Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: szkolenia dla osób bezrobotnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku, do kontaktów: Marszolik Justyna, ul. Jankowicka 3, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4226095 w. 210, 4221623, fax 032 4223962, e-mail: kary@praca.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup-rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia dla osób bezrobotnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: Rybnik i okolice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: kurs spawanie EL-MAG-TIG dla 20 osób, kurs logistyki w magazynach z obsługą wózków jezdniowych dla 20 osób, kurs pozostali operatorzy sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych - operator koparko - ładowarki III klasy dla 10 osób, kurs brukarz dla 10 osób, kurs obsługa małej firmy dla 20 osób, kurs kasjer handlowy dla 20 osób, kurs prawo jazdy kat. C dla 10 osób. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Świadczone usługi muszą spełniać warunki określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza 60.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagamy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zm./ oraz w art. 20 ust. 1 ustawy z 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /Dz.U. Nr 99 poz. 1001 ze zm./ oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawca, który nie spełnia warunków wynikających z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony. Oferta, która nie spełnia wszystkich wymogów SIWZ zostanie odrzucona. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami wydane przez właściwy Urząd Skarbowy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy oddział ZUS potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Aktualizacja wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych WUP właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na rok 2007. Dodatkowe informacje i dokumenty: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1do SIWZ). 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Wykaz pracowników (kadra dydaktyczna) z podaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, a także wykonywanych przez nich czynności w trakcie realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ).4.Preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 4 do SIWZ).5.Szczegółowy program kursu uwzględniający ilość godzin wykładów, ćwiczeń i praktyki w zakładach pracy. 6.Przedstawienie wyposażenia przewidzianego do realizacji zamówienia-forma dowolna. 7.Wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (załącznik nr 6 do SIWZ). 8.Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 9. Szczegółowy opis wymaganych dokumentów znajduje się w Rozdziale 11 SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-rybnik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 09:00, Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku, ul. Jankowicka 3 pokój 104A (Sala narad).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: SPAWANIE EL-MAG-TIG. 1) Krótki opis: Kurs Spawanie EL-MAG-TIG dla 20 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 20 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 4 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: KURS LOGISTYKI W MAGAZYNACH Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH. 1) Krótki opis: Kurs logistyki w magazynach z obsługą wózków jezdniowych dla 20 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 20 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: POZOSTALI OPERATORZY SPRZĘTU DO ROBÓT ZIEMNYCH I URZĄDZEŃ POKREWNYCH - OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI III KLASY. 1) Krótki opis: Kurs pozostali operatorzy sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych - operator koparko-ładowarki III klasy dla 10 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 10 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: BRUKARZ. 1) Krótki opis: Kurs brukarz dla 10 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 10 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: OBSŁUGA MAŁEJ FIRMY. 1) Krótki opis: Kurs obsługa małej firmy dla 20 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 20 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: KASJER HANDLOWY. 1) Krótki opis: Kurs kasjer handlowy dla 20 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 20 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: PRAWO JAZDY KATEGORII C. 1) Krótki opis: Kurs prawo jazdy kategorii C dla 10 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Kurs dla 10 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Praktyka w firmie 30 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X
- "Usługi ratownictwa wodnego na obiektach MOSiR w Rybniku: pływalni krytej "Yntka" oraz pływalni krytej "Akwarium".
- " Usługi utrzymania czystości na obiektach MOSiR Rybnik".
- Dostawa sprzętu z oprogramowaniem i wdrożeniem systemu VMS dla Centrum Monitoringu Wizyjnego PGG S.A. wraz z implementacją inteligentnej analizy obrazu.
- Dostawa 4 szt. przenośników taśmowych specjalnych o szer. taśmy 1000mm wraz z układem zasilania i sterowania dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług edukacyjnych, szkoleniowych, warsztatowych dla uczestników Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji LOWE w Strumieniu
- "Usługa organizacji i realizacji 10 szkoleń wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 5 szkół podstawowych z subre-gionu ełckiego w ramach projektu "SZKOŁA ZADAŃ PRAWDZIWYCH - program rozwoju ..."
- Kursy maturalne w projekcie "#Rodzina"
- Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN. "ZOGA FACE", "GAMP - GLOBALNA ANALIZA MIĘŚNIOWO-POWIĘZIOWA" ORAZ "DIAGNOSTYKA FUNKCJONALNA DLA MASAŻYSTÓW" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.