eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Kompleksowe usługi w zakresie prania i dzierżawy bielizny szpitalnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Busko-Zdrój: Kompleksowe usługi w zakresie prania i dzierżawy bielizny szpitalnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 260643 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi w zakresie prania i dzierżawy bielizny szpitalnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania bielizny szpitalnej. Usługa prania obejmuje pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, czyszczenie na sucho, prasowanie, krochmalenie, naprawy krawieckie, segregacja, pakowanie, odbiór i dostarczanie z załadunkiem i rozładunkiem bielizny Zamawiającego oraz wydzierżawionej od Wykonawcy. 2. Asortyment prania: poszwy, poszewki, prześcieradła płócienne, prześcieradła frote, podkłady nieprzemakalne, pokrowce na materac, ręczniki, prześcieradła kąpielowe frote, pokrowce na wózki, worki płócienne, obrusy, serwety, ściereczki do naczyń, bluzy lekarskie i kuchenne, spodnie lekarskie i kuchenne, spódnice lekarskie, fartuchy płócienne, koce, kołdry, poduszki, firany, zasłony, ścierki łazienkowe, materace. 3. W ramach dzierżawy Wykonawca wyposaży Zamawiającego w nową dotychczas nie używaną bieliznę pościelową i ręczniki w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy pranie w ilości: a). 46 000 kg bielizny szpitalnej i kuchennej; b). 148 000 kg bielizny dzierżawionej. Podana przez Zamawiającego ilość prania jest wielkością szacunkową w oparciu o ilości prania z lat poprzednich. 5. Warunki realizacji usługi: a). Wykonawca na czas trwania umowy wyposaży Zamawiającego w bieliznę szpitalną zgodną z opisem i w ilościach zawartych w zał. nr 1 do SIWZ - kolumna nr 4. Zamawiający wymaga wymiany zużytego eksploatacją asortymentu bielizny na nowy. Nie dotyczy to rzeczy uszkodzonych z winy Zamawiającego; b). wyposażenie w bieliznę będzie nieodpłatne, a rozliczenie jego wartości nastąpi w ramach świadczonej usługi prania. Dostarczona pościel i ręczniki będą wyprane i trwale oznakowane; c). Zamawiający dopuszcza dostarczenie bielizny w dwóch partiach z czego pierwsza ilościowo nie będzie mniejsza niż w zał. nr 1 do SIWZ - kolumna nr 5, a jej dostarczenie nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia obowiązywania Umowy. Pozostały asortyment - zał. nr 1 do SIWZ - kolumna nr 6 - dostarczony będzie nie później niż w terminie 90 dni od dnia obowiązywania Umowy; d). pranie bielizny szpitalnej oraz dezynfekcja komorowa odbywać się będzie w pralni Wykonawcy. e). Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wykonanie usługi prania w zakresie jakości i zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami i wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Inspekcji Pracy; f). Zamawiający wymaga pozytywnej opinii właściwego inspektora sanitarnego dopuszczającego pralnię do świadczenia usług pralniczych w ZOZ. Opinia musi potwierdzić stosowanie pełnej bariery higienicznej i funkcjonowanie komory dezynfekcyjnej; g). Wykonawca zobowiąże się do prania i dezynfekcji przedmiotu zamówienia przy użyciu metod i środków dostosowanych do asortymentu oraz zgodnych z wymogami technologicznymi w celu zapewnienia właściwej jakość prania nie powodującej zmiany jej wyglądu i przyspieszonego zużycia bielizny. W procesie prania i odplamiania nie będą stosowane środki agresywne, odbarwiające i niszczące tkaniny (chlor i jego związki); h). Wykonawca w procesie prania będzie stosował dezynfekcję termiczno/chemiczną środkami dopuszczonymi do obrotu ( atest PZH) o spektrum działania wymaganym w ZOZ; i). Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania warunków prania określonych przez producenta bielizny; j). odbiór bielizny brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 2 razy w tygodniu: we wtorki i czwartki w godzinach 7:00 - 13:00 (w wyjątkowych sytuacjach częściej), z czterech odrębnych magazynów na terenie Zamawiającego; k). transport (wraz z rozładunkiem i załadunkiem) odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, jego siłami i środkami transportu. Transport odbywać się będzie osobnymi samochodami lub w oddzielnych komorach załadunkowych dla brudnej i czystej bielizny; l). samochód transportujący czystą bieliznę będzie poddawany przynajmniej raz w miesiącu badaniom czystości bakteriologicznej komór załadunkowych, a kopia wyniku przesłana będzie do Zamawiającego; m). podczas transportu do Zamawiającego bielizna czysta zabezpieczona będzie w podwójne opakowania (jednorazowe) posiadające atesty Państwowego Instytutu Higieny. Zabezpieczenie zewnętrzne (transportowe) będzie usunięta przed magazynem czystej bielizny; n). bielizna brudna przygotowana do prania będzie posegregowana i zapakowana w opakowania (worki) dostarczone przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość opakowań foliowych lub płóciennych około 120 litrowych do transportu brudnej bielizny. Bielizna zanieczyszczona materiałem biologicznym (skażona) będzie pakowana oddzielnie w worki koloru czerwonego; o). liczenie bielizny odbywać się będzie w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego i osobę upoważnioną przez Wykonawcę; p). ważenie bielizny odbywać się będzie po zakończeniu procesu prania i suszenia. Waga w kg będzie zapisana i podpisana przez osobę odpowiedzialną za realizację usługi. Podpisane dokumenty przekazania z każdego miesiąca będą stanowić podstawę do rozliczeń ilościowych i finansowych między Stronami; q). realizacja usługi określonej jako -pilna- będzie wykonywana w ciągu 48 godzin od momentu wydania bielizny do prania; r). bielizna będzie maglowana pojedynczo oraz poskładana w sposób ustalony z Zamawiającym - asortyment uszkodzony będzie oznaczony i pakowany oddzielnie; s). bielizna czysta będzie posegregowana wg asortymentu i koloru oraz zapakowana w jednorazowe opakowania nie cięższe niż 6 kg; t). bielizna dostarczona do Zamawiającego będzie każdorazowo oceniana pod względem ilości i jakości wykonania usługi ( czystości i zapachu); u). Wykonawca na koszt własny, raz w miesiącu (nie później niż 10 dnia kolejnego miesiąca) ma obowiązek dostarczać Zamawiającemu kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w pralni Wykonawcy i potwierdzonych przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną . Dokumenty potwierdzać mają skuteczność prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej (np: prześcieradła, ręcznika) , bielizny kuchennej (np: fartucha, obrusa) oraz czystości komory załadunkowej transportującej czystą bieliznę; v). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli warunków prania i transportu bielizny bez uprzedzenia Wykonawcy oraz wglądu do monitoringu czystości pralni i skuteczności działania komór dezynfekcyjnych; w). Zamawiający ma prawo reklamować każdorazowe stwierdzenie niewłaściwej jakości wykonania usługi lub braki ilościowe, bezpośrednio po odbiorze upranych rzeczy a Wykonawca winien tę reklamację niezwłocznie rozpatrzyć; x). nieprawidłowości zawarte w reklamacji należy sprostować w ciągu 14 dni od złożenia dokumentu reklamacji. Reklamacja niezrealizowana w podanym terminie będzie podstawą do zerwania umowy z Wykonawcą; y). Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za asortyment bielizny Zamawiającego zniszczony lub zagubiony podczas wykonywania usługi. Wartość brakującego lub zniszczonego asortymentu będzie odliczona z faktury wystawionej przez Wykonawcę wg cen aktualnie obowiązujących na rynku; z). Zamawiający dopuszcza wyrównanie strat wynikających z winy Wykonawcy w formie dostarczenia nowego (nie gorszego jakościowo) asortymentu bielizny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi dokument - decyzję właściwego organu PIS z wykazem środków transportu spełniających wymagania stawiane przy transporcie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza zmiany: a). w zakresie wartości przedmiotu zamówienia: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT; - ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia spowodowaną zmianą potrzeb Zamawiającego; b). w zakresie terminu realizacji zamówienia: - w przypadku zrealizowania usługi na kwotę stanowiącą całkowitą wartość brutto złożonej oferty w terminie wcześniejszym, niż data jej obowiązywania, umowa wygasa; - w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, pokój nr 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.