Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 25874 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Łódź: Dostawy sprzętu do zabiegów na naczyniach obwodowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, krajowy numer identyfikacyjny
47080507600000, ul.
ul. Północna
42,
91425
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
426 341 270, faks
426 341 254, e-mail
zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozmswlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu do zabiegów na naczyniach obwodowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):43/D/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1a. Igły angiograficzne 18G, 70mm, średnica wewn. min. 0,035'' 1b. Zestaw do obłożenia stołu do zabiegów angiograficznych Skład zestawu: - chusta angiograficzna min. rozmiar 244x350cm z 3 otworami (dostęp udowy i promieniowy), przezroczysta krawędź - 1 szt. - fartuch chirurgiczny (rozmiar xl, l) - 2 szt. - miska plastikowa o średnicy minimum 25cm - 1 szt. - strzykawka 10ml - 2 szt. - strzykawka 20ml - 2 szt. - serweta absorbująca trójwarstwowa 60x40cm - 1 szt. - gaziki 100x100mm - 30 szt. - serweta na stolik, trójwarstwowa 90x150cm. - miska plastikowa o śr. min 25cm - 1szt. - pokrowiec ochronny typu czapeczka z gumką 75x80cm - 2 szt. - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - wewnątrz zestawu naklejka stwierdzająca jałowość zestawu, nazwę produktu, datę ważności - igła do znieczulenia 0,5-0,6 Pakiet nr 2 - Rotator do prowadników o średnicy do 0,035" Pakiet nr 3 - Prowadniki hydrofilne - średnice 0,018", 0,020", 0,025", 0,032" 0,035", 0.038" - dostępne różne długości ściętej końcówki rdzenia 1 cm, 3 cm oraz 5 cm - końcówka prosta, zagięta 45 stopni, typu J, krzywizna Bolia - rdzeń nitinolowy zatopiony w poliuretanie, wykonany z jednego kawałka, z kontrola trakcji 1:1, odporny na odkształcenia i na załamanie struktury podłużnej - trwała powłoka hydrofilna na całej długości - atraumatyczna, miękka końcówka, z pamięcią kształtu - dostępne w wersji o standardowej sztywności, półsztywnej i sztywnej - dostępne w opcji z kształtowalną końcówką Pakiet nr 4 - Prowadniki sztywne z długą atraumatyczną końcówką do angioplastyki szyjnej i techniki crossover - sterowalny prowadnik zabiegowy o średnicy 0,035" z taperowaną końcówką 0,025" o długości 17cm; - dł prowadnika od min 180 do min 300 cm z powłoką ułatwiającą przejście przez zwężone obszary - dostępne również prowadniki 0,014"; 0,018" oraz prowadnik specjalistyczny do użycia w przypadku CTO w obszarze poniżej kolana. Pakiet nr 5 - Stenty samorozprężalne szyjne nitionolowe kompatybilne z prowadnikiem 0,014" monorail - kompatybilność z koszulką 6F oraz cewnikiem prowadzącym 8F (0,0088'') - dla całego zakresu średnic i długości - stent samorozprężalny, nitinolowy w systemie monorail - średnica stentu 6-10 mm - długość stentu 30 mm, 40 mm - dostępność stentów prostych i taperowanych - dostępność 2 rodzajów stentów: zamknięto i otwarto-komórkowych Pakiet nr 6 - Zestaw do neuroprotekcji dystalnej kompatybilny z prowadnikiem 0,014" monorail - system protekcji dystalnej typu filtr - możliwość zastosowania protekcji do tętnicy o średnicy 3,25 do 7 mm ( dla średnic 4-7mm dostępny jeden uniwersalny rozmiar) - długość systemu >/=190 cm - dostępne systemy z montowanym prowadnikiem i z prowadnikiem niezależnym - Prowadnik ruchomy niezależny od systemu protekcji posiadający kilka stopni sztywności dla lepszego podparcia systemu (minimum 3) Pakiet nr 7 - Stenty naczyniowe nitinolowe samorozprężalne tkane - system OTW - zakres rozmiarów stentów: długości 40 - 200mm, średnica 4 - 7mm - kompatybilność z koszulką 6F i prowadnikami 0,018" - wysoka odporność na zaginanie - wysoka siła radialna Pakiet nr 8 - Stentgraft obwodowy montowany na balonie - stentgraft wykonany ze stopu chromowo- kobaltowego, pokrycie z ePTFE o grubości 200 ?m - rusztowanie stentu o budowie "pick to pick" (wierzchołek do wierzchołka) - struktura rusztowania zbliżona kształtem do rombów, gdzie komórkę zamkniętą tworzą 3 romboidalne ogniwa - długość zestawu wprowadzającego 75 lub 120 cm - szeroki zakres rozmiarów - długość 18, 22, 28, 38, 58 mm dla średnic 5, 6, mm - długość 27, 37, 57 mm dla średnic 7, 8, 9, 10 mm - giętki stentgraft i system wprowadzający - średnica zestawu wprowadzającego 6F dla średnicy 5 i 6mm oraz 7F dla średnic 7, 8,9,10mm - system kompatybilny z prowadnikiem 0,035" Pakiet nr 9 i 10 - Dwuskładnikowy hemostatyk 2ml lub 5 ml - dostępny w formie kleju lub pianki -złożony z oczyszczonej albuminy bydlęcej i aldehydu glutarowego - z dozownikiem zaprojektowanym w sposób zapewniający powtarzalność mieszania komponentów In vitro. - do stosowania jako klej i uszczelniacz na linię szwów oraz śródściennie przy rozwarstwieniach do klejenia i pogrubiania rozwarstwionej ściany - potwierdzone klinicznie. - tworzy elastyczne uszczelnienie o dużej wytrzymałości mechanicznej i silnych właściwościach adhezyjnych- wytrzymałość na poziomie 450mm Hg - nie wymaga wstępnego przygotowania, gotowy po nałożeniu aplikatora. - pełne wiązanie max. do 2 min. - sterylny zestaw zawiera: strzykawkę dwukomorową o pojemności 2ml lub 5 ml, tłok podwójny, aplikatory (końcówki rozprowadzająco-mieszające) 4 sztuki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33111730-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15725 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16983 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1275 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1377 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14796 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15552 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet nr 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37260 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet n 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37260 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet nr 7 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44280 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet nr 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47520 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Pakiet nr 9 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16740 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.