Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Mikołów: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Projektu pn.: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry).
Numer ogłoszenia: 259715 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Projektu pn.: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn.: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Projektu pn.: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry) 3.2 Szczegółowy zakres i uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Wykonanie, dostawa i montaż sześciu tablic pamiątkowo- informacyjnych: a) Wymiar jednej tablicy minimum 900 mm x 700 mm b) Miejsce montażu: - budynek Starostwa Powiatowego Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a, - budynek Urzędu Miasta Łaziska Górne, Plac Ratuszowy 1, - budynek Urzędu Miasta Mikołów, Rynek 16 - budynek Urzędu Gminy Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26 a - budynek Urzędu Miasta Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21 - budynek Urzędu Gminy Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133 c). Sposób wykonania: - laminat grawerski lub inna metaliczna powierzchnia w kolorze zbliżonym do odcieni miedzi, złota - podkład z pleksy bezbarwne - element mocujący: śruby ozdobne - litery i znaki monochromatyczne wyklejone foliami wylewanymi serii 951 z ośmioletnią gwarancją lub sitodrukiem 3.2.2 Wszystkie tablice będą montowane wewnątrz budynków. 3.2.3 Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania technologii, która zapewni materiałom trwałość przez okres minimum sześciu lat . 3.2.4 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzającej regionalnym programem operacyjnym województwa śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Do realizacji konieczne jest zatwierdzenie projektu przez Zamawiającego. 3.2.5. Przykładowy projekt tablicy opisanej w punkcie 1.1. a) Logo Unii Europejskiej Symbol UE składa się z 12 gwiazd. Logo UE ma kształt niebieskiej prostokątnej flagi, której długość stanowi 1 i 1:2 szerokości. Gwiazdy są umieszczone w równych odległościach od siebie w taki sposób, że formują niewidzialny okrąg, którego środek tworzy się poprzez przecięcie się przekątnych prostokąta. Promień okręgu stanowi 1:3 wysokości prostokątnej flagi. Każda gwiazda ma 5 punktów, które umieszczone są na obwodzie niewidocznego okręgu, którego promień wynosi 1:18 wysokości prostokątnej flagi. Gwiazdy są usytuowane pionowo, tzn. jedno ramię (wierzchołek) gwiazdy jest pionowe, a dwa przylegające do niego ramiona powinny być usytuowane w linii prostej oraz pod kątem prostym do masztu flagi. Gwiazdy powinny być rozmieszczone na okręgu w pozycjach pełnych godzin zegarowych. b) Logo NSS Znak graficzny NSS (dla programu regionalnego) jest zbudowany z układu połączonych gwiazd na tle trapezu. Symbolika gwiazd nawiązuje do flagi Unii Europejskiej poprzez kolor jednej z gwiazd, jak również niebieski kolor tła. Nawiązuje również do symboliki flagi Polski - kolory pozostałych dwóch gwiazd. Forma podstawowa i uzupełniająca znaku marki jest zbudowana z zestawienia znaku graficznego z logotypem w ściśle określonych proporcjach. Kolorystyka znaku jest istotnym czynnikiem kształtującym tożsamość i sposób postrzegania marki. Kolory znaku oraz elementów systemu identyfikacji powinny być jak najbardziej zbliżone do kolorów określonych w CMYK, niezależnie od techniki reprodukcji. Warianty kolorystyczne znaku mają zastosowanie w tych obszarach komunikacji, gdzie wykorzystanie wersji pełnokolorowej jest niemożliwe ze względów technologicznych (na przykład tłoczenie, grawerunek itp.). System identyfikacji wizualnej dopuszcza stosowanie znaku w innych wariantach (achromatycznych, monochromatycznych i w skali szarości), ale tylko w obrębie przedstawionej w manualu kolorystyki. W zestawieniach z innymi znakami znak NSS znajduje się zawsze z lewej strony, znak UE z prawej strony, w przestrzeni pomiędzy tymi znakami umieszcza się logo regionu. c) Logo Województwa śląskiego Logo składa się z logotypu (napisu) Śląskie. Pozytywna energia oraz znaku graficznego. Układ i wzajemne proporcje logotypu i znaku zostały starannie dopasowane i nie powinny być zmieniane. d) Herby Herby należy wykonać zgodnie z wytycznymi blazowania dla poszczególnych herbów e) Tablica pamiątkowa Emblemat (logo) Unii Europejskiej oraz odniesienia do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego a także logo NSS wraz z hasłem programu zajmują co najmniej 25% powierzchni tablicy. f) Szczegóły wykonania projektów zawarte są w WYTYCZNYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ REGIONALNYM PROGRAMEM OPERACYJNYM WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013 DLA BENEFICJENTÓW W ZAKRESIE INFORMACJI I PROMOCJI z maja 2011r. dostępne na stronie internetowej: http:rpo.slaskie.pl Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach -Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. 3.3.Gwarancja i rękojmia. 3.3.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu 72-miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy od daty podpisania Ostatecznego Protokołu Odbioru Przedmiotu Umowy 3.3.2. Wszelkie wady ujawnione w okresie gwarancyjnym powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie umowy będą usuwane nieodpłatnie w terminie do 7 dni od zawiadomienia dokonanego przez Zamawiającego. 3.3.3. Okres gwarancji dla naprawianego elementu ulega wydłużeniu o czas usunięcia wad. 3.3.4. Jeżeli w okresie rękojmi Wykonawca odmówi usunięcia stwierdzonych wad lub usterek, Zamawiający zleci ich wykonanie innemu wykonawcy na koszt wybranego Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. : - minimum jedną usługę polegająca na wykonaniu materiałów promocyjnych tzn. tablic informacyjnych lub promocyjnych lub pamiątkowych wykonanych z blachy ocynkowanej lub kwasoodpornej lub aluminiowej o wartości wykonanej usługi minimum 12 000,00 PLN brutto, wykonanej zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 8.II.Inne warunki udziału w postępowaniu . Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zał. nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Zobowiązanie musi zawierać minimum: - dane pozwalające na identyfikację stron; - zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) - cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 12 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wymienionej w § 1 ust. 1 jest możliwa w zakresie: a) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, b) innym, w następujących przypadkach, gdy: - konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, - w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na zamówienie, - wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego pod warunkiem uzyskania zgody na wydłużenie terminu realizacji projektu przez Instytucję, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na zamówienie, - zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych, opóźnień w dostawie materiałów lub innych okoliczności, - uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla stron, - zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, - zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Zamawiającego na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych, - zmian teleadresowych Stron Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, Biuro Podawcze, wejście B, parter, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena: 5 PLN plus koszt wysyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B,parter, pokój nr 127 - Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.01.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry) jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Dostawa oprogramowania informatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków FE na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II "Zaawansowane usługi cyfrowe"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących usługi sieci EURES oraz dostawa materiałów promujących usługi sieci EURES podczas 1 edycji targów pracy z podziałem na dwie części
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, ryngrafy
- Przygotowanie konceptu kreatywnego oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla dziewięciu szkół policealnych o zasięgu regionalnym
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Proszowicach z siedzibą przy ul. 3 Maja 72 w Proszowicach oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.