eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation (HIF) dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation (HIF) dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach.
Numer ogłoszenia: 242178 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation (HIF) dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Organizacja Ogólnopolskiego Czempionatu Młodzieżowego Koni Rasy Huculskiej oraz Krajowa Kwalifikacja do Międzynarodowego Czempionatu Koni Huculskich pod egidą Hucul International Federation HIF dnia 6 lipca 2013 r. w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Kołaczycach. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, odpowiedzialne za całość prac związanych z: 1) Przygotowaniem obiektu oraz terenu, na którym rozegrany zostanie czempionat, 2) Zapewnieniem wyżywienia oraz noclegów dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza, ekspertów hodowlanych, wystawców oraz sekretariatu czempionatu, 3) Obsługą czempionatu, 4) Zapewnieniem nagród, i flotsów, 5) Przygotowaniem stoiska informacyjno - promocyjnego. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: 1) osobę lub zespół osób zapewniający prawidłowe oraz terminowe wykonanie zadań Biura, 2) organizację pracy, umożliwiającą Zamawiającemu stały kontakt z przedstawicielami Biura, 3) co najmniej 1 numer telefonu, faksu i adres e-mail. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. W ramach określonych powyżej zadań Biura Wykonawca zapewni w szczególności: 1. Przygotowanie obiektu oraz terenu, na którym odbędzie się czempionat, poprzez: 1) Wyposażenie terenu na którym będzie się odbywał Czempionat w: A. co najmniej dwa mikrofony bezprzewodowe oraz nagłośnienie wraz z obsługą techniczną; B. maksymalnie 50 zadaszonych boksów dla koni w czasie trwania Czempionatu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi utrzymania zwierząt, zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; C. siano, ściółkę oraz wodę dla maksymalnie 50 koni, zgodnie z wymogami dobrostanu, w ilości dostosowanej do ich liczby oraz dni przebywania na wystawie; D. ogrodzenie dzielące teren na którym będzie przebywała widownia od terenu na którym będą oceniane konie, wykonane ono będzie: z rury stalowej o grubości co najmniej 40 mm, wysokość ogrodzenia powinna wynosić co najmniej 120 cm; E. wydzielone miejsca: a) ring pokazowy (o wymiarach co najmniej 80m x 35m, znajdujący się po przeciwnej stronie ogrodzenia terenu, na którym będzie się znajdowała publiczność), zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; b) miejsce do pokazu koni w ruchu (miejsce wydzielone w kształcie trójkąta, o wymiarach 30m x 30m x 30m, wpisane w miejsce do oceny koni), zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; c) miejsce dla sędziów (pozwalające na dokładną ocenę koni w ruchu i na stój), zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; d) miejsce dla publiczności powinno znajdować się po przeciwnej stronie ogrodzenia miejsca wydzielonego na ring pokazowy, zgodnie z planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. Wykonawca zapewni oznakowanie terenu na powierzchni co najmniej 3 m2 logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 2) Wykonawca zapewni także: A. zaplecze higieniczno - sanitarne. B. bezpieczeństwo osobom uczestniczącym w imprezie. C. zaplecze medyczne, weterynaryjne, sprzęt gaśniczy oraz środki gaśnicze niezbędne do zabezpieczenia Czempionatu w zakresie działań ratowniczo - gaśniczych . D. ubezpieczenie od roszczeń osób trzecich (zwiedzających, wystawców, ekspertów) obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe podczas i w związku z czempionatem. E. opiekę lekarsko - weterynaryjną zwierząt, 2. Wyżywienie oraz noclegi dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza/tłumaczy, ekspertów hodowlanych, wystawców, opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt oraz sekretariatu Czempionatu, a w szczególności: 1) Zapewni noclegi ze śniadaniem dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza/ tłumaczy, sekretariatu czempionatu, ekspertów hodowlanych oraz opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt, obejmujące: A. nocleg z 5 na 6 lipca 2013 r. dla minimalnie 15 a maksymalnie 19 osób, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) hotel lub inny obiekt o standardzie dwugwiazdkowym lub równoważnym, położony w odległości do 50 km od miejsca odbywania czempionatu; b) pokoje jedno- lub dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym; 2) Zapewni noclegi z 5 na 6 lipca 2013 r. dla minimalnie 35 a maksymalnie 50 wystawców: A. nocleg dla minimalnie 25 a maksymalnie 33 wystawców, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) hotel lub inny obiekt położony w odległości do 10 km od miejsca odbywania czempionatu; b) pokoje jedno-, dwu-, trzy-, czteroosobowe z pełnym węzłem sanitarnym; B. nocleg dla minimalnie 10 a maksymalnie 17 wystawców, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) obiekt położony w odległości do 10 km od miejsca odbywania czempionatu; b) pokoje wieloosobowe z dostępem do pełnego węzła sanitarnego; 3) Zapewnieni wyżywienie dla sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza, ekspertów hodowlanych, wystawców hodowlanych, sekretariatu czempionatu oraz opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt w dniach od 05.07.2013 r. do 06.07.2013 r., w tym: A. Wyżywienie dla minimalnie 15 a maksymalnie 19 osób w tym dla: sędziów polskich oraz zagranicznych, tłumacza/ tłumaczy, sekretariatu czempionatu, ekspertów hodowlanych oraz opieki medyczno - weterynaryjnej dla zwierząt, obejmujące: a) Kolację w dniu 5 lipca 2013 r. składającą się minimalnie z przystawki gorącej i deski wędlin i serów do wyboru oraz napoju na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. b) Obiad w dniu 6 lipca 2013 r. składający się minimalnie z jednego dania gorącego z napojem na terenie Czempionatu. c) Kolację w dniu 6 lipca 2013 r. składającą się minimalnie z przystawki gorącej i deski wędlin i serów do wyboru oraz napoju na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. B. Wyżywienie dla minimalnie 35 a maksymalnie 50 wystawców, obejmujące: a) Kolację w dniu 5 lipca 2013 r. składająca się minimalnie z dania gorącego z napojem na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. b) Śniadanie w dniu 6 lipca 2013 r. składające się minimalnie z przystawki gorącej i deski wędlin i serów do wyboru oraz napój na terenie Czempionatu lub w miejscu noclegu. c) Obiad w dniu 6 lipca 2013 r. składające się minimalnie z dania gorącego z napojem na terenie Czempionatu Imienną listę osób biorących udział w Czempionacie, Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w termie jednego dnia od daty podpisania umowy 3. Obsługę Czempionatu: 1) co najmniej 8 ekspertów, z przynajmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu hodowli koni huculskich. Zadaniem ekspertów będzie pełnienie dyżurów eksperckich na stoisku informacyjno - promocyjnym zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2) co najmniej 3 sędziów posiadających certyfikat HIF, w tym co najmniej jeden musi pochodzić z zagranicy. W kompetencji sędziów będzie ocena koni zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 3) tłumacz/ tłumacze języka niemieckiego, ze znajomością słownictwa dotyczącego hodowli koni w dniu 6 lipca 2013 r. w godz. 8.00-16.00, podczas części oficjalnej i oceny koni, zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 4) sekretariat, który powinien składać się minimalnie z 3 osób, przy czym każda w swoim doświadczeniu powinna posiadać udział w co najmniej 1 imprezie o podobnym charakterze. Zadaniem sekretariatu Czempionatu, będzie rejestracja ocen każdego z sędziów dla poszczególnych koni, zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej czempionatu. 4. Nagrody i flotsy: 1) Nagrody - 12 kantarów skórzanych z regulacją, w rozmiarze na konia małego, które zostaną wręczone dla koni które zajęły I i II miejsce w swoich klasach, tj. ogierki roczne, ogierki 2-letnie, ogierki 3-letnie, klaczki roczne, klaczki 2-letnie, klaczki 3-letnie, które zostaną wręczone zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2) flots w ilości 55 szt. 50 podwójnych oraz 5 potrójnych- plastikowy trzon środek o średnicy 6-6,5 cm z miejscem na wklejkę, otoczony kolorowym marszczeniem z 2 lub 3 wstążek dookoła oraz ogon z 2-3 wstążek, które zostaną wręczone zgodnie z programem ramowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zapewni oznakowanie nagród i flots logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 5. Przygotowanie stoiska informacyjno - promocyjnego: 1) Namiot lub stoisko zadaszone znajdujące się w miejscu dostępnym dla publiczności Czempionatu, o wymiarach min. 2 m x 3 m, z dostępem do prądu, wyposażony w co najmniej 1 stolik oraz co najmniej 1 krzesło do dyżuru eksperckiego, który będzie odbywał się w godzinach 9:00 -14:00 (eksperci będą zmieniać się w trakcie konsultacji)., Wykonawca zapewni oznakowanie stoiska informacyjno - promocyjnego logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto słownie trzydzieści tysięcy złotych 00 100, która polegała na realizacji organizacji wystawy zwierząt. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa, Sekretariat pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.