eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkZawarcie umowy ramowej na prace w Muzeum Zamkowym w Malborku i Muzeum w Kwidzynie w zakresiea) konserwacji systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, b) prac remontowych i modernizacyjnych systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, c

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Malbork: Zawarcie umowy ramowej na prace w Muzeum Zamkowym w Malborku i Muzeum w Kwidzynie w zakresie: a) konserwacji systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, b) prac remontowych i modernizacyjnych systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, c) usuwania awarii systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w prac zawiera załącznik nr 7 stanowiący integralną część SIWZ. Znak sprawy: Zp 16/2008
Numer ogłoszenia: 259652 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241404 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, Malbork, woj. pomorskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury. Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na prace w Muzeum Zamkowym w Malborku i Muzeum w Kwidzynie w zakresie: a) konserwacji systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, b) prac remontowych i modernizacyjnych systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, c) usuwania awarii systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w prac zawiera załącznik nr 7 stanowiący integralną część SIWZ. Znak sprawy: Zp 16/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na prace w Muzeum Zamkowym w Malborku i Muzeum w Kwidzynie w zakresie: a) konserwacji systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, b) prac remontowych i modernizacyjnych systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO, c) usuwania awarii systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w prac zawiera załącznik nr 7 stanowiący integralną część SIWZ. 2.Celem umowy ramowej jest określenie na okres trwania umowy ramowej, warunków dla przyszłych zamówień publicznych na prace jak wyżej, które Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy na podstawie umów wykonawczych. 2.1. Harmonogram prac w zakresie konserwacji w/w systemów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2.2. Zakres prac remontowych i modernizacyjnych w/w systemów wynikać będzie z zaistniałych ewentualnych konieczności dostosowywania systemów do nowych potrzeb i wymagań wynikających z funkcjonowania MZM. Zamawiający przewiduje do wykonania: 1. prace remontowe i modernizacyjne instalacji i systemów ppoż., 2. prace remontowe i modernizacyjne instalacji i systemów antywłamaniowych, 3. prace remontowe i modernizacyjne instalacji i systemów CCTV, 4. prace remontowe i modernizacyjne instalacji i systemów kontroli WSO. 2.3. Zakres prac dot. usuwania awarii systemów ppoż, antywłamaniowych, CCTV i kontroli WSO wynikać będzie z zaistniałych ewentualnych awarii, usuwania ich skutków i przyczyn.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla prac wymienionych w ppkt. 3.2.2 i 3.2.3 SIWZ wyliczona kosztorysowa stawka robocizny i warunki wykonania wynikające z umowy ramowej, określane będą w umowach wykonawczych zawieranych odrębnie dla każdego zamówienia, zawierane na czas określony, nie dłużej niż do upływu terminu ważności umowy ramowej. Każda umowa wykonawcza zawierana będzie na prace, których wykonanie nie jest możliwe siłami własnymi z powodu braku specjalistycznych ekip własnych Zamawiającego. Prace będą rozliczane z Zamawiającym na podstawie złożonej oferty, zlecane odrębną umową wykonawczą. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane prace - minimum 12 miesięcy. Bieg terminu rozpocznie się w dniu następnym od dnia odbioru końcowego poszczególnych prac zamówienia. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy podjęcia działań celem usunięcia awarii tzn. przystąpienia do prac w czasie nie dłuższym niż cztery godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii w formie faksowej i konieczności wykonania prac. 5.Wymagania organizacyjne: wszelkie prace transportowe oraz inne blokujące ciągi komunikacyjne dla turystów, należy wykonywać wyłącznie do godziny otwarcia terenu Muzeum dla zwiedzających tj. do godziny 9.00, wyłączenia systemów mogą być nastąpić tylko za zgodą Szefa lub Z-cy Szefa Ochrony Zamku i pod ich nadzorem. Pracownicy winni na terenie MZM nosić schludne ubrania robocze z logo firmy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 478366 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRAMEX Spółka z o.o. Przedsiębiorstwo Usług Elektronicznych, ul. Wrocławska 41, 81-557 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13,62zł/rg i 106200zł ryczałt/36m-cy
  • Oferta z najniższą ceną: 13,62zł/rg i 106200zł ryczałt/36m-cy oferta z najwyższą ceną: 14,16zł/rg i 234806zł ryczałt/36m-cy
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.