eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przebudowa i wzmocnienie drogi krajowej Nr 20 Gdynia - Żukowo odc. od km 297+820 do km 312+400 (dł. 14,6 km)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-18

POZYCJA 26052

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: przebudowa i wzmocnienie drogi krajowej Nr 20 Gdynia - Żukowo odc. od km 297+820 do km 312+400 (dł. 14,6 km)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Romana Brylowska w sprawach procedury przetargowej, przyjmowanie ofert tel. 058 5112411, pok. nr 8; Beatrycze Krewan-Michalska w sprawach technicznych i merytorycznych, wydawanie SIWZ, tel. 058 5112453 pok. 102, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405, e-mail: oddzial@gdansk.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i wzmocnienie drogi krajowej Nr 20 Gdynia - Żukowo odc. od km 297+820 do km 312+400 (dł. 14,6 km). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Rozbiórka elementów dróg, podbudowy, roboty nawierzchniowe, przebudowa skrzyżowań, budowa kanalizacji deszczowej, roboty teletechniczne, elektryczne, usuwanie kolizji z urządzeniami obcymi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga krajowa Nr 20 od km 297+820 do km 312+400. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 14,6 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 360 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A) Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp B) Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kserokopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 50 000 000 PLN. b) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub kredytem lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN, potwierdzone w ofercie informacją banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy / rachunki bankowe. c) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1) Wykonawca, który wybrany zostanie przez Zamawiającego jako najkorzystniejszy powinien przed podpisaniem Umowy przedłożyć ubezpieczenie na daną budowę, obejmujące okres trwania budowy. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 1.a spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b (dysponowanie środkami finansowymi i/lub kredytem/zdolnością kredytową) spełniają łącznie. c) Warunek określony w pkt 1.c (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1. Kierownik budowy - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży drogowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej; 2. Kierownik robót branży drogowej - 1 osoba posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg; doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży drogowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej; 3. Kierownik robót branży mostowej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w specjalności mostowej, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży mostowej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót branży mostowej; 4. Kierownik robót branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa i wodociąg - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, wodociąg, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa i wodociąg, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa i wodociąg; 5. Kierownik robót branży gazowej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie branży gazowej, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży gazowej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót branży gazowej; 6. Kierownik robót branży teletechnicznej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży teletechnicznej, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży teletechnicznej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży teletechnicznej; 7. Kierownik robót elektrotechnicznych - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży elektrycznej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót w branży elektrycznej. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać (w rozumieniu art. 336 Kodeksu cywilnego) potencjał techniczny - jednostki sprzętu i środki transportu - wymienione poniżej: a) Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 150 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej winna posiadać pozwolenie na użytkowanie zgodnie z Prawem Budowlanym. Wymaga się, aby dozowanie składników (w tym także wstępne) było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. b) Mieszarka do wytwarzania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1 szt. lub alternatywnie Zamawiający dopuści zakup gotowej mieszanki z kruszywa łamanego do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie pod warunkiem spełnienia przez zakupioną mieszankę wszystkich warunków i wymagań dla materiałów (kruszywa) oraz gotowej mieszanki zapisanych w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Specyfikacja Techniczna D-04.04.02 "Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie". c) Frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej o szerokości frezowania min. 1 metr - min 2 szt. lub o szerokości frezowania 2 metry - 1szt. d) Równiarki lub układarki do rozkładania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy - min. 1 szt. e) Walce wibracyjne - 3 szt. i walce ogumione - 2 szt. o parametrach zgodnych z SST. f) Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 2 szt. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych wraz z infrastrukturą - odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie robót budowlanych drogowych (wraz z infrastrukturą) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych robót z podaniem daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy roboty drogowe (wraz z infrastrukturą) polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg wraz ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 240 000 m kw. nawierzchni (warstwy ścieralnej), w tym minimum 80 000 m kw. w ramach pojedynczego zadania. c) Wymagana łączna wartość wykonanych robót Łączna wartość netto wszelkich robót budowlanych drogowych wraz z infrastrukturą - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 150 000 000 PLN. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 4.a, c spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 4.b (dot. wymaganej ilości zrealizowanych robót) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeden z członków konsorcjum wykonał (w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg (wraz z infrastrukturą) ze skrzyżowaniami, zlokalizowanych w ciągach dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 80 000 m2 nawierzchni (warstwy ścieralnej) w ramach pojedynczego zadania. 5. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania w systemie podwykonawstwa robót bitumicznych. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót branży: mostowej, sanitarnej, gazowej, teletechnicznej, elektrycznej oraz robót branży drogowej w zakresie nie większym niż 30 % ich wartości (z wyłączeniem robót bitumicznych). 6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. 6.1. Laboratorium w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Warunek określony w pkt 6 winien być spełniony łącznie przez Wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 57 poz. 12148 z 07.03.2006. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.06.2006, cena - 9 170 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2006, godzina 12:00, GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pok. nr 13.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.