Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Strzelce Opolskie: Wykonanie prac remontowo-budowlanych
w Urzędzie Skarbowym w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 260075 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich , ul. Opolska 13, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 0-77 4614278, 4613569, fax. 0-77 4614278, 4613569 wew. 316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych w Urzędzie Skarbowym w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w Urzędzie Skarbowym w Strzelcach Opolskich obejmujących: -malowanie metodą natryskową (płatki) sali konferencyjnej Urzędu wraz z wymianą kasetonów (wełna mineralna prasowana 60 x 60) w suficie podwieszanym -malowanie metodą natryskową (płatki) oraz wykonanie tynku mozaikowego na ścianach sali obsługi podatnika wraz z pomalowaniem kasetonów w suficie podwieszanym -wykonanie tynku mozaikowego na ścianach holu głównego oraz pomalowanie sufitu -malowanie pomieszczeń oraz korytarza na II piętrze -malowanie sufitu w podcieniu przy wejściu głównym do budynku oraz wykonanie i montaż rynienki odprowadzającej wodę z fasady aluminiowej nad wejściem głównym oraz włączenie do istniejącej rury spustowej (blacha powlekana) -remont pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -złożą oferty zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia)- (nie spełnia), na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tzn. malowanie metodą natryskową, wykonanie tynku mozaikowego, remont dachu) wartością ( nie mniej niż 30.000 zł.) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) -wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca ewentualnie powierzy podwykonawcom -pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 13, 47-100 Strzelce Opolskie pokój nr 106 (I piętro),
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 13, 47-100 Strzelce Opolskie pokój nr 106 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
- Odbudowa budynku z Dąbrówki - II etap
- Remont dachów zabytkowych budynków znajdujących się na terenie Muzeum
- Kompleksowa modernizacja dwóch klatek schodowych od strony ul. Teatralnej z wymianą inst. gazowej i inst. elektr. oraz odtworzeniem polichromii w bud. przy ul. Warszawskiej 6/Teatralnej 9 w Katowicach
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
więcej: Kładzenie dachów bitumicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.