eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUMW/AZ/PN-52/15 Remont zaplecza higieniczno- sanitarnego w ramach projektu pn. PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ I ZAPLECZEM HIGIENICZNO-SANITARNYM W BUDYNKU KATEDRY I KLINIKI DERMATOLOGII, WENEROLOGII I ALERGOLOGII ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Wrocław: UMW/AZ/PN-52/15 Remont zaplecza higieniczno- sanitarnego w ramach projektu pn. PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ I ZAPLECZEM HIGIENICZNO-SANITARNYM W BUDYNKU KATEDRY I KLINIKI DERMATOLOGII, WENEROLOGII I ALERGOLOGII ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław
Numer ogłoszenia: 258750 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-52/15 Remont zaplecza higieniczno- sanitarnego w ramach projektu pn. PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ I ZAPLECZEM HIGIENICZNO-SANITARNYM W BUDYNKU KATEDRY I KLINIKI DERMATOLOGII, WENEROLOGII I ALERGOLOGII ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: 1. Wykonanie otworu w stropodachu ponad klatką oraz przygotowanie go pod montaż klapy oddymiającej. 2. Wykonanie niezbędnych otworów w stropodachu nad salą wykładową na potrzeby przejścia przez niego instalacji sanitarnych. 3. Wykonanie otworu w zewnętrznej ścianie klatki na potrzeby czerpni powietrza projektowanej wentylacji mechanicznej. 4. Wykonanie otworu drzwiowego jako dostęp do serwisowania urządzeń zlokalizowanych pod podestem widowni sali wykładowej. 5. Montaż drzwi zewnętrznych, klapy oddymiającej, okien, stolarki wewnętrznej, w tym wskazana stolarka okienna i drzwiowa o niezbędnej odporności ogniowej -EI-. 6. Wymiana dwóch wskazanych pól istniejącego świetlika na pełne wypełnienie z przeznaczeniem na przejście przez nie projektowanych instalacji wentylacji mechanicznej. 7. Wykonanie wpięcia i poprowadzenie instalacji wody hydrantowej oraz doprowadzenie instalacji do wskazanej lokalizacji w obrębie projektowanego obiektu, montaż hydrantów wewnętrznych HP 25. 8. Wpięcie instalacji wentylacji mechanicznej do istniejącego kanału grawitacyjnego oraz mon-taż urządzeń na dachu. 9. Wykonanie wpięcia wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych, niskoprądowych, wodnych i kanalizacji sanitarnej oraz rozprowadzenie wskazanych w części rysunkowej instalacji wewnętrznych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu. 10. Budowa stopni podestu widowni łącznie z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy istniejącym podestem a ścianami zewnętrznymi -klapy rewizyjne dla umożliwienia otwarcia okien oraz dostępu do przestrzeni poniżej-. 11. Wydzielenie przeciwpożarowe klatki i stref pożarowych, budowa ścianek działowych oraz mon-taż stolarki wewnętrznej, w tym w klasie odporności ogniowej. 12. Montaż wewnętrznej wycieraczki systemowej - wejście do klatki od strony podwórza, 13. montaż sufitów podwieszonych wraz z oprawami oświetleniowymi, głośnikami i urządzeniami końcowymi instalacji mechanicznej. 14. Wykończenie powierzchni ścian, podłóg i sufitów oraz odpowiednie dla planowanej funkcji wyposażenie wnętrz. Uwaga! Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanym zakresem prac..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyko-nał min. 2 roboty budowlane, polegające na przebudowie lub remoncie pomieszczeń, o wartości min. 150.000,00 PLN brutto każda. Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a je-żeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN słownie: sto tysięcy PLN.Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: a. zmiany stawki podatku VAT dla robót budowlanych należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; b. wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. a, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c. zmiany danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i - lub Wykonawcy; d. wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl ; link ZZP 2015 Przetargi ; UMW/AZ/PN-52/15
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Zespole ds. Zamówień Publicznych UMW, 50-345 Wrocław, ul. Marcinkowskiego 2-6, pokój 3A. 110.1...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: W Zespole ds. Zamówień Publicznych UMW, 50-345 Wrocław, ul. Marcinkowskiego 2-6, pokój 3A. 110.1...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.