To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-19
Aleksandrów Łódzki: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy
Numer ogłoszenia: 260902 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222354 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. CZĘŚĆ 1 Wyjazd integracyjny nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa w okresie 1.08.2012 r. - 31.08.2012 r. z czego w tej przestrzeni czasowej pobyt trwa 14 dni - dla dzieci osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji, niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, W ww. 14 dniach - 13 dobach pobytu na wyjeździe uczestniczy 28-ro dzieci w wieku 8 lat -14 lat skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim z tym, że: - ostateczna lista dzieci uczestniczących z uwzględnieniem wieku i nr pesel będzie przekazana Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem pobytu w celu sprawnego zakwaterowania i zgłoszenia do ubezpieczenia NNW - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób uczestniczących do dnia rozpoczęcia wyjazdu - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wizytowania wybranego miejsca pobytu dzieci uczestniczących w ww. wyjeździe przed jego rozpoczęciem. Składający ofertę przetargową Wykonawca przekazuje Zamawiającemu materiał zdjęciowy i opisowy miejsca pobytu dzieci i młodzieży podczas wyjazdu integracyjnego, wg. niżej wymienionego katalogu: - budynek; - korytarze;- pokoje; - kuchnia - miejsce przygotowywania i przyrządzania potraw; - stołówka; - świetlica z załączonym odpisem aktualnego odbioru przez SANEPID. Wykonawca zapewnia: - zakwaterowanie całodobowe;- kadrę z tym, że wychowawcy sprawują opiekę całą dobę;-wyżywienie wg. ram określonych w dalszej części opisu;- realizację planu pobytu wg. ram określonych w dalszej części opisu;- transport tam i z powrotem każdorazowo pod opieką dwóch wychowawców. Dzieci odjeżdżają spod i przyjeżdżają pod podany adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim ul. Piotrkowska 4-6 parking;- ubezpieczenie grupowe NNW dostosowane do wieku i planowanej aktywności małoletnich uczestników wyjazdu integracyjnego (kolonie) . Wykonawca prowadzi promocję projektu systemowego Nowe Perspektywy umieszczając w stosownych i widocznych miejscach plakaty przekazane przez Zamawiającego w dniu odjazdu dzieci, oraz oznaczając dokumenty wymagane przez Zamawiającego; zestaw logo i oznaczeń będzie przekazany na wskazany adres e-mail. Wykonawca dokumentuje pobyt na wyjeździe integracyjnym i przesyła do Zamawiającego: 1. Materiał zdjęciowy: a) z miejsca stacjonowania tj.: pokoje sypialne, stołówka podczas podawania i konsumpcji posiłków przez dzieci uczestniczące w wyjeździe, które są kierowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, b) z wycieczek autokarowych, gier i zabaw integracyjnych, plażowania i kąpieli w morzu, ogniska z pieczeniem kiełbasek, podchodów, balu przebierańców organizowanych dla dzieci uczestniczących w wyjeździe na podstawie skierowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Opis procesu grupowego (jak zachowywały się dzieci w pierwszych dniach pobytu, jakie były zachowania świadczące o integracji społecznej po koniec pobytu) podpisany przez wychowawców oznaczony logo projektu Nowe Perspektywy 3. Skład osobowy kadry z imienia i nazwiska podpisany przez kierownika kolonii 4. Ksero jadłospisów potwierdzone przez kierownika kolonii. Realizacja wyjazdu integracyjnego dla 28-rgu dzieci w wieku 8 lat -14 lat skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim odbywa się na następujących zasadach: I Zakwaterowanie całodobowe, z czego: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 1) pobytu w budynku murowanym, w którym ściany są czyste, malowane lub tapetowane; podłogi są czyste - w pokojach, na korytarzach, w części sanitarnej są pokryte wykładziną dywanową lub-i wyłożone panelami lub-i parkietem, lub-i kaflami; okna szczelne, swobodnie otwierane, bez usterek, które min. mogłyby uniemożliwić ich otwieranie, zamykanie; drzwi wejściowe do pokoi zamykane na klucz i tak jak okna bez żadnych usterek, które utrudniałyby eksploatację, a) niedopuszczalne jest zakwaterowanie w innych niż wyżej opisanych warunkach np.: domy campingowe, namioty 2) osoby codziennie sprzątającej pomieszczenia używane przez osoby uczestniczące w wyjeździe na podstawie skierowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim 3) ogrodzonego terenu w celu zapewnienia bezpieczeństwa 4) pełnego węzła sanitarnego-instalacja wodociągowo-kanalizacyjna 5) regularnej codziennej dostawy zimnej wody przez całą dobę 6) regularnej codziennej dostawy ciepłej wody użytkowej o temperaturze 60 ° C (+ - 5 ° C ) w godzinach 6:00 - 22:00 do kąpieli i toalety porannej oraz wieczornej (mycie ciała, mycie zębów, mycie głowy) 7) pokoi 2,3,4 osobowych z łazienkami, z czego: w pokojach dla jednej osoby zapewnione jest: a) minimum 5 metrów kwadratowych powierzchni mieszkalnej, b) jedno posłanie, jeden stolik nocny, szafa i miejsce w szafie na umieszczenie bielizny, odzieży, obuwia; c) w łazience jest wentylacja, prysznic, umywalka, wc, kubełek na nieczystości z wymiennym workiem a) niedopuszczalne jest dostawianie lub ścieśnianie posłań do spania 8) posłań jednoosobowych o rozmiarach minimalnych 175 cm x 80 cm; mogą to być tapczany na sprężynach tapicerowane lub łóżka z materacami 9) pościeli wypełnionej włóknem z polipropylenu lub silikonem dla jednej osoby składającej się z: jednej poduszki 70 cm x 80 cm lub 80 cm x 80 cm jednej kołdry pasującej rozmiarem do ww. posłania, jednego prześcieradła pasującego rozmiarem do ww. posłania, jednego koca-pledu 10) bielizny pościelowej czystej, o kolorach niespranych, niecerowanej, niełatanej, najlepiej bawełnianej lub bawełniano-satynowej pasującej rozmiarem do ww. poduszek i kołder zapinanej na zamek błyskawiczny lub-i guziki 11) oświetlenia elektrycznego górnego lub-i bocznego dostępnego przez całą dobę 12) w budynku, w którym będą stacjonować osoby uczestniczące w wyjeździe lub na terenie posesji - dostępu do gier zręcznościowych, np.: bilard, tenis stołowy, gry planszowe, inne 13) w budynku lub na terenie posesji sali świetlicowo-telewizyjnej wyposażonej w telewizor, stół biesiadny lub-i stoliki klubowe, krzesła lub-i fotele 14) lokalizacji stołówki w budynku, w którym będzie miało miejsce stałe stacjonowanie osób uczestniczących w wyjeździe 2. Wykonawca powinien zapewnić: 1) na terenie posesji boisko wielofunkcyjne, np.: do gry w siatkówkę, w piłkę nożną, w kometkę oraz plac zabaw dla dzieci 2) alternatywną dostawę wody i oświetlenia w razie awarii w dostawie wody lub-i energii elektrycznej. II Kadra Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującej obsługi kadrowej : 1. Równocześnie dwaj wychowawcy zapewniający opiekę całodobową 2. Opieka medyczna zapewniona przez całą dobę przez pielęgniarkę i lekarza pierwszego kontaktu 3. Ratownik, który musi być obecny podczas kąpieli morskich dzieci uczestniczących w wyjeździe integracyjnym III Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest do realizacji poniższych ram żywieniowych: 1. Posiłki są serwowane dla 28-rgu osób uczestniczących w wyjeździe integracyjnym skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim z tym, że w dniu przyjazdu osoby uczestniczące otrzymują posiłek zaraz po przyjeździe i zakwaterowaniu. Jeśli w dniu przyjazdu od pierwszego posiłku upłyną 3 godziny do g. 20:00, to musi być podany kolejny posiłek do tej godziny. 2. Posiłki są przygotowywane i serwowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami żywieniowymi przewidzianymi dla małoletnich dzieci i młodzieży: 1) śniadania o g. ustalonych w miejscu pobytu, każdego dnia składające się z: zupa mleczna lub kakao lub kawa mleczna; herbata; pieczywo; masło; sałatka warzywna lub rybna lub inne sałatki lub inne warzywa-warzywo; nabiał; wędlina; dżem lub powidła lub miód, 2) obiady o g. ustalonych w miejscu pobytu w zależności o potrzeb realizacyjnych ramowego planu zajęć i pobytu, każdego dnia składające się z: zupa 250 ml; drugie danie - ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron; surówka lub zestaw surówkowy lub inne warzywa-warzywo; sztuka mięsa wieprzowego lub wołowego lub drobiowego lub ryba lub gulasz lub mięso mielone; kompot lub napój, 3) podwieczorki o g. ustalonych w miejscu pobytu w zależności o potrzeb realizacyjnych ramowego planu zajęć i pobytu, każdego dnia składające się z: słodycze, owoce, napój 150 ml, 4) kolacje o g. ustalonych w miejscu pobytu, każdego dnia składające się z: pieczywo; masło; warzywa np.: pomidor, ogórek zielony-małosolny; sałata inne; nabiał; wędlina; dżem lub powidła; herbata. 3. W zależności od zgłoszeń osób uczestniczących posiłki powinny być dostosowane do potrzeb jaroszy, wegan lub wegetarian. 4. W zależności od programu dnia godziny posiłków mogą być regulowane z tym, że wartość energetyczna nie może być niższa niż przewidują całodzienne normy żywieniowe określone dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży oraz: 1) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych, który dla jednej osoby składa się z : dwóch kanapek z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant na drogę powrotną, który dla jednej osoby składa się z : dwóch kanapek z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. IV Program pobytu Wykonawca zobowiązany jest do realizacji poniższych założeń programowych: 1. Kolacja powitalna w dniu przyjazdu, 2. Przez cały okres uczestnictwa organizowanie i prowadzenie zajęć integracyjnych takich jak: gry zręcznościowe, zabawy integracyjne, konkursy i quizy, turnieje sportowe, 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie: maximum dwóch wycieczek autokarowych poznawczo-turystycznych do miejsc znaczących historycznie i poznawczo położonych nieopodal miejsca stacjonowania osób uczestniczących w wyjeździe w odległości do 150 km, minimum dwóch dyskotek, minimum jednego ogniska z pieczeniem kiełbasek, jednego balu przebierańców, jeden raz podchodów, 4. Organizowanie plażowania i kąpieli w morzu pod opieką ratownika i dwóch wychowawców, 5. Kolacja pożegnalna jeden dzień przed zakończeniem pobytu, 6. W ostatnim dniu pobytu przygotowania do wyjazdu podczas, którego opieką sprawuje dwóch wychowawców W załączeniu do oferty należy dołączyć propozycję szczegółowego programu wg. ramowego planu dnia określonego w SIWZ niniejszego przetargu. Wszelkie-jakiekolwiek zmiany możliwe są na 5 dni przed wyjazdem integracyjnym po uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. CZĘŚĆ 2 Wyjazd integracyjny w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, w dniach 17.09.2012 r. - 21.09.2012 r. od poniedziałku do piątku (cztery doby) dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do samodzielnego poruszania się, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji, uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i osób z ich otoczenia społecznego np.: współmałżonek, siostra, brat, matka, ojciec, małoletnie dziecko od 3,5 roku życia, sąsiad, sąsiadka inni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób do dnia rozpoczęcia wyjazdu. Zamawiający (Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim) organizuje i zapewnia transport tam i z powrotem oraz autokar do dyspozycji w miejscu pobytu integracyjnego. Zamawiający musi mieć możliwość umieszczenia plakatów promujących projekt w miejscu stacjonowania osób uczestniczących ww. wyjeździe. Wyjazd z Aleksandrowa Łódzkiego do miejsca pobytu integracyjnego - poniedziałek 17.09.2012 r. w g. 6:00-7:00 Wyjazd z miejsca pobytu integracyjnego do Aleksandrowa Łódzkiego - piątek 21.09.2012 r. w g. 14:00-15:00 Składający ofertę przetargową Wykonawca przekazuje Zamawiającemu materiał zdjęciowy i opisowy miejsca pobytu podczas ww. wyjazdu integracyjnego, wg. niżej wymienionego katalogu: - budynek; - korytarze,- pokoj;e - kuchnia tj.: miejsce przygotowywania i przyrządzania potraw; - stołówka-jadalnia; - sala świetlicowo-telewizyjna;- teren posesji. z załączonym odpisem aktualnego odbioru przez SANEPID. Wykonawca zapewnia: - zakwaterowanie;- wyżywienie;- realizację programu pobytu;- 2 pilotów-przewodników prowadzących wyjazd, bo są dwa autokary;- ubezpieczenie grupowe NNW dostosowane do wieku i planowanej aktywności podczas pobytu na wyjeździe integracyjnym Realizacja wyjazdu integracyjnego odbywa się na następujących zasadach: I Zakwaterowanie całodobowe - 70 osób to osoby uczestniczące ww. projekcie i osoby towarzyszące im w wyjeździe - 2 osoby delegowane przez Zleceniodawcę do nadzorowania pobytu - 2 pilotów-przewodników - 2 kierowców - ostateczna lista osób uczestniczących wraz z numerami pesel i wykazem powiązań społecznych będzie przekazana na 5 dni przed rozpoczęciem pobytu w celu min. usprawnienia zakwaterowania, zgłoszenia do NNW. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 1) pobytu w budynku murowanym, w którym ściany są czyste, malowane lub tapetowane; podłogi są czyste - w pokojach, na korytarzach, w części sanitarnej są pokryte wykładziną dywanową lub-i wyłożone panelami lub-i parkietem, lub-i kaflami; okna szczelne, swobodnie otwierane, bez usterek, które min. mogłyby uniemożliwić ich otwieranie, zamykanie; drzwi wejściowe do pokoi zamykane na klucz i tak jak okna bez żadnych usterek, które utrudniałyby eksploatację a) niedopuszczalne jest zakwaterowanie w innych niż wyżej opisanych warunkach np.: domy campingowe, namioty 2) osobę codziennie sprzątającą pomieszczenia używane przez osoby uczestniczące w wyjeździe na podstawie klasyfikacji Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim 3) ogrodzonego terenu w celu zapewnienia bezpieczeństwa 4) pełnego węzła sanitarnego-instalacja wodociągowo-kanalizacyjna 5) regularnej codziennej dostawy zimnej wody przez całą dobę 6) regularnej codziennej dostawy ciepłej wody użytkowej o temperaturze 60 ° C (+ - 5 ° C ) w godzinach 6:00 - 22:00 do kąpieli i toalety porannej oraz wieczornej (mycie ciała, mycie zębów, mycie głowy) 7) pokoi 2,3,4 osobowych z łazienkami, z czego: w pokojach dla jednej osoby zapewnione jest: a) minimum 5 metrów kwadratowych powierzchni mieszkalnej, b) jedno posłanie, jeden stolik nocny, szafa i miejsce w szafie na umieszczenie bielizny, odzieży, obuwia; c) w łazience jest wentylacja, prysznic, umywalka, wc, kubełek na nieczystości z wymiennym workiem a) niedopuszczalne jest dostawianie lub ścieśnianie posłań do spania 8) posłań jednoosobowych o rozmiarach minimalnych 200 cm x 90 cm; mogą to być tapczany na sprężynach tapicerowane lub łóżka z materacami 9) pościeli wypełnionej włóknem z polipropylenu lub silikonem dla jednej osoby składającej się z: jednej poduszki 70 cm x 80 cm lub-i 80 cm x 80 cm jednej kołdry pasującej rozmiarem do ww. posłania, jednego prześcieradła pasującego rozmiarem do ww. posłania, jednego koca-pledu 10) bielizny pościelowej czystej, o kolorach niespranych, niecerowanej, niełatanej, najlepiej bawełnianej lub bawełniano-satynowej pasującej rozmiarem do ww. poduszek i kołder zapinanej na zamek błyskawiczny lub-i guziki 11) oświetlenia elektrycznego górnego lub-i bocznego dostępnego przez całą dobę 12) w pokojach sprawne radioodbiorniki 13) w budynku dostępu do Internetu bezprzewodowego 14) w budynku, w którym będą stacjonować osoby uczestniczące w wyjeździe lub na terenie posesji - dostępu do gier zręcznościowych, np.: bilard, tenis stołowy, gry planszowe, inne 15) w budynku lub na terenie posesji - sali świetlicowo-telewizyjnej wyposażonej w telewizor, stół biesiadny lub-i stoliki klubowe, krzesła lub-i fotele, z serwisem kawowym, tj.: kawa, herbata, cukier, cytryna, woda mineralna w 50% gazowana i w 50% niegazowana wszystko dostępne w sposób ciągły od godziny 6:00 do godziny 22:00 16) lokalizacji stołówki w budynku, w którym będzie miało miejsce stałe stacjonowanie osób uczestniczących w wyjeździe 17) parkingu strzeżonego dla dwóch autokarów, którymi będą podróżować osoby uczestniczące ww. wyjeździe 2. Wykonawca powinien zapewnić: 1) na terenie posesji boisko wielofunkcyjne, np.: do gry w siatkówkę, w piłkę nożną, w kometkę oraz plac zabaw dla dzieci, 2) alternatywną dostawę wody i oświetlenia w razie awarii w dostawie wody lub-i energii elektrycznej. II Wyżywienie 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 4 śniadań, 1 obiadu jednodaniowego, 4 obiadów dwudaniowych, 4 kolacji, jednego pożegnalnego grilla z pieczeniem kiełbasek, tj.: 1) 17.09.2012 r. obiad jednodaniowy w g. 16:00-16:30; kolacja w g. 19:00-19:30 2) 18.08.2012 r. - 21.09.2012 r. śniadania od g. 08:30 - dla 76 osób każdego dnia składające się z: zupa mleczna lub kakao lub kawa mleczna, herbata, cukier, pieczywo, masło, sałatka warzywna lub rybna lub inne sałatki, warzywa, owoce, nabiał, wędlina, dżem lub powidła lub miód, 3) 18.08.2012 r. - 21.09.2012 r. obiady od g. 13:30 - dla 76 osób każdego dnia składające się z: zupa 250 ml; drugie danie - ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron, surówka lub zestaw surówkowy, sztuka mięsa wieprzowego lub wołowego lub drobiowego lub ryba lub gulasz lub mielone; kompot; deser z ciasta lub owoców z dodatkami, 4) 18.08.2012 r. - 20.09.2012 r. kolacje od g. 18:30 - dla 76 osób każdego dnia składające się z: pieczywo, masło, warzywa, nabiał, wędlina, dżem lub powidła, herbata, cukier 5) 20.09.2012 r. od g. 20:00 spotkanie pożegnalne przy ognisku z bajaniem góralskim i przy grillu z pieczeniem kiełbasy. 3. W zależności od zgłoszeń osób uczestniczących Wykonawca dostosowuje posiłki do potrzeb jaroszy, wegan lub wegetarian. 4. W zależności od programu dnia, godziny posiłków mogą być regulowane z tym, że wartość energetyczna nie może być niższa niż przewidują całodzienne normy żywieniowe określone dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży oraz: 1) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych i na basenie termalnym, który dla jednej osoby składa się z: dwóch kanapki z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10 g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant na drogę powrotną, który dla jednej osoby składa się z: dwóch kanapki z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10 g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. Uwagi dotyczące wyżywienia: W obecnej perspektywie czasowej Zamawiający nie jest w stanie podać dokładnej liczby dzieci do 7 roku życia i dlatego w sytuacji, gdy uczestnikiem wyjazdu będzie dziecko do 7 roku życia podaje się dla niego posiłki za połowę ceny dla osoby dorosłej, a różnica jest rekompensowana dodatkową przystawką, np.: deser z galaretki z owocami i bitą śmietaną, coctail wieloowocowy, zestaw batonów czekoladowo-owocowych, czekolada mleczna z bakaliami itp. III Plan pobytu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić realizację pobytu wg. niżej podanego ramowego planu: Dzień 1 - 17.09.2012 r. g.15:00 - 15:30 przyjazd; g.15:30 - 16:00 zakwaterowanie; g.16:00 -16:30 obiad; g.17:00-19:00 wycieczka poznawczo-turystyczna piesza w miejscu stacjonowania osób uczestniczących ww. wyjeździe;g.19:00 -19:30 kolacja Dzień 2 - 18.09.2012 r. g. 08:30 -9:00 śniadanie; obiad i kolacja w zależności od ustaleń z uwagi na planowaną wycieczkę poznawczo-turystyczną wg. potrzeb, możliwości i uznania grupy osób uczestniczących pieszą lub-i autokarową z pilotem-przewodnikiem; z uwagi na dużą ilość osób uczestniczących w wyjeździe dopuszcza się podział na dwie grupy niezależnie realizujące program dnia z tym, że każda z nich znajduje się pod opieką pilota-przewodnika; suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych. Dzień 3 - 19.09.2012 r. g. 08:30 -9:00 śniadanie; obiad i kolacja w zależności od ustaleń z uwagi na wejście na basen z wodami termalnymi oraz wycieczkę poznawczo-turystyczną autokarowo-pieszą wszystko wg. potrzeb, możliwości i uznania grupy osób uczestniczących z pilotem-przewodnikiem; z uwagi na dużą ilość osób uczestniczących w wyjeździe dopuszcza się podział na dwie grupy niezależnie realizujące program dnia z tym, że każda z nich znajduje się pod opieką pilota-przewodnika; suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych. Dzień 4 - 20.09.2012 r. g. 08:30 -9:00 śniadanie; g.09:00- 13:30 wycieczka poznawczo-turystyczna wg. potrzeb, możliwości i uznania grupy osób uczestniczących piesza lub-i autokarowa z pilotem-przewodnikiem; z uwagi na dużą ilość osób uczestniczących w wyjeździe dopuszcza się podział na dwie grupy niezależnie realizujące program dnia z tym, że każda z nich znajduje się pod opieką pilota-przewodnika; g.13:30 -13:00 obiad; g.13:00- 18:30 czas wolny dla osób uczestniczących; g. 20:00 spotkanie pożegnalne przy ognisku z bajaniem góralskim i przy grillu; grill jest pod zadaszeniem; na grillu piecze się kiełbasę. Do pieczonej kiełbasy dla jednej osoby podaje się: minimum 2 kromki chleba, 150 ml herbaty z cytryną i cukrem, musztardę, ketchup Dzień 5 - 21.09.2012 r. g.08:30 -9:00 śniadanie; g.09:00- 13:30 posumowanie wyjazdu w gronie osób uczestniczących, przygotowania do wyjazdu; g.13:30 -13:00 obiad; g.13:00 -15:00 wykwaterowanie, czas wolny w Zakopanem wyjazd z gór wysokopiennych W załączeniu do oferty należy dołączyć propozycję szczegółowego programu wg. ramowego planu dnia określonego w SIWZ niniejszego przetargu. Wszelkie-jakiekolwiek zmiany możliwe są na 5 dni przed wyjazdem integracyjnym po uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne wyjazdy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na drugą, albo na obie razem. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający ze względu na specyfikę usług nie dopuszcza powierzania wykonania zamówienia podwykonawcom. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. b. Wyjazdy integracyjne zostaną przeprowadzone przez wskazaną w ofercie kadrę. W razie nieprzewidzianych zdarzeń losowych Wykonawca zapewni zastępstwo wyłącznie przez kompetentne osoby, posiadające kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie jak osoby wskazane, na swój koszt i ryzyko. c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. d. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zmawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. e. Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Nowe Perspektywy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyjazd integracyjny nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa w okresie 1.08.2012 r. - 31.08.2012 r. z czego w tej przestrzeni czasowej pobyt trwa 14 dni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MARMARA" BIURO PODRÓŻY S.C. JADWIGA GAPYS, KRZYSZTOF JAGIEŁŁO
jakie przetargi wygrała firma
"MARMARA" BIURO PODRÓŻY S.C. JADWIGA GAPYS, KRZYSZTOF JAGIEŁŁO
- Biuro Podróży Marmara, ul. Piotrkowska 92, 90-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30632,00
Oferta z najniższą ceną: 30632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30632,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wyjazd integracyjny w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, w dniach 17.09.2012 r. - 21.09.2012 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRATKA - TRAWEL, ul. Kolista 26/33, 54-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39824,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30660,00
Oferta z najniższą ceną: 30660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48580,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. S Starzyńskiego przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.