eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneWykonanie operatu szacunkowego dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów na terenie miasta i gminy Czarne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Czarne: Wykonanie operatu szacunkowego dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów na terenie miasta i gminy Czarne
Numer ogłoszenia: 260064 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:bip.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatu szacunkowego dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów na terenie miasta i gminy Czarne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie 263 operatów szacunkowych oraz ustalenie wysokości opłat rocznych w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntów na terenie miasta i gminy Czarne, zgodnie z załącznikiem nr 8, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. Ilość działek może ulec zmianie (zmniejszeniu) ze względu na trwający proces przekształcania gruntów z użytkowania wieczystego w prawo własności. 2.Prace winny być wykonane zgodnie z wymogami, które określają: 1)Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), 2)Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z póź. zm.), 3)Ustawa z dnia 11 maja 2001r. o zmianie ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawie - Kodeks postępowania cywilnego, o kosztach sądowych w sprawach cywilnych oraz ustawie - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2001r. Nr 63, poz. 635) 4)Krajowe Standardy Wyceny Podstawowe - KSWP, Krajowe Standardy Wyceny Specjalistyczne - KSWS Rady Polskiej Federacji Stowarzyszeń rzeczoznawców Majątkowych, 5)Rozporządzenie Rady Ministrów z 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz.2109 z późn. zm.) oraz standardami zawodowymi wraz z projektami zawiadomień o zmianie wysokości opłaty. 3.Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdego operatu szacunkowego stosownej dokumentacji, uzyskanej na własny koszt, zawierającej: 1) wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków oraz wypisy z kartoteki lokali i budynków, 2) dokumentację fotograficzną. 4.Zamawiający wymaga, aby operaty szacunkowe sporządzane były bezstronnie, z należytą starannością, właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności, oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej, w jednym egzemplarzu dla każdej nieruchomości. Do każdego operatu szacunkowego należy dołączyć dodatkowo wyciąg z operatu. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego osobom trzecim, mającym interes prawny w stosunku do danej nieruchomości. 6.Każdy operat szacunkowy winien być podpisany przez sporządzającego rzeczoznawcę majątkowego i osobę reprezentującą Wykonawcę. 7.W przypadku powstania konieczności potwierdzenia przez Wykonawcę aktualizacji wykonanego przez niego operatu szacunkowego w trybie art. 156 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tej czynności bez dodatkowego wynagrodzenia. 8.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia bez dodatkowego wynagrodzenia wyjaśnień i pisemnych odpowiedzi dotyczących sporządzonych wycen: 1) w siedzibie Zamawiającego, 2) przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, 3) w razie konieczności przed właściwym Sądem. 9.Jeżeli Wykonawca nie może wziąć udziału w rozprawie, zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o przyczynie usprawiedliwionej nieobecności co najmniej 2 dni przed terminem rozprawy oraz dostarczyć pisemne wyjaśnienie na stawiane zarzuty, dotyczące sporządzonego operatu szacunkowego. 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Sposób dokonywania oceny w/w arunków będzie odbywał sie wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 2)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, załączając uprawnienia i aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, przynależność w zakresie szacowania nieruchomości - załącznik nr 5; 6)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7)Informację o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 6;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urzędzie Miasta i Gminy Czarne Ulica Moniuszki 12; 77 - 330 Czarne Pokój nr 3 (sekretariat urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.