To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation (HIF) dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach
Numer ogłoszenia: 258896 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242178 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation (HIF) dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation HIF dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, odpowiedzialne za całość prac związanych z: 1) Przygotowaniem obiektu oraz terenu, na którym rozegrany zostanie czempionat, 2) Zapewnieniem wyżywienia oraz noclegów dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza, ekspertów hodowlanych, wystawców oraz sekretariatu czempionatu, 3) Obsługą czempionatu, 4) Zapewnieniem nagród, i flotsów, 5) Przygotowaniem stoiska informacyjno - promocyjnego. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: 1) osobę lub zespół osób zapewniający prawidłowe oraz terminowe wykonanie zadań Biura, 2) organizację pracy, umożliwiającą Zamawiającemu stały kontakt z przedstawicielami Biura, 3) co najmniej 1 numer telefonu, faksu i adres e-mail. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. W ramach określonych powyżej zadań Biura Wykonawca zapewni w szczególności: 1. Przygotowanie obiektu oraz terenu, na którym odbędzie się czempionat, poprzez: 1) Wyposażenie terenu na którym będzie się odbywał Czempionat w: A. co najmniej dwa mikrofony bezprzewodowe oraz nagłośnienie wraz z obsługą techniczną; B. maksymalnie 50 zadaszonych boksów dla koni w czasie trwania Czempionatu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi utrzymania zwierząt, zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; C. siano, ściółkę oraz wodę dla maksymalnie 50 koni, zgodnie z wymogami dobrostanu, w ilości dostosowanej do ich liczby oraz dni przebywania na wystawie; D. ogrodzenie dzielące teren na którym będzie przebywała widownia od terenu na którym będą oceniane konie, wykonane ono będzie: z rury stalowej o grubości co najmniej 40 mm, wysokość ogrodzenia powinna wynosić co najmniej 120 cm; E. wydzielone miejsca: a) ring pokazowy (o wymiarach co najmniej 80m x 35m, znajdujący się po przeciwnej stronie ogrodzenia terenu, na którym będzie się znajdowała publiczność), zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; b) miejsce do pokazu koni w ruchu (miejsce wydzielone w kształcie trójkąta, o wymiarach 30m x 30m x 30m, wpisane w miejsce do oceny koni), zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; c) miejsce dla sędziów (pozwalające na dokładną ocenę koni w ruchu i na stój), zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; d) miejsce dla publiczności powinno znajdować się po przeciwnej stronie ogrodzenia miejsca wydzielonego na ring pokazowy, zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. Wykonawca zapewni oznakowanie terenu na powierzchni co najmniej 3 m2 logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 2) Wykonawca zapewni także: A. zaplecze higieniczno - sanitarne. B. bezpieczeństwo osobom uczestniczącym w imprezie. C. zaplecze medyczne, weterynaryjne, sprzęt gaśniczy oraz środki gaśnicze niezbędne do zabezpieczenia Czempionatu w zakresie działań ratowniczo - gaśniczych . D. ubezpieczenie od roszczeń osób trzecich (zwiedzających, wystawców, ekspertów) obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe podczas i w związku z czempionatem. E. opiekę lekarsko - weterynaryjną zwierząt, 2. Wyżywienie oraz noclegi dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza/tłumaczy, ekspertów hodowlanych, wystawców, opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt oraz sekretariatu Czempionatu, a w szczególności: 1) Zapewni noclegi ze śniadaniem dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza/ tłumaczy, sekretariatu czempionatu, ekspertów hodowlanych oraz opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt, obejmujące: A. nocleg z 5 na 6 lipca 2013 r. dla minimalnie 15 a maksymalnie 19 osób, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) hotel lub inny obiekt o standardzie dwugwiazdkowym lub równoważnym, położony w odległości do 50 km od miejsca odbywania czempionatu; b) pokoje jedno- lub dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym; 2) Zapewni noclegi z 5 na 6 lipca 2013 r. dla minimalnie 35 a maksymalnie 50 wystawców: A. nocleg dla minimalnie 25 a maksymalnie 33 wystawców, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) hotel lub inny obiekt położony w odległości do 10 km od miejsca odbywania czempionatu; b) pokoje jedno-, dwu-, trzy-, czteroosobowe z pełnym węzłem sanitarnym; B. nocleg dla minimalnie 10 a maksymalnie 17 wystawców, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) obiekt położony w odległości do 10 km od miejsca odbywania czempionatu; b) pokoje wieloosobowe z dostępem do pełnego węzła sanitarnego; 3) Zapewnieni wyżywienie dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza, ekspertów hodowlanych, wystawców hodowlanych, sekretariatu czempionatu oraz opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt w dniach od 05.07.2013 r. do 06.07.2013 r., w tym: A. Wyżywienie dla minimalnie 15 a maksymalnie 19 osób w tym dla: sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza/ tłumaczy, sekretariatu czempionatu, ekspertów hodowlanych oraz opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt, obejmujące: a) Kolację w dniu 5 lipca 2013 r. składającą się minimalnie z przystawki gorącej i deski wędlin i serów do wyboru oraz napoju na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. b) Obiad w dniu 6 lipca 2013 r. składający się minimalnie z jednego dania gorącego z napojem na terenie Czempionatu. c) Kolację w dniu 6 lipca 2013 r. składającą się minimalnie z przystawki gorącej i deski wędlin i serów do wyboru oraz napoju na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. B. Wyżywienie dla minimalnie 35 a maksymalnie 50 wystawców, obejmujące: a) Kolację w dniu 5 lipca 2013 r. składająca się minimalnie z dania gorącego z napojem na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. b) Śniadanie w dniu 6 lipca 2013 r. składające się minimalnie z przystawki gorącej i deski wędlin i serów do wyboru oraz napój na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. c) Obiad w dniu 6 lipca 2013 r. składające się minimalnie z dania gorącego z napojem na terenie Czempionatu Imienną listę osób biorących udział w Czempionacie, Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w termie jednego dnia od daty podpisania umowy 3. Obsługę Czempionatu: 1) co najmniej 8 ekspertów, z przynajmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu hodowli koni huculskich. Zadaniem ekspertów będzie pełnienie dyżurów eksperckich na stoisku informacyjno - promocyjnym zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2) co najmniej 3 sędziów posiadających certyfikat HIF, w tym co najmniej jeden musi pochodzić z zagranicy. W kompetencji sędziów będzie ocena koni zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 3) tłumacz/ tłumacze języka niemieckiego, ze znajomością słownictwa dotyczącego hodowli koni w dniu 6 lipca 2013 r. w godz. 8.00-16.00, podczas części oficjalnej i oceny koni, zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 4) sekretariat, który powinien składać się minimalnie z 3 osób, przy czym każda w swoim doświadczeniu powinna posiadać udział w co najmniej 1 imprezie o podobnym charakterze. Zadaniem sekretariatu Czempionatu, będzie rejestracja ocen każdego z sędziów dla poszczególnych koni, zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej czempionatu. 4. Nagrody i flotsy: 1) Nagrody - 12 kantarów skórzanych z regulacją, w rozmiarze na konia małego, które zostaną wręczone dla koni które zajęły I i II miejsce w swoich klasach, tj. ogierki roczne, ogierki 2-letnie, ogierki 3-letnie, klaczki roczne, klaczki 2-letnie, klaczki 3-letnie, które zostaną wręczone zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2) flots w ilości 55 szt. 50 podwójnych oraz 5 potrójnych- plastikowy trzon środek o średnicy 6-6,5 cm z miejscem na wklejkę, otoczony kolorowym marszczeniem z 2 lub 3 wstążek dookoła oraz ogon z 2-3 wstążek, które zostaną wręczone zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zapewni oznakowanie nagród i flots logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 5. Przygotowanie stoiska informacyjno - promocyjnego: 1) Namiot lub stoisko zadaszone znajdujące się w miejscu dostępnym dla publiczności Czempionatu, o wymiarach min. 2 m x 3 m, z dostępem do prądu, wyposażony w co najmniej 1 stolik oraz co najmniej 1 krzesło do dyżuru eksperckiego, który będzie odbywał się w godzinach 9:00 -14:00 (eksperci będą zmieniać się w trakcie konsultacji)., Wykonawca zapewni oznakowanie stoiska informacyjno - promocyjnego logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Związek Hodowców Koni, ul. Koszykowa 60/62 lok. 16, 00-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42523,93
Oferta z najniższą ceną: 42523,93 / Oferta z najwyższą ceną: 42523,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.