eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Namysłów: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 25997 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie , pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190920, faks 077 4190925.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 6.1.3., dla niżej określonych zadań (szkoleń, kursów). Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8 (Usługi szkolenia zawodowego). Zamówienie składa się z 18 częśći (zadań): 1. ZADANIE NR 1 - Nowoczesny magazynier. 2. ZADANIE NR 2 - Spawanie metodą TIG. 3. ZADANIE NR 3 - Spawanie metodą MAG. 4. ZADANIE NR 4 - Elektryk z uprawnieniami SEP - E + D do 1 kV. 5. ZADANIE NR 5 - Operator koparko-ładowarki wraz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych. 6. ZADANIE NR 6 - Operator ładowarki jednonaczyniowej Kl. III wraz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych. 7. ZADANIE NR 7 - Drwal - pracownik lesny. 8. ZADANIE NR 8 - Operator agregatów tynkarskich. 9. ZADANIE NR 9 - ABC przedsiębiorczości. 10. ZADANIE NR 10 - Kelner - Barman z podstawami języka angielskiego. 11. ZADANIE NR11 - Kurs kosmetyczny. 12. ZADANIE NR 12 - Kurs fryzjerski. 13. ZADANIE NR 13 - Florystyka i bukieciarstwo. 14. ZADANIE NR 14 - Specjalista ds. kadr i płac. 15. ZADANIE NR 15 - Przygotowanie do pracy w handlu. 16. ZADANIE NR 16 - Opiekunka dziecięca i osób starszych. 17. ZADANIE NR 17 - Opiekunka w domu pomocy społecznej. 18. ZADANIE NR 18 - Kucharz małej gastronomii. W dniu rozpoczęcia szkolenia Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do PUP potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku szkoleń, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. Po zakończeniu szkolenia Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do PUP potwierdzone za zgodność z oryginałem: - specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków, - kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkolenia (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, - kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, - kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, - kopie ankiet służących do oceny szkolenia. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1. program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: - nazwę szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć szkolenia), - wstępne wymagania dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 2. harmonogram zajęć. Zamówienie podzielone jest na części (zadania). Liczba części (zadań) 18. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: powiat namysłowski.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1) 300,00 zł Zadanie nr 2) 500,00 zł Zadanie nr 3) 500,00 zł Zadanie nr 4) 250,00 zł Zadanie nr 5) 800,00 zł Zadanie nr 6) 800,00 zł Zadanie nr 7) 700,00 zł Zadanie nr 8) 400,00 zł Zadanie nr 9) 800,00 zł Zadanie nr 10) 1.000,00 zł Zadanie nr 11) 700,00 zł Zadanie nr 12) 700,00 zł Zadanie nr 13) 1.500,00 zł Zadanie nr 14) 200,00 zł Zadanie nr 15) 400,00 zł Zadanie nr 16) 800,00 zł Zadanie nr 17) 200,00 zł Zadanie nr 18) 400,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty, 2) atest dotyczący prowadzenia szkoleń oraz egzaminowania w oparciu o określone wytyczne albo certyfikat lub zezwolenie dotyczące prowadzenia określonych szkoleń albo zaświadczenie, akredytacja lub zezwolenie wydane przez kuratora oświaty, 3) zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w danym Wojewódzkim Urzędzie Pracy (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz.U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365), 4) preliminarz kursu / preliminarze kursów*, 5) dowód wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W następujących przypadkach: - przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji szkolenia, - złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji szkolenia, - wyrekrutowania mniejszej liczby uczestników szkolenia w stosunku do zakładanej liczby uczestników dopuszcza się zmianę liczby uczestników, wynagrodzenia wykonawcy, - losowych uniemożliwiających realizację szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji szkolenia, - uniemożliwiających realizację szkolenia w miejscu organizacji kursu dopuszcza się zmianę miejsca organizacji kursu, pod warunkiem, że jeżeli szkolenie odbywa się poza Namysłowem - jednostka Szkoleniowa musi zapewnić dowóz osób skierowanych przez Zamawiającego na szkolenie spod siedziby Zamawiającego, a także zakwaterowanie i wyżywienie, koszty te nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów w pok. nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów w pok. nr 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 6.1.3..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. ZADANIE NR 1 - Nowoczesny magazynier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) kierowca wózków jezdniowych, w tym: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy, praktyczna nauka jazdy, b) wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, c) pierwsza pomoc przedmedyczna, w tym praktyczna wiedza i umiejętności w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w razie pomocy, d) obsługa kasy fiskalnej, rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, e) obsługa programu magazynowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Spawanie metodą TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: spawanie w osłonie argonu metodą TIG - program szkolenia opracowany na podstawie Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Spawanie metodą MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: spawanie metodą MAG - program szkolenia opracowany na podstawie Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Elektryk z uprawnieniami SEP - E + D do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) eksploatacja w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, b) dozór w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Operator koparko-ładowarki wraz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) obsługa maszyn różnych rodzajów i typów w ramach określonej specjalności, b) koordynowanie pracy maszyn z maszynami współpracującymi, c) organizowanie pracy maszyn w różnych warunkach klimatycznych i atmosferycznych, d) kontrolowanie jakości wykonanych prac, e) czynne uczestniczenie przy wykonywaniu przeglądów i napraw maszyny f) wymogi kwalifikacyjne, tryb szkolenia oraz zasady przyznawania tytułu - operatora maszyn ciężkich - w określonych specjalnościach i klasach uprawnień opracowane na podstawie Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych / DZ.U. Nr 118, poz.1263/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - Operator ładowarki jednonaczyniowej Kl. III wraz z obsługą zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) zajęcia z zakresu: a) obsługa maszyn różnych rodzajów i typów w ramach określonej specjalności, b) koordynowanie pracy maszyn z maszynami współpracującymi, c) organizowanie pracy maszyn w różnych warunkach klimatycznych i atmosferycznych, d) kontrolowanie jakości wykonanych prac, e) czynne uczestniczenie przy wykonywaniu przeglądów i napraw maszyny f) wymogi kwalifikacyjne, tryb szkolenia oraz zasady przyznawania tytułu - operatora maszyn ciężkich - w określonych specjalnościach i klasach uprawnień opracowane na podstawie Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych / DZ.U. Nr 118, poz.1263/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7 - Drwal - pracownik leśny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) budowa i zasady działania pilarki spalinowej oraz sprzętu pomocniczego używanego przy zrywce drewna, b) wiadomości z zakresu organizacji procesu technologicznego pozyskiwania drewna oraz zagrożeń życia i zdrowia z nim związanych, c) obsługa i bieżąca konserwacja pilarki spalinowej oraz sprzętu pomocniczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8 - Operator agregatów tynkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) obsługa agregatów tynkarskich (budowa i zasady działania agregatów tynkarskich, przeglądy, konserwacja i naprawy agregatów tynkarskich), b) zasady tynkowania mechanicznego i sposoby przygotowania zapraw tynkarskich, d) zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, e) część teoretyczna i praktyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9 - ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) pomysł na biznes, b) formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw, c) procedura rejestracji firmy - wypełnianie wniosków i zgłoszeń, d) wystawianie dokumentów księgowych, f) wybór formy opodatkowania, g) rozliczenie z ZUS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10 - Kelner - Barman z podstawami języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) zarys technologii i towaroznawstwa napojów, b) historia napojów mieszanych, c) charakterystyka napojów mieszanych, d) organizacja baru, e) technika mieszania napojów gorących, f) technika mieszania napojów zimnych, g) technika miksowania cocktaili, h) podstawy języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa używanego w zawodzie kelner-barman.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11 - Kurs kosmetyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) organizacja gabinetu kosmetycznego, b) pielęgnacja twarzy, oprawy oczu i ciała, c) masaż skóry, d) pielęgnacja dłoni, e) depilacja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR 12 - Kurs fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) praca w salonie, jej organizacja oraz obowiązujące przepisy (BHP), b) wyposażenie salonu fryzjerskiego, c) budowa głowy i porost włosów, d) budowa i fizjologia włosów, e) ustalenie fryzury z klientem, f) narzędzia fryzjerskie, g) mycie i pielęgnacja włosów, h) ondulacja wodna (nietrwała), i) ondulacja trwała (chemiczna), j) skład i działanie preparatów do układania włosów, k) modelowanie włosów różnymi technikami, l) dobór koloru włosów do wizerunku klienta, m) rodzaje zabiegów farbowania, n) zabiegi końcowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE NR 13 - Florystyka i bukieciarstwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) zajęcia teoretyczne: -rośliny ozdobne, -materiały i narzędzia pomocnicze, -roślinne układy kompozycyjne, b) zajęcia praktyczne: -wiązanki, -bukiety, -wianki, -kompozycje w naczyniach, -wieńce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE NR 14 - Specjalista ds. kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) podstawy obsługi komputera, b) klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych, c) zagadnienia z kodeksu pracy - prawa i obowiązki pracowników i pracodawców, urlopy, przepisy BHP, umowy cywilno-prawne, d) akta osobowe - prowadzenie teczki akt osobowych, wystawianie dokumentów personalnych: umowa o prace, świadectwo pracy, skierowanie na badania lekarskie, zmiana warunków pracy, rozwiązanie umowy o pracę, karta urlopowa, e) ubezpieczenia społeczne, rozliczenia z ZUS - przepisy prawne, zgłaszanie do ubezpieczenia, dokumentacja rozliczeniowa i płatnicza, świadczenia z ubezpieczenia społecznego, f) płace - systemy płac, sporządzanie list płac, rozliczenia z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku dochodowego, g) obsługa programu komputerowego z zakresu spraw kadrowo-płacowych: Gratyfikant i Płatnik - zasady działania, tworzenie dokumentów, raporty imienne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE NR 15 - Przygotowanie do pracy w handlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) podstawy obsługi komputera, b) obsługa kasy fiskalnej, c) nowoczesne techniki sprzedaży, d) minimum sanitarne, e) uzyskanie książeczki zdrowia (Sanepid).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE NR 16 - Opiekunka dziecięca i osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) przepisy BHP, b) zajęcia z psychologiem - wpływ choroby na stan psychiczny pacjenta, obciążenie pracą zawodową, radzenie sobie ze stresem - jak się nie wypalić, c) sposoby komunikacji - sukces w opiece nad chorym, d) specyfika schorzeń, postępowanie w przypadku choroby i zdrowienia pacjenta, higiena chorego i zabiegi pielęgnacyjne, e) udzielanie pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia, f) cechy i obowiązki opiekunki, g) zasady żywienia - rodzaje diet, postępowanie w przypadku schorzeń poszczególnych układów człowieka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE NR 17 - Opiekunka w domu pomocy społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) wybrane zagadnienia z psychologii ogólnej, społecznej i rozwojowej, b) pedagogika specjalna z elementami nauczania specjalnego, c) podstawy gerontologii, d) podstawy psychopatologii, e) wybrane zagadnienia z socjologii z uwzględnieniem struktury i procesów małych grup społecznych, f) zaburzenia, dewiacje i sprzeciw społeczny, g) organizacja pomocy społecznej z uwzględnieniem roli zadań i instytucji, h) etyka, i) zdrowie w różnych okresach życia, j) wychowanie fizyczne z elementami rehabilitacji, k) planowanie i aktywizacja czasu wolnego, l) wybrane zagadnienia z rehabilitacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE NR 18 - Kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z zakresu: a) zasady BHP i minimum sanitarne, b) zasady żywienia, towaroznawstwo spożywcze, c) organizacja pracy, d) przepisy kulinarne, zasady przechowywania i obróbki żywności, e) przyrządzanie i dekorowanie gotowych potraw, f) porządkowanie i czyszczenie wyposażenia oraz narzędzi kuchennych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.