Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Lublin: Remont i adaptacja pomieszczeń budynku gospodarczego na potrzeby Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 259172 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie , ul. Droga Męczenników Majdanka 50, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7444628, 603 460681, faks 081 7442885.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja pomieszczeń budynku gospodarczego na potrzeby Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty zgodne z opisem w projekcie budowlano - wykonawczym. Dane techniczne segmentu remontowanego; Wymiary 9,39 - 7,06 x 22,15; wysokość 3,30 do 4,3m Powierzchnia zabudowy 185,41 m2 Powierzchnia użytkowa 137,12 m2 Kubatura 661,10m3 Roboty rozbiórkowych -Demontaż drzwi zewnętrznych, wewnętrznych, bramy, okien -Demontaż urządzeń i wyburzenie ścian działowych -Wykucie podłoża na głębokość 35cm -Likwidacja studni wodomierzowej 1,0 x 2,5m, gł. ok.2,5m istniejącej w obrysie pom. garażowego; rozbiórka sklepienia, zasypanie studni piaskiem ubijanym warstwami -Demontaż wodociągu żeliwnego - planowana wymiana na PCV -Istniejącą opaskę z płyt chodnikowych i betonu wzdłuż ściany frontowej należy rozebrać -Koryto ściekowe istniejące wzdłuż elewacji tylnej zdemontować z uwagą na ułożenie po wykonaniu cokołu -Odkopanie ścian fundamentowych do głębokości ok. 1,0m -Demontaż rur spustowych i rynien z uwaga na zastosowanie elementów po wykonaniu elewacji Roboty budowlane i montażowe -Ściany fundamentowe odsłonięte, oczyścić, wykonać obrzutkę zatartą na gładko, wykonać izolację przeciwwilgociową np. Dysperbit, nanoszoną dwukrotnie, nałożyć styropian licując z płaszczyzna ściany. -Cokół; do poziomu +30cm nad terenem licować tynkiem mozaikowym o granulacji 3mm w kolorze ciemnozielonym. -Ściany zewnętrzne; uzupełnienia ścian gazobeton odm.500 gr. 38 i 24 (dostosować do grubości ściany istniejącej), -Docieplenie ścian budynku w kompletnym, wybranym systemie bezspoinowym, styropianem gr.6cm z tynkiem powłokowym, mineralnym po sprawdzeniu nośności podłoża i ewentualnym usunięciu odspojeń. Docieplenie mocować do ściany konstrukcyjnej kołkami na głębokość 6-8cm z zachowaniem istniejącej warstwy docieplenia. -Posadzka betonowa zbrojona zbrojeniem rozproszonym ze spadkiem 1,5% w kierunku kratek odpływowych. -Ściany działowe; murowane z gazobetonu gr.12cm -Stropodach wentylowany; w przestrzeni poddasza nie użytkowego umieścić granulowaną wełnę mineralną gr. 20cm. Wykonać przebicia ścian i osadzić kratki wentylacyjne 20x20cm. -Pokrycie dachu z papy zgrzewalnej uzupełnić po wykonaniu przejść pionów wentylacyjnych -Komora chłodnicza - pomieszczenie wyposażone w agregat i sprężarkę, ściany izolowane styropianem gr.10cm, wykończone tynkiem powłokowym akrylowym na siatce z włókna szklanego, wykończenie - malowanie farba epoksydową -Stolarka okienna istniejąca (ramiaki z PCV). Okna wyposażyć w siatki przeciwko owadom i w nawiewniki higrosterowane typ EHA 20-50. -Okienka podawcze (okno podawcze dla farmacji, laboratoriów i szpitali); prod. PRIMA PORTA Łomianki -Drzwi wewnętrzne; stalowe płycinowe częściowo przeszklone, z ościeżnicami ze stali kwasoodpornej -Drzwi zewnętrzne wejściowe - aluminiowe z osprzętem do systemu kontroli dostępu -Drzwi do komory chłodniczej z atestem higienicznym; jednoskrzydłowe zawiasowe, płycina drzwiowa z blachy kwasoodpornej gr. 0,8mm, płat wypełniony pianką poliuretanową o gęstości ok. 40kg-m3 -Piony wentylacyjne projektowane - przewody z PCV, z obudowa z płyt wiórowych OSB, wykończenie tynkiem powłokowym mineralnym na siatce z włókna szklanego, na wlotach pionów osadzić kratki wentylacyjne, -Izolacje termiczne; styropian zamknięto - komórkowy (ekstrudowany) gr. 6cm, na ścianach fundamentowych styropian EPS 70-040 (elewacje); grubość łącznie 11cm w podłożu posadzek styropian twardy gr.10cm wełna mineralna w poddaszu granulat gr.20cm, współczynnik przewodzenia ciepła = 0,037[WmK], klasa reakcji na ogień: A1 - wyrób niepalny. Parametry izolacyjności termicznej przegród projektowanych Ściany fundamentowe; U = 0,3 W(m2K) Ściany zewnętrzne; U = 0,24 W(m2K) Połacie dachowe; U = 0,22 W(m2K) -Hydroizolacja w podłożu posadzki w łazience; folia płynna, folia PCV -Izolacja p - wilgociowa pionowa; zaprawa hydroizolacyjna np. PCI Roboty wykończeniowe wewnętrzne -Tynkowanie i malowanie ścian; zaprawa tynkarska malowana farba emulsyjną (kolor jasno żółty NCS S 0507-Y) lub wodorozcieńczalną emalią epoksydową np.; RAWOPOX - E; system wodo rozcieńczalny, prod. RAFIL Radomska Fabryka Farb i Lakierów (perłowo biały- RAL 1013, lub biały), [dyspozycja w zestawieniu]. Narożniki ścian ciemni w pom. laboratorium, oraz glify przejścia w pomieszczeniu transportu odpadów należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi profilami narożnymi ze stali nierdzewnej o wys. 1,5m. Wyokrąglić styki między ścianami. -Podłogi i posadzki; płytki ceramiczne i cienkowarstwowa powłoka epoksydowa (kolor jasnoszary- np. RAL 7032 lub podobny); Styki między posadzkami a ścianami należy wyokrąglić. -Parapety; w pomieszczeniu laboratorium: ściany i glify malować farbą epoksydową, w pom. socjalnym i biurowym: parapety z PCV w kolorze białym. Dyspozycja kolorystyczna; ściany malowane farbą fasadową - kolor jasno żółty - jak segment usługowo- biurowy cokół - ciemnozielony tynk mozaikowy granulat 2-3mm ramiaki okien - białe płyciny drzwi - białe Roboty wykończeniowe zewnętrzne -Ściany zewnętrzne wykończenie tynkiem mineralnym, malowanie farbą fasadową w kolorze żółtym pastelowym; -Podokienniki z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym -Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej kolor brązowy -Rynny d 150 i rury spustowe d 120; z blachy jak wyżej -Cokół; tynkowany tynkiem mozaikowym kruszywem o granulacji 3mm, jako wierzchnia warstwa ocieplenia, w kolorze ciemnozielonym. -Opaska betonowa szer.30cm ze spadkiem wyprofilowanym na zewnątrz -Ciek betonowy wzdłuż elewacji tylnej; zdemontowane uprzednio elementy ułożyć na Ubitym piasku stabilizowanym cementem ze spadkiem na teren nieutwardzony Wyposażenie Instalacje sanitarne - instalacja wody zimnej i ciepłej do celów socjalno-bytowych, porządkowych i w niewielkich ilościach do celów technologicznych w laboratorium - instalacja kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do sieci zakładowej, z oddzielnym przyłączem z separatorem tłuszczu na ścieki z wpustów podłogowych - instalacja centralnego ogrzewania; wodna zasilana z zakładowej sieci cieplnej przez istniejące przyłącze cieplne 2xdn32 -Wentylacja mechaniczna; grzewczo wentylacyjna z centrala grzewczo wentylacyjna prod. JUWENT typ CSK-05-S-D-P/4-6/-/-/S umieszczona na podeście umocowanym na ścianie szczytowej budynku nad oknami, na poziomie +3.0m Instalacje elektryczne; - oświetlenie podstawowe, ewakuacyjne, lampy bakteriobójcze - instalacja gniazd wtyczkowych odbiorów technologicznych oraz ogólnego przeznaczenia - zasilanie centrali grzewczo wentylacyjnej, wentylatorów kanałowych i łazienkowych - zasilanie ogrzewaczy elektrycznych wody - zasilanie centrali alarmowej ZS - instalacje teletechniczne, antywłamaniowa, kontroli dostępu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 11.120,- zł, słownie: jedenaście tysięcy sto dwadzieścia złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 200.000,- zł Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, wymagane od wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1. wypełniony formularz ofertowy wg zał.nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony formularz cenowy wg. zał. nr 2 do SIWZ, 3. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym wg zał nr. 4 do SIWZ, 4. parafowany wzór umowy zał. nr 10 do SIWZ, 5. Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie
ul.Droga Męczenników Majdanka 50
20-325 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie ul.Droga Męczenników Majdanka 50 20-325 Lublin Sekretariat Ip..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.10.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Utworzenie oddziału przedszkolnego w Małkach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniejącej szkoły
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.