eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont pomieszczeń Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Sopockiej 23 we Wrocławiu polegający na wykonaniu remontu w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych. RAP/68/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Wrocław: Remont pomieszczeń Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Sopockiej 23 we Wrocławiu polegający na wykonaniu remontu w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych. RAP/68/2008
Numer ogłoszenia: 259658 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Sopockiej 23 we Wrocławiu polegający na wykonaniu remontu w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych. RAP/68/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia określony został w: dokumentacji technicznej tzn. w przedmiarze robót (podanych normach, opisach, podstawie wyceny, charakterystyce prac) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Obejmuje on: - Roboty rozbiórkowe: - zerwanie posadzek i cokolików - wykucie elementów ościeżnic drzwi - demontaże drobnych elementów - demontaż instalacji elektrycznej, - demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, - skucie posadzek , - wywóz gruzu i utylizacja. -Roboty wykończeniowe: -odbicie tynków -wykonanie nowych tynków - obudowa elementów płytami gipsowo-kartonowymi - roboty posadzkowe: ułożenie nowej wykładziny PCV z listwami przyściennymi, ułożenie nowej wykładziny z płytek z cokolikami -Roboty malarskie: - malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów (dobór kolorystyki sal należy uzgodnić z użytkownikiem) - malowanie farbą olejną stolarki okiennej i drzwiowej, - malowanie farbą olejną krat, grzejników, rur -uzupełnienie tynków na ścianach - po zamurowaniu ,przy ościeżach , po demontażach i istniejących ubytków, - wymiana kratek wentylacyjnych - Roboty instalacyjne elektryczne - wymiana instalacji oświetlenia ogólnego. Roboty instalacyjne co - wymiana grzejników - wymiana zaworów i przyłączy -wymiana rurociągów na rury polipropylenowe - izolacja rurociągów Roboty instalacyjne zw. i cw. - wymiana rurociągów i baterii - wymiana umywalek i misek ustępowych -wykonanie instalacji hydrantowej Uwaga: Przed zakryciem instalacji każdorazowo muszą być odebrane przez inspektora nadzoru. Poniżej 5150000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.60.00.00 - 45.60.00.00 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) tj.: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum co najmniej 50 000 zł brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c, c) wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót sanitarnych, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej wod-kan oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c, d) wykażą osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót elektrycznych który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik nr 2a do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.(załącznik nr 4 do SIWZ) 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.Dokument ten należy przedstawić w ofercie w sytuacji gdy Wykonawca ją składający sam nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokument ten powinien być dołączony do oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8). Polisa, a w przypadku jej braku inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich wspólników. W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 1 i 3. Pozostałe dokumenty poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa pod lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pod lit a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty,Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pok 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pok 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)Zamawiający wymaga dokonania wizji w obiekcie. Osobą z którą należy kontaktować się w sprawie wizji jest Pani Ewa Jaworska-Kierownik Wydawnictwa, tel. (071) 328-12-77. 2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił: a)36 miesięcy gwarancji i rękojmi na roboty budowlane b)36 miesięcy na roboty instalacyjne-elektryczne z urządzeniami c)36 miesięcy na pozostałe roboty instalacyjne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.