasto / Zamawiający |
Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
2012-05-28 |
Warszawa
Województwo Mazowieckie
|
Usługi
Przeprowadzenie kreatywnej kampanii informacyjno - promocyjnej dotyczącej IV edycji konkursu Innowator Mazowsza oraz przygotowanie raportu końcowego z jej przeprowadzenia w ramach projektu systemowego Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
|
97 381,10 PLN |
2012-05-14 |
Kraków
Województwo Małopolskie
|
Usługi
Realizacja działań reklamowych na nośnikach zewnętrznych typu wielkoformatowe konstrukcje oraz plakaty
|
99 753,00 PLN |
2012-04-23 |
Łódź
Miasto Łódź
|
Usługi
Realizacja kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi zachęcającej do studiowania w Łodzi oraz organizacja konkursu FreeDOM dla Studenta
|
224 181,03 PLN |
2012-03-15 |
Łódź
Miasto Łódź
|
Usługi
Przygotowanie i organizację ogólnopolskiej konferencji o tematyce innowacyjnej, organizacja czwartej edycji konkursu Łódź proponuje - Innowacyjni i Kreatywni realizowanego w ramach projektu Łódź Miasto Innowacji oraz przygotowanie jednodniowego szkolenia w formie warsztatów dla laureatów konkursu
|
149 620,90 PLN |
2012-02-20 |
Poznań
Uniwersytet im. A. Mickiewicza
|
Usługi
Usługi publikacji ogłoszeń prasowych, reklam telewizyjnych i radiowych, internetowych i outdoorowych na potrzeby działań promocyjnych.
|
17 191,71 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 588 127,74 zł. |
Rok 2011
Data |
Miasto / Zamawiający |
Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
2011-09-08 |
Łódź
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
|
Usługi
Usługi polegające na druku plakatów i plakatowaniu oraz zakupie powierzchni billboardowych typu BB12, związane z projektem Unii Europejskiej - działanie 9.3 Kampania informacyjna na rzecz upowszechniania formalnego kształcenia
|
145 846,02 PLN |
2011-09-01 |
Łódź
Miasto Łódź
|
Usługi
realizacja kampanii promocyjnej programu Młodzi w Łodzi, w tym w szczególności przygotowanie i przeprowadzenie konkursu FreeDOM dla Studenta oraz kampanii informacyjno-promocyjnej programów stypendialnych Młodzi w Łodzi.,
|
172 952,39 PLN |
|
Łódź
Województwo Łódzkie
|
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich
|
19 861,42 PLN |
2011-08-12 |
|
Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na wyroby skórzane. |
5 912,96 PLN |
2011-08-12 |
|
Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły różne. |
12 069,71 PLN |
2011-08-12 |
|
Część współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na artykuły ceramiczne. |
1 878,75 PLN |
2011-07-28 |
Poznań
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
|
Usługi
BOF.II.274.32.2011
|
57 633,50 PLN |
2011-07-25 |
Łódź
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
|
Usługi
Usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych i promocyjnych, wydruk gazetki promocyjnej i jej kolportaż oraz wykonanie i umieszczenie plakatów i billbordów. Artykuły związane z projektem Unii Europejskiej - działanie 9.3 Kampania informacyjna na rzecz upowszechnienia formalnego kształcenia ustawicznego.
|
66 709,05 PLN |
2011-05-18 |
Wrocław
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
|
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie
|
11 291,40 PLN |
2011-04-15 |
Ostróda
Gmina Miejska Ostróda
|
Usługi
Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012-kreacja i promocja nowej marki regionu
|
21 771,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MACIEJ KOWALCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 496 064,78 zł. |
Rok 2010
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.