eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozienicePrzebudowa ulicy Kołłątaja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Kozienice: Przebudowa ulicy Kołłątaja
Numer ogłoszenia: 25960 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kołłątaja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kołłątaja w Kozienicach na odcinku od ulicy Żeromskiego do ul. Paderewskiego w Kozienicach obejmująca wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na jezdni, zatok postojowych dla samochodów osobowych, chodnika, zjazdów, zmianę geometrii skrzyżowania z ul. Paderewskiego, budowę kanalizacji deszczowej oraz przebudowę odcinka kolidującego wodociągu. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy ulicy Kołłątaja na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Paderewskiego w Kozienicach (branża drogowa, sanitarna, stała organizacja ruchu) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.. Parametry techniczne drogi: - droga jednojezdniowa, dwukierunkowa - klasa drogi L, - przekrój drogi uliczny, - kategoria ruchu KR1, - szerokość jezdni 5,50 m, - ciągi piesze szerokości od 1,5 do 2,5m, -zatoki postojowe o wymiarach: 2,5x4,5m dla samochodów osobowych, 3,6x4,5m dla pojazdów osób niepełnosprawnych Zakres robót: 1.Roboty drogowe, w tym: 1.1. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: - odtworzenie przebiegu trasy drogi, - rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni, rozbiórka nawierzchni i podbudowy z bloczków betonowych, - rozbiórka ciągów pieszych z kostki betonowej, - rozbiórka krawężników betonowych wraz ławą betonową i obrzeży betonowych, - rozbiórka słupków i znaków drogowych, rozbiórka trzepaków stalowych, - roboty ziemne - wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni w obrębie skrzyżowania z ul. Paderewskiego oraz pod zatoki postojowe i chodniki, regulacja korony ulicy Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki w zakresie i na koszt Wykonawcy. 1.2 Jezdnia: a/ konstrukcja wzmocnienia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego grubości min. 2 cm, b/ konstrukcja nawierzchni na odcinku od km 0+000 do km 0+018, od km 0+198 do km 0+212,39 oraz na długości projektowanego deszczowego na szerokości 1,0m a/rozbiórka istniejącej nawierzchni i wykonanie konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych. Jezdnia ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30x100cm ustawionymi na ławie betonowej z oporem 1.3. Zatoki postojowe Stanowiska postojowe prostopadłe do jezdni; - 63 miejsca postojowe dla samochodów osobowych - 3 miejsca postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe wyznaczone trwale za pomocą linii ułożonych z kostki betonowej kolorowej szerokości 20cm. Rozstaw linii 2,5 (3,6m) mierzony w osiach linii. Zatoki postojowe oddzielone krawężnikami betonowymi 15x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.Wzdłuż miejsc postojowych chodniki dostosowane do istniejących alejek. Konstrukcja zatok postojowych: a) Od km 0+101,00 do km 0+127,10 oraz od km 0+162,11 do km 189,61(strona lewa): - kostka betonowa wibroprasowana szara grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm b) od km 0+018,87 do km 0+086,07 (strona lewa) oraz od km 0+035,45 do km 0+082,95 (strona prawa) - na istniejącej nawierzchni: - kostka betonowa wibroprasowana szara grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - wyrównanie mieszanką CBGM 0/11,2 klasa C5/6 istniejącej nawierzchni, c) od km 0+018,87 do km 0+086,07 (strona lewa) oraz od km 0+035,45 do km 0+082,95 (strona prawa) - poszerzenia poza istniejącą nawierzchnię; - kostka betonowa wibroprasowana szara grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C5/6 grubości 15 cm. 1.4. Chodniki Chodniki należy powiązać z osiedlowymi i parkowymi alejkami zapewniając komunikację pomiędzy blokami, zatokami postojowymi oraz sąsiednimi ulicami. Od zewnątrz chodnik ograniczony obrzeżami betonowymi 8x30x100cm ustawionymi na podsypce cementowo-piaskowej. Przy wyznaczonych przejściach dla pieszych krawężnik obniżony do 2 cm oraz na całej szerokości przejść dla pieszych należy wbudować 2 rzędy płyt betonowych z wypustkami o wym. 40x40x5cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4 cm oraz podbudowie z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C1 5/2,0 grubości 10 cm. Konstrukcja chodnika: - kolorowa kostka betonowa wibroprasowana grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa 1,5/2,0 grubości 10 cm 1.5. Place pod kontenery na śmieci Konstrukcja placów; - szara kostka betonowa wibroprasowana grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa 1,5/2,0 grubości 10 cm. Konstrukcja zjazdów do śmietników: - kostka betonowa wibroprasowana szary grubości 8cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm. Zjazdy ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30x100cm ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm. 1.6. Organizacja ruchu - tymczasowa na czas prowadzenia robót - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia, - stała organizacja ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu: oznakowanie pionowe - montaż nowych słupków, znaków i tabliczek drogowych. Znaki z licem z folii odblaskowej II generacji na blasze stalowej ocynkowanej. 2. Zieleń 2.1. Rozścielenie ziemi urodzajnej. 2.2. Wykonanie trawników wzdłuż ciągów pieszych zlokalizowanych pomiędzy jezdnią, a chodnikiem z użyciem traw odpornych na warunki miejskie. 3. Elementy małej architektury Ustawienie nowych trzepaków na terenie zielonym przy istniejących alejkach. Trzepaki usytuować na utwardzonych placach o wymiarach 3,0x4,0. Konstrukcja placów pod trzepaki taka jak chodnika. Trzepaki stalowe ocynkowane lub malowane proszkowo, długości 3,0m, wysokości 1,8m. 4. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa Ulica odwadniana będzie poprzez wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizację zlokalizowano w ulicy w osi pasów ruchu, w dwóch odcinkach włączonych do istniejących studni rewizyjnych kanałów zlokalizowanych w ulicy Żeromskiego i Paderewskiego. Kanalizacja deszczowa: - kanał z rur PVC SN8 klasy S średnicy 315mm ze ścianką litą łączone na uszczelki gumowe, - przykanaliki z rur PVC SN8 klasy S średnicy 200mm ze ścianką litą łączone na uszczelki gumowe, - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych średnicy 1200mm wyposażone w stopnie złazowe żeliwne. Studnie należy przykryć płytą nastudzienną żelbetową osadzoną na pierścieniu odciążającym żelbetowym i wyposażyć we włazy żeliwne DN 600mm typu ciężkiego o nośności 40t, -wpusty deszczowe uliczne żeliwne uchylne osadzone na studzienkach betonowych DN 500mm wraz z osadnikami. Kraty wpustów ulicznych ze stalowym osadnikiem na zanieczyszczenia stałe, zamykane. Wpusty deszczowe osadzone na żelbetowym pierścieniu odciążającym i przykryte prefabrykowaną betonową płytą, - próby szczelności 5.Przebudowa wodociągu - wodociąg z rur ciśnieniowych 160 PE 100 SDR11 PN16, - montaż zasuw odcinających na istniejącym wodociągu w rejonie skrzyżowania ulicy Kołłątaja i Żeromskiego, - próby szczelności, płukanie i dezynfekcja wodociągu - należy dokonać w obecności przedstawiciela Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Kozienicach. Prace przy skrzyżowaniach przebudowywanej sieci wodociągowej z istniejącym urządzeniem podziemnym należy wykonać pod nadzorem użytkownika sieci - Kozienickiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Zakład Wodociągów mi Kanalizacji w Kozienicach. Zamknięcia dopływu wody w celu dokonania włączenia dokonują pracownicy Zakładu Wodociągów i Kanalizacji we Kozienicach. Po zakończeniu montażu wodociągu Wykonawca zgłosi sieć do odbioru częściowego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Kozienicach. Wykonawca w terminie 21 dni od dnia odbioru częściowego dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną wykonanego odcinka sieci wodociągowej. 6. Zabezpieczenie infrastruktury technicznej 6.1.Przed rozpoczęciem robót ziemnych Wykonawca dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Istniejące uzbrojenie zabezpieczyć przez podwieszenie. 6.2.Istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych i zamontować rury osłonowe zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci. 6.3.Istniejące studnie kanalizacji sanitarnej w ul. Kołłątaja należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych. Studnie należy przykryć płytami żelbetowymi osadzonymi na żelbetowym pierścieniu odciążającym i wyposażyć we włazy żeliwne typu ciężkiego. 6.4. Na istniejących przejściach poprzecznych sieci i przyłączy wodociągowych należy zamontować rury osłonowe dwudzielne z PEHD. 6.5. Na kablach oświetleniowych usytuowanych pod zatokami postojowymi należy zamontować rury osłonowe A110PS. 7. Dodatkowe warunki wykonawcze Do Wykonawcy należy: - wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót, - geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, chodników, długości sieci, ilości studni), z uwzględnieniem terminu przekazania geodezyjnej inwentaryzacji wodociągu. - wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki. - w przypadku wystąpienia wód gruntowych wykonawca wykonanie mechanicznego odwodnienia wykopu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których było wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1000m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.1 i lub 8.1.1.2 powołuje się na potencjał innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: a) niesprzyjających warunków pogodowych, b) niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, d) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, h) zawieszenia wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 2) w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, 3) gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, 4) w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany kierownika budowy lub podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy lub kierownika budowy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę lub kierownika budowy, 5) gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 6) gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin, 7)gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozieice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.