Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Piaseczno: Dostawa sprzetu informatycznego oraz licencji i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 260764 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie , ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu informatycznego oraz licencji i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem następującego sprzętu informatycznego zwanego dalej sprzętem oraz licencji i oprogramowania zwanych dalej oprogramowaniem, o parametrach minimalnych (lub równoważnych) i konfiguracji podanych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ: sprzęt informatyczny (4 zadania): zadanie nr 1 - komputery szt. 30, zadanie nr 2 - monitory LCD 17 cali szt. 33, zadanie nr 3 - UPS do komputerów - 26 szt; zadanie nr 4 - urządzenia sieciowe (router) - 2 szt., oprogramowanie (6 zadań): zadanie nr 5 - oprogramowanie antywirusowe - 115 szt., zadanie nr 6 - system operacyjny Windows Server 2008 Standard Edition HyperV + 80 CAL per user - 1szt. zadanie nr 7 - aktualizacja oprogramowania Statlook 2 do wersji 3.5 - 1 szt. licencji na serwer + 115 licencji na stacje robocze [agenty] zadanie nr 8 - oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych - 2 licencje zadanie nr 9 - oprogramowanie OCR - 1 szt.+ 1 dodatkowa licencja na stanowisko dla użytkowników jednoczesnych zadanie nr 10 - oprogramowanie do blokowania nośników zewnętrznych oraz portów GFI EndPointSecurity - 1 licencja na serwer + 115 szt licencji na stacje robocze [agenty] Sprzęt musi posiadać wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim, deklaracje zgodności CE i oznakowanie zgodności CE oraz sterowniki do zainstalowanych w komputerach urządzeń. Ekrany LCD nie mogą posiadać żadnych uszkodzonych pikseli..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4500 PLN na wszystkie zadania (dla każdego zadania odpowiednio)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dysponują odpowiednim serwisem, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)spełnią warunki określone w SIWZ, w tym warunki zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą żądanych gwarancji na wykonane zamówienie. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta dla każdego z zadań osobno na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, z ceną brutto, 2.opis oferowanego przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań osobno (wymagane podanie nazwy producenta, modelu, typu oraz parametrów dla każdego z oferowanych elementów zamówienia na poziomie szczegółowości co najmniej takim jak w załączniku nr 1 do siwz), 3.oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 uPzp (załączniki nr 4 i nr 5), (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego Wykonawcę), 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument taki musi być złożony przez każdego wykonawcę), 5.wykaz wykonanych w okresie 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencji) - wymagane jest wykazanie co najmniej trzech podobnych co do wartości (o wartości minimum 50 000 zł każde z zamówień) i rodzaju zamówień (odpowiednio dla każdego z zadań) wykonanych należycie, 6.dowód wpłaty wadium (odpowiednio dla zadania), 7.oświadczenie o gotowości spełnienia warunków zamówienia poprzez podpisanie umowy o treści jak w załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego Wykonawcę) oraz parafowany druk projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Utwardzenie dróg gminnych w Jesówce"
- Opracowanie aktualizacji koncepcji oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla układu komunikacyjnego ulicy Jana Pawła II na odcinku od ul. Puławskiej do ul. Powstańców Warszawy w Piasecznie.
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Lipowej 8 w Bąkówce w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Projekt i budowa budynków komunalnych w gminie Piaseczno."
- ROZBUDOWA PARKU MIEJSKIEGO w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przyległego do Parku im. Książąt Mazowieckich"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta Ząbki
- Dostawa oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR wraz z niezbędnymi licencjami"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.