Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-17
Oborniki: ZPD/11/14 Dostawa leków, kardiomonitora, wyrobów kartonowych, sprzętu jednorazowego do sterylizacji i siatek ginekologicznych
Numer ogłoszenia: 260431 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/11/14 Dostawa leków, kardiomonitora, wyrobów kartonowych, sprzętu jednorazowego do sterylizacji i siatek ginekologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, kardiomonitora, wyrobów kartonowych, sprzętu jednorazowego do sterylizacji i siatek ginekologicznych przez okres wskazany w części IV SIWZ lub krótszy do wyczerpania asortymentu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, które szczegółowo określają asortyment w poszczególnych pakietach. 3. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty lecznicze muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2013r, poz.1245 ze zm.). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do zaoferowanego produktu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do przedstawienia ww. dokumentów. 4. Antybiotyki injekcja - Zamawiający wymaga leku o tej samej nazwie i rożnych dawkach, powinien on być od tego samego producenta i mieć tę sama nazwę handlową. 5. U W A G A!!! Zamawiający przy realizacji dostaw będzie wymagał zgodności nr serii na opakowaniu i na fakturze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny asortymentu w innym opakowaniu niż żądany w SIWZ. Należy wówczas ilość opakowania przeliczyć tak, aby liczba sztuk (tabl, draż, amp, kaps, fiol) była zgodna z SIWZ. Należy ilość opakowań przeliczyć do dwóch miejsc po przecinku tak żeby ich ilość odpowiadała ilości zamawianego asortymentu zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: -) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół, -) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. np.: 1 Acebutolum 200 mg x 20 tabl x 2 opakowania tj. 40 tabletek. W przypadku innego opakowania np.: 30 tabletek w jednym opakowaniu należy przeliczyć i wycenić do zamawianej ilości tj. Ilość 20 tabl w 1 opak = 0,66 op. x 2 op.= 1,33 opak. 7. Tabletki, tabletki powlekany i drażetki Zamawiający traktuje jako równoważne. 8. Podane jest średnie zużycie leków przez okres 12 m-cy, wyrobów kartonowych, sprzętu jednorazowego do sterylizacji przez okres 18 m-cy i siatek ginekologicznych przez okres 4 miesięcy. 9. Wykonawca zapewnia, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych; posiadają potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. z dnia 17.06.2010r). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do zaoferowanego wyrobu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do przedstawienia ww. dokumentów. (dotyczy Pakietów nr 11-14). 10. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarnie z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 5. 11. W przypadku, gdy z treści opisu przedmiotu zamówienia wynika, że Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający przyjmuje w ofercie te przedmioty lub równoważne, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-1, 33.69.00.00-3, 33.19.51.10-7, 33.77.20.00-2, 33.18.41.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca przedłoży: a) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutyczne wydane na podstawie art. 72 i 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008, Nr 45, poz. 271 ze zm.) - dotyczy Pakietów nr 1- 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7. Inne wymagane dokumenty a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ c) Opis parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr 5) d) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 SIWZ e) Oświadczenie na temat powiązań kapitałowych - załącznik nr 7 do SIWZ f) Opis zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ - dotyczy Pakietów nr 5- 14. g) Dla wyrobów medycznych Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności i CE oraz potwierdzenie dokonania zgłoszenia-powiadomienia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17 czerwca 2010r (Dz. U. 2010r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). - dotyczy Pakietu nr 5. h) Pełnomocnictwo do potwierdzania dokumentów i składania oświadczeń (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy - stanowi załącznik Nr 4do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.infor/nbip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
ul. Szpitalna 2; 64-600;
Budynek Administracji, wejście B, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600, Budynek Administracji, wejście B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin Otwarcia ofert: 31.12.2014r. Miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600, Budynek Administracji, wejście B, sala nr 17.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-1, 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatnosci - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-1, 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-1, 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-1, 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor na oddział neonatologiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ - Pakiet nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena tech. - gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaczki, basen, nerki jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kontroli sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał opakowaniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kontroli mycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zaburzeń statyki dna macicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki ginekologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki ginekologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 5
- 3. termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Budowa ulicy Pogodnej w Dąbrówce Leśnej wraz z odwodnieniem
- Dzierżawa zbiornika kriogenicznego 3 tony na tlen medyczny ciekły wraz z parownicą i dostawą tlenu w autocysternach przez okres 24 miesięcy dla SP ZOZ w Obornikach - powtórka
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chrustowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawy produktów leczniczych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.