eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja pomieszczeń naukowych laboratorium skriningowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Łódź: Modernizacja pomieszczeń naukowych laboratorium skriningowego
Numer ogłoszenia: 260837 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, fax. 042 6847126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń naukowych laboratorium skriningowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń laboratorium skriningowego Zakładu Chemii Bioorganicznej mieszczącego się na parterze budynku C Zamawiającego przy ul. Tymienieckiego 8 w Łodzi,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.46.30 - Obiekty naukowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 zwanej dalej Ustawa Pzp) - wzór oświadczenia, które należy załączyć do oferty znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ - i spełnią wymagania zamawiającego tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego. 6. Podpiszą umowę na warunkach jak załączony do SIWZ wzór umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży: 1. Oświadczenie - wg wzoru jak zal. 2 SIWZ, 2. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy i roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. - w zał. 1 do SIWZ - oraz na potwierdzenie równoważności oferowanego przedmiotu - jeśli dotyczy - Wykonawca wykaże w formie tabelarycznej że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunek zamawiającego postawiony w pkt. 3 zapis Uwaga w SIWZ. 3. Dokumenty lub oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie - w przypadku osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcjum itp.) - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz że po zawarciu umowy przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę - jeśli dotyczy; c) Informacje o kadrze kierowniczej i pracownikach Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wg wzoru jak zał. 4 do SIWZ; d) Kopie dokumentów, wymaganych ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, stwierdzających podstawę i uprawnienia osób kierujących robotami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. e) Kopie dokumentów stwierdzających posiadanie przez pracowników wykonawcy odpowiednich uprawnień branżowych np. świadectwa kwalifikacyjne, certyfikaty koncesje; f) Wykaz informujący Zamawiającego, które części zamówienia Wykonawca zamierza wykonać przy pomocy podwykonawców, wraz z zobowiązaniem że przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania umowę regulującą ich współpracę- zał. 3 do SIWZ, - jeśli dotyczy. g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na min 200.000zł.; h) Tabela równoważności oferowanego sprzętu z załącznikami jak atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp., na oferowane urządzenia - jeśli dotyczy. i) Załączą do oferty parafowany wzór umowy (zał. nr 5 do SIWZ) uzupełniony danymi wykonawcy (na str. 1 - preambuła) lub jego przedstawiciela/li prawnego/ych i o informacje w § 5pkt 5, §11, §14pkt1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Warunki gwarancji i serwisu - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112 - budynek administracyjny B pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Ogólny - budynek B, pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.