Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Mirosławiec Górny: SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN ORAZ DROBIU I KONSERW MIĘSNYCH
Nr sprawy 5/ŻYWN/08
Numer ogłoszenia: 258894 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 236 przy JW 3299 Mirosławiec , os. XXX-Lecia LLP 8, 78-651 Mirosławiec Górny, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 25 05 784, faks 0-67 25 05 889.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kasyno236.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN ORAZ DROBIU I KONSERW MIĘSNYCH Nr sprawy 5/ŻYWN/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu i konserw mięsnych do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 133 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.20.00 - Drób 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 5) posiadają aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, (art. 20. ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub posiadają decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień ). lub posiadają decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art.62ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225). 6) wdrożyli lub wdrażają HACCP. 7) zgłosili Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę dot. podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania., z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, (art. 20. ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień ). lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art.61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225). 2. Dokument zgłoszenia Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej artykułów rolno-spożywczych właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę dot. podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi - wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej; 3. Dokumenty stwierdzające wdrożenie systemu HACCP potwierdzone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego bądź akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie o objęciu nadzorem funkcjonowania wdrożonego lub wdrażaniu systemu HACCP potwierdzone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego Wykonawcy muszą złożyć także: 4. Formularz ofertowy 5. Formularz cenowy 6. Upoważnienie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kasyno236.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe nr 236
przy Jednostce Wojskowej 3299
os. XXX-lecia LLP 8
78-651 MIROSŁAWIEC GÓRNY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 12:30, miejsce: Kasyno Wojskowe nr 236 przy Jednostce Wojskowej 3299 os. XXX-lecia LLP 8 78-651 MIROSŁAWIEC GÓRNY Biuro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA DROBIU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA KONSERW MIĘSNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa konserw mięsnych do Kasyna Wojskowego nr 236 w Mirosławcu Górnym o wartości poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 4 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 3 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 2 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 1 w Złotowie
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.