eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - na zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Aleksandrów Łódzki: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - na zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy
Numer ogłoszenia: 222354 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - na zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa dla dzieci osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz wyjazdu integracyjnego w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, dla osób (w tym osoby towarzyszące) objętych uczestnictwem w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. CZĘŚĆ 1 Wyjazd integracyjny nad polskie Morze Bałtyckie do Władysławowa lub do miejscowości położonych nieopodal Władysławowa w okresie 1.08.2012 r. - 31.08.2012 r. z czego w tej przestrzeni czasowej pobyt trwa 14 dni - dla dzieci osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji, niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, W ww. 14 dniach - 13 dobach pobytu na wyjeździe uczestniczy 28-ro dzieci w wieku 8 lat -14 lat skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim z tym, że: - ostateczna lista dzieci uczestniczących z uwzględnieniem wieku i nr pesel będzie przekazana Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem pobytu w celu sprawnego zakwaterowania i zgłoszenia do ubezpieczenia NNW - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób uczestniczących do dnia rozpoczęcia wyjazdu - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wizytowania wybranego miejsca pobytu dzieci uczestniczących w ww. wyjeździe przed jego rozpoczęciem. Składający ofertę przetargową Wykonawca przekazuje Zamawiającemu materiał zdjęciowy i opisowy miejsca pobytu dzieci i młodzieży podczas wyjazdu integracyjnego, wg. niżej wymienionego katalogu: - budynek; - korytarze;- pokoje; - kuchnia - miejsce przygotowywania i przyrządzania potraw; - stołówka; - świetlica z załączonym odpisem aktualnego odbioru przez SANEPID. Wykonawca zapewnia: - zakwaterowanie całodobowe;- kadrę z tym, że wychowawcy sprawują opiekę całą dobę;-wyżywienie wg. ram określonych w dalszej części opisu;- realizację planu pobytu wg. ram określonych w dalszej części opisu;- transport tam i z powrotem każdorazowo pod opieką dwóch wychowawców. Dzieci odjeżdżają spod i przyjeżdżają pod podany adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim ul. Piotrkowska 4-6 parking;- ubezpieczenie grupowe NNW dostosowane do wieku i planowanej aktywności małoletnich uczestników wyjazdu integracyjnego (kolonie) . Wykonawca prowadzi promocję projektu systemowego Nowe Perspektywy umieszczając w stosownych i widocznych miejscach plakaty przekazane przez Zamawiającego w dniu odjazdu dzieci, oraz oznaczając dokumenty wymagane przez Zamawiającego; zestaw logo i oznaczeń będzie przekazany na wskazany adres e-mail. Wykonawca dokumentuje pobyt na wyjeździe integracyjnym i przesyła do Zamawiającego: 1. Materiał zdjęciowy: a) z miejsca stacjonowania tj.: pokoje sypialne, stołówka podczas podawania i konsumpcji posiłków przez dzieci uczestniczące w wyjeździe, które są kierowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, b) z wycieczek autokarowych, gier i zabaw integracyjnych, plażowania i kąpieli w morzu, ogniska z pieczeniem kiełbasek, podchodów, balu przebierańców organizowanych dla dzieci uczestniczących w wyjeździe na podstawie skierowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Opis procesu grupowego (jak zachowywały się dzieci w pierwszych dniach pobytu, jakie były zachowania świadczące o integracji społecznej po koniec pobytu) podpisany przez wychowawców oznaczony logo projektu Nowe Perspektywy 3. Skład osobowy kadry z imienia i nazwiska podpisany przez kierownika kolonii 4. Ksero jadłospisów potwierdzone przez kierownika kolonii. Realizacja wyjazdu integracyjnego dla 28-rgu dzieci w wieku 8 lat -14 lat skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim odbywa się na następujących zasadach: I Zakwaterowanie całodobowe, z czego: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 1) pobytu w budynku murowanym, w którym ściany są czyste, malowane lub tapetowane; podłogi są czyste - w pokojach, na korytarzach, w części sanitarnej są pokryte wykładziną dywanową lub-i wyłożone panelami lub-i parkietem, lub-i kaflami; okna szczelne, swobodnie otwierane, bez usterek, które min. mogłyby uniemożliwić ich otwieranie, zamykanie; drzwi wejściowe do pokoi zamykane na klucz i tak jak okna bez żadnych usterek, które utrudniałyby eksploatację, a) niedopuszczalne jest zakwaterowanie w innych niż wyżej opisanych warunkach np.: domy campingowe, namioty 2) osoby codziennie sprzątającej pomieszczenia używane przez osoby uczestniczące w wyjeździe na podstawie skierowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim 3) ogrodzonego terenu w celu zapewnienia bezpieczeństwa 4) pełnego węzła sanitarnego-instalacja wodociągowo-kanalizacyjna 5) regularnej codziennej dostawy zimnej wody przez całą dobę 6) regularnej codziennej dostawy ciepłej wody użytkowej o temperaturze 60 ° C (+ - 5 ° C ) w godzinach 6:00 - 22:00 do kąpieli i toalety porannej oraz wieczornej (mycie ciała, mycie zębów, mycie głowy) 7) pokoi 2,3,4 osobowych z łazienkami, z czego: w pokojach dla jednej osoby zapewnione jest: a) minimum 5 metrów kwadratowych powierzchni mieszkalnej, b) jedno posłanie, jeden stolik nocny, szafa i miejsce w szafie na umieszczenie bielizny, odzieży, obuwia; c) w łazience jest wentylacja, prysznic, umywalka, wc, kubełek na nieczystości z wymiennym workiem a) niedopuszczalne jest dostawianie lub ścieśnianie posłań do spania 8) posłań jednoosobowych o rozmiarach minimalnych 175 cm x 80 cm; mogą to być tapczany na sprężynach tapicerowane lub łóżka z materacami 9) pościeli wypełnionej włóknem z polipropylenu lub silikonem dla jednej osoby składającej się z: jednej poduszki 70 cm x 80 cm lub 80 cm x 80 cm jednej kołdry pasującej rozmiarem do ww. posłania, jednego prześcieradła pasującego rozmiarem do ww. posłania, jednego koca-pledu 10) bielizny pościelowej czystej, o kolorach niespranych, niecerowanej, niełatanej, najlepiej bawełnianej lub bawełniano-satynowej pasującej rozmiarem do ww. poduszek i kołder zapinanej na zamek błyskawiczny lub-i guziki 11) oświetlenia elektrycznego górnego lub-i bocznego dostępnego przez całą dobę 12) w budynku, w którym będą stacjonować osoby uczestniczące w wyjeździe lub na terenie posesji - dostępu do gier zręcznościowych, np.: bilard, tenis stołowy, gry planszowe, inne 13) w budynku lub na terenie posesji sali świetlicowo-telewizyjnej wyposażonej w telewizor, stół biesiadny lub-i stoliki klubowe, krzesła lub-i fotele 14) lokalizacji stołówki w budynku, w którym będzie miało miejsce stałe stacjonowanie osób uczestniczących w wyjeździe 2. Wykonawca powinien zapewnić: 1) na terenie posesji boisko wielofunkcyjne, np.: do gry w siatkówkę, w piłkę nożną, w kometkę oraz plac zabaw dla dzieci 2) alternatywną dostawę wody i oświetlenia w razie awarii w dostawie wody lub-i energii elektrycznej. II Kadra Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującej obsługi kadrowej : 1. Równocześnie dwaj wychowawcy zapewniający opiekę całodobową 2. Opieka medyczna zapewniona przez całą dobę przez pielęgniarkę i lekarza pierwszego kontaktu 3. Ratownik, który musi być obecny podczas kąpieli morskich dzieci uczestniczących w wyjeździe integracyjnym III Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest do realizacji poniższych ram żywieniowych: 1. Posiłki są serwowane dla 28-rgu osób uczestniczących w wyjeździe integracyjnym skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim z tym, że w dniu przyjazdu osoby uczestniczące otrzymują posiłek zaraz po przyjeździe i zakwaterowaniu. Jeśli w dniu przyjazdu od pierwszego posiłku upłyną 3 godziny do g. 20:00, to musi być podany kolejny posiłek do tej godziny. 2. Posiłki są przygotowywane i serwowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami żywieniowymi przewidzianymi dla małoletnich dzieci i młodzieży: 1) śniadania o g. ustalonych w miejscu pobytu, każdego dnia składające się z: zupa mleczna lub kakao lub kawa mleczna; herbata; pieczywo; masło; sałatka warzywna lub rybna lub inne sałatki lub inne warzywa-warzywo; nabiał; wędlina; dżem lub powidła lub miód, 2) obiady o g. ustalonych w miejscu pobytu w zależności o potrzeb realizacyjnych ramowego planu zajęć i pobytu, każdego dnia składające się z: zupa 250 ml; drugie danie - ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron; surówka lub zestaw surówkowy lub inne warzywa-warzywo; sztuka mięsa wieprzowego lub wołowego lub drobiowego lub ryba lub gulasz lub mięso mielone; kompot lub napój, 3) podwieczorki o g. ustalonych w miejscu pobytu w zależności o potrzeb realizacyjnych ramowego planu zajęć i pobytu, każdego dnia składające się z: słodycze, owoce, napój 150 ml, 4) kolacje o g. ustalonych w miejscu pobytu, każdego dnia składające się z: pieczywo; masło; warzywa np.: pomidor, ogórek zielony-małosolny; sałata inne; nabiał; wędlina; dżem lub powidła; herbata. 3. W zależności od zgłoszeń osób uczestniczących posiłki powinny być dostosowane do potrzeb jaroszy, wegan lub wegetarian. 4. W zależności od programu dnia godziny posiłków mogą być regulowane z tym, że wartość energetyczna nie może być niższa niż przewidują całodzienne normy żywieniowe określone dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży oraz: 1) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych, który dla jednej osoby składa się z : dwóch kanapek z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant na drogę powrotną, który dla jednej osoby składa się z : dwóch kanapek z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. IV Program pobytu Wykonawca zobowiązany jest do realizacji poniższych założeń programowych: 1. Kolacja powitalna w dniu przyjazdu, 2. Przez cały okres uczestnictwa organizowanie i prowadzenie zajęć integracyjnych takich jak: gry zręcznościowe, zabawy integracyjne, konkursy i quizy, turnieje sportowe, 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie: maximum dwóch wycieczek autokarowych poznawczo-turystycznych do miejsc znaczących historycznie i poznawczo położonych nieopodal miejsca stacjonowania osób uczestniczących w wyjeździe w odległości do 150 km, minimum dwóch dyskotek, minimum jednego ogniska z pieczeniem kiełbasek, jednego balu przebierańców, jeden raz podchodów, 4. Organizowanie plażowania i kąpieli w morzu pod opieką ratownika i dwóch wychowawców, 5. Kolacja pożegnalna jeden dzień przed zakończeniem pobytu, 6. W ostatnim dniu pobytu przygotowania do wyjazdu podczas, którego opieką sprawuje dwóch wychowawców W załączeniu do oferty należy dołączyć propozycję szczegółowego programu wg. ramowego planu dnia określonego w SIWZ niniejszego przetargu. Wszelkie-jakiekolwiek zmiany możliwe są na 5 dni przed wyjazdem integracyjnym po uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. CZĘŚĆ 2 Wyjazd integracyjny w polskie góry wysokopienne do Zakopanego lub do miejscowości położonych nieopodal Zakopanego, w dniach 17.09.2012 r. - 21.09.2012 r. od poniedziałku do piątku (cztery doby) dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do samodzielnego poruszania się, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji, uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i osób z ich otoczenia społecznego np.: współmałżonek, siostra, brat, matka, ojciec, małoletnie dziecko od 3,5 roku życia, sąsiad, sąsiadka inni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób do dnia rozpoczęcia wyjazdu. Zamawiający (Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim) organizuje i zapewnia transport tam i z powrotem oraz autokar do dyspozycji w miejscu pobytu integracyjnego. Zamawiający musi mieć możliwość umieszczenia plakatów promujących projekt w miejscu stacjonowania osób uczestniczących ww. wyjeździe. Wyjazd z Aleksandrowa Łódzkiego do miejsca pobytu integracyjnego - poniedziałek 17.09.2012 r. w g. 6:00-7:00 Wyjazd z miejsca pobytu integracyjnego do Aleksandrowa Łódzkiego - piątek 21.09.2012 r. w g. 14:00-15:00 Składający ofertę przetargową Wykonawca przekazuje Zamawiającemu materiał zdjęciowy i opisowy miejsca pobytu podczas ww. wyjazdu integracyjnego, wg. niżej wymienionego katalogu: - budynek; - korytarze,- pokoj;e - kuchnia tj.: miejsce przygotowywania i przyrządzania potraw; - stołówka-jadalnia; - sala świetlicowo-telewizyjna;- teren posesji. z załączonym odpisem aktualnego odbioru przez SANEPID. Wykonawca zapewnia: - zakwaterowanie;- wyżywienie;- realizację programu pobytu;- 2 pilotów-przewodników prowadzących wyjazd, bo są dwa autokary;- ubezpieczenie grupowe NNW dostosowane do wieku i planowanej aktywności podczas pobytu na wyjeździe integracyjnym Realizacja wyjazdu integracyjnego odbywa się na następujących zasadach: I Zakwaterowanie całodobowe - 70 osób to osoby uczestniczące ww. projekcie i osoby towarzyszące im w wyjeździe - 2 osoby delegowane przez Zleceniodawcę do nadzorowania pobytu - 2 pilotów-przewodników - 2 kierowców - ostateczna lista osób uczestniczących wraz z numerami pesel i wykazem powiązań społecznych będzie przekazana na 5 dni przed rozpoczęciem pobytu w celu min. usprawnienia zakwaterowania, zgłoszenia do NNW. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 1) pobytu w budynku murowanym, w którym ściany są czyste, malowane lub tapetowane; podłogi są czyste - w pokojach, na korytarzach, w części sanitarnej są pokryte wykładziną dywanową lub-i wyłożone panelami lub-i parkietem, lub-i kaflami; okna szczelne, swobodnie otwierane, bez usterek, które min. mogłyby uniemożliwić ich otwieranie, zamykanie; drzwi wejściowe do pokoi zamykane na klucz i tak jak okna bez żadnych usterek, które utrudniałyby eksploatację a) niedopuszczalne jest zakwaterowanie w innych niż wyżej opisanych warunkach np.: domy campingowe, namioty 2) osobę codziennie sprzątającą pomieszczenia używane przez osoby uczestniczące w wyjeździe na podstawie klasyfikacji Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim 3) ogrodzonego terenu w celu zapewnienia bezpieczeństwa 4) pełnego węzła sanitarnego-instalacja wodociągowo-kanalizacyjna 5) regularnej codziennej dostawy zimnej wody przez całą dobę 6) regularnej codziennej dostawy ciepłej wody użytkowej o temperaturze 60 ° C (+ - 5 ° C ) w godzinach 6:00 - 22:00 do kąpieli i toalety porannej oraz wieczornej (mycie ciała, mycie zębów, mycie głowy) 7) pokoi 2,3,4 osobowych z łazienkami, z czego: w pokojach dla jednej osoby zapewnione jest: a) minimum 5 metrów kwadratowych powierzchni mieszkalnej, b) jedno posłanie, jeden stolik nocny, szafa i miejsce w szafie na umieszczenie bielizny, odzieży, obuwia; c) w łazience jest wentylacja, prysznic, umywalka, wc, kubełek na nieczystości z wymiennym workiem a) niedopuszczalne jest dostawianie lub ścieśnianie posłań do spania 8) posłań jednoosobowych o rozmiarach minimalnych 200 cm x 90 cm; mogą to być tapczany na sprężynach tapicerowane lub łóżka z materacami 9) pościeli wypełnionej włóknem z polipropylenu lub silikonem dla jednej osoby składającej się z: jednej poduszki 70 cm x 80 cm lub-i 80 cm x 80 cm jednej kołdry pasującej rozmiarem do ww. posłania, jednego prześcieradła pasującego rozmiarem do ww. posłania, jednego koca-pledu 10) bielizny pościelowej czystej, o kolorach niespranych, niecerowanej, niełatanej, najlepiej bawełnianej lub bawełniano-satynowej pasującej rozmiarem do ww. poduszek i kołder zapinanej na zamek błyskawiczny lub-i guziki 11) oświetlenia elektrycznego górnego lub-i bocznego dostępnego przez całą dobę 12) w pokojach sprawne radioodbiorniki 13) w budynku dostępu do Internetu bezprzewodowego 14) w budynku, w którym będą stacjonować osoby uczestniczące w wyjeździe lub na terenie posesji - dostępu do gier zręcznościowych, np.: bilard, tenis stołowy, gry planszowe, inne 15) w budynku lub na terenie posesji - sali świetlicowo-telewizyjnej wyposażonej w telewizor, stół biesiadny lub-i stoliki klubowe, krzesła lub-i fotele, z serwisem kawowym, tj.: kawa, herbata, cukier, cytryna, woda mineralna w 50% gazowana i w 50% niegazowana wszystko dostępne w sposób ciągły od godziny 6:00 do godziny 22:00 16) lokalizacji stołówki w budynku, w którym będzie miało miejsce stałe stacjonowanie osób uczestniczących w wyjeździe 17) parkingu strzeżonego dla dwóch autokarów, którymi będą podróżować osoby uczestniczące ww. wyjeździe 2. Wykonawca powinien zapewnić: 1) na terenie posesji boisko wielofunkcyjne, np.: do gry w siatkówkę, w piłkę nożną, w kometkę oraz plac zabaw dla dzieci, 2) alternatywną dostawę wody i oświetlenia w razie awarii w dostawie wody lub-i energii elektrycznej. II Wyżywienie 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 4 śniadań, 1 obiadu jednodaniowego, 4 obiadów dwudaniowych, 4 kolacji, jednego pożegnalnego grilla z pieczeniem kiełbasek, tj.: 1) 17.09.2012 r. obiad jednodaniowy w g. 16:00-16:30; kolacja w g. 19:00-19:30 2) 18.08.2012 r. - 21.09.2012 r. śniadania od g. 08:30 - dla 76 osób każdego dnia składające się z: zupa mleczna lub kakao lub kawa mleczna, herbata, cukier, pieczywo, masło, sałatka warzywna lub rybna lub inne sałatki, warzywa, owoce, nabiał, wędlina, dżem lub powidła lub miód, 3) 18.08.2012 r. - 21.09.2012 r. obiady od g. 13:30 - dla 76 osób każdego dnia składające się z: zupa 250 ml; drugie danie - ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron, surówka lub zestaw surówkowy, sztuka mięsa wieprzowego lub wołowego lub drobiowego lub ryba lub gulasz lub mielone; kompot; deser z ciasta lub owoców z dodatkami, 4) 18.08.2012 r. - 20.09.2012 r. kolacje od g. 18:30 - dla 76 osób każdego dnia składające się z: pieczywo, masło, warzywa, nabiał, wędlina, dżem lub powidła, herbata, cukier 5) 20.09.2012 r. od g. 20:00 spotkanie pożegnalne przy ognisku z bajaniem góralskim i przy grillu z pieczeniem kiełbasy. 3. W zależności od zgłoszeń osób uczestniczących Wykonawca dostosowuje posiłki do potrzeb jaroszy, wegan lub wegetarian. 4. W zależności od programu dnia, godziny posiłków mogą być regulowane z tym, że wartość energetyczna nie może być niższa niż przewidują całodzienne normy żywieniowe określone dla osób dorosłych, dzieci i młodzieży oraz: 1) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych i na basenie termalnym, który dla jednej osoby składa się z: dwóch kanapki z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10 g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić suchy prowiant na drogę powrotną, który dla jednej osoby składa się z: dwóch kanapki z bułek z masłem, serem żółtym i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla do 10 g, jednej wody mineralnej niegazowanej 500 ml. Uwagi dotyczące wyżywienia: W obecnej perspektywie czasowej Zamawiający nie jest w stanie podać dokładnej liczby dzieci do 7 roku życia i dlatego w sytuacji, gdy uczestnikiem wyjazdu będzie dziecko do 7 roku życia podaje się dla niego posiłki za połowę ceny dla osoby dorosłej, a różnica jest rekompensowana dodatkową przystawką, np.: deser z galaretki z owocami i bitą śmietaną, coctail wieloowocowy, zestaw batonów czekoladowo-owocowych, czekolada mleczna z bakaliami itp. III Plan pobytu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić realizację pobytu wg. niżej podanego ramowego planu: Dzień 1 - 17.09.2012 r. g.15:00 - 15:30 przyjazd; g.15:30 - 16:00 zakwaterowanie; g.16:00 -16:30 obiad; g.17:00-19:00 wycieczka poznawczo-turystyczna piesza w miejscu stacjonowania osób uczestniczących ww. wyjeździe;g.19:00 -19:30 kolacja Dzień 2 - 18.09.2012 r. g. 08:30 -9:00 śniadanie; obiad i kolacja w zależności od ustaleń z uwagi na planowaną wycieczkę poznawczo-turystyczną wg. potrzeb, możliwości i uznania grupy osób uczestniczących pieszą lub-i autokarową z pilotem-przewodnikiem; z uwagi na dużą ilość osób uczestniczących w wyjeździe dopuszcza się podział na dwie grupy niezależnie realizujące program dnia z tym, że każda z nich znajduje się pod opieką pilota-przewodnika; suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych. Dzień 3 - 19.09.2012 r. g. 08:30 -9:00 śniadanie; obiad i kolacja w zależności od ustaleń z uwagi na wejście na basen z wodami termalnymi oraz wycieczkę poznawczo-turystyczną autokarowo-pieszą wszystko wg. potrzeb, możliwości i uznania grupy osób uczestniczących z pilotem-przewodnikiem; z uwagi na dużą ilość osób uczestniczących w wyjeździe dopuszcza się podział na dwie grupy niezależnie realizujące program dnia z tym, że każda z nich znajduje się pod opieką pilota-przewodnika; suchy prowiant podczas całodziennych pobytów na wycieczkach poznawczo-turystycznych. Dzień 4 - 20.09.2012 r. g. 08:30 -9:00 śniadanie; g.09:00- 13:30 wycieczka poznawczo-turystyczna wg. potrzeb, możliwości i uznania grupy osób uczestniczących piesza lub-i autokarowa z pilotem-przewodnikiem; z uwagi na dużą ilość osób uczestniczących w wyjeździe dopuszcza się podział na dwie grupy niezależnie realizujące program dnia z tym, że każda z nich znajduje się pod opieką pilota-przewodnika; g.13:30 -13:00 obiad; g.13:00- 18:30 czas wolny dla osób uczestniczących; g. 20:00 spotkanie pożegnalne przy ognisku z bajaniem góralskim i przy grillu; grill jest pod zadaszeniem; na grillu piecze się kiełbasę. Do pieczonej kiełbasy dla jednej osoby podaje się: minimum 2 kromki chleba, 150 ml herbaty z cytryną i cukrem, musztardę, ketchup Dzień 5 - 21.09.2012 r. g.08:30 -9:00 śniadanie; g.09:00- 13:30 posumowanie wyjazdu w gronie osób uczestniczących, przygotowania do wyjazdu; g.13:30 -13:00 obiad; g.13:00 -15:00 wykwaterowanie, czas wolny w Zakopanem wyjazd z gór wysokopiennych W załączeniu do oferty należy dołączyć propozycję szczegółowego programu wg. ramowego planu dnia określonego w SIWZ niniejszego przetargu. Wszelkie-jakiekolwiek zmiany możliwe są na 5 dni przed wyjazdem integracyjnym po uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne wyjazdy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na drugą, albo na obie razem. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający ze względu na specyfikę usług nie dopuszcza powierzania wykonania zamówienia podwykonawcom. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. b. Wyjazdy integracyjne zostaną przeprowadzone przez wskazaną w ofercie kadrę. W razie nieprzewidzianych zdarzeń losowych Wykonawca zapewni zastępstwo wyłącznie przez kompetentne osoby, posiadające kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie jak osoby wskazane, na swój koszt i ryzyko. c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. d. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zmawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. e. Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy ,że spełnia warunki zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tj. Dz.U. z 2004 Nr 223, poz. 2268, z póz. zm), a Wykonawca ubiegający się o Część I Zamówienia dodatkowo oświadczy, że spełnia warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz.U. Nr 12 poz. 67 z dnia 10 lutego 1997r.z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usługom będącym przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, iż ww. wymóg oznacza konieczność wykazania realizacji tożsamych usług tj. organizacji wypoczynku letniego dla min. 28 dzieci oraz wartości przedmiotu zamówienia lub/i wyjazdu/wycieczki dla min76 osób oraz wartości przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał techniczny: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą noclegową , rekreacyjno - wypoczynkową a w Części I dodatkowo transportem niezbędnymi do wykonania zamówienia wg parametrów podanych w punkcie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, w Części I i-lub II.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu: Części I zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, tj. zatrudnia, bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: Wykonawca zapewni minimum 2 (dwóch) wychowawców na grupę i na turnus: 1 (jednego) kierownika turnusu, minimum 1( jednego) ratownika na turnus, osoby sprawujące całodobową opiekę lekarsko - pielęgniarską na turnus, osobę sprzątającą oraz kierowcę i autokar do transportowania tam i z powrotem a także podczas wycieczek krajoznawczych. Osoby te powinny posiadać kwalifikacje i umiejętności potwierdzone stosownymi dokumentami. Kserokopie potwierdzające kwalifikacje należy załączyć do oferty. Kierownik powinien posiadać: wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne resocjalizacyjne lub pedagogiczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika obozu lub kolonii co najmniej 2 razy w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 letni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej doświadczenie minimum 12 miesięcy w pracy z młodzieżą wieloproblemową, zagrożoną uzależnieniami i wykluczeniem społecznym, zdobyte np. na obozie, kolonii, w świetlicy socjoterapeutycznej, stowarzyszeniu, wolontariacie, ukończone kursy dla kierowników kolonii u organizatora, który posiada zgodę Kuratorium Oświaty na ich prowadzenie. Wychowawca powinien posiadać: ukończone studia pedagogiczne lub psychologiczne lub o kierunkach sportowych lub rekreacji lub organizacji wypoczynku, a także studenci, którzy ukończyli co najmniej 3 rok studiów na ww kierunkach (potwierdzone zaświadczeniem z uczelni), kursy dla wychowawców kolonijnych ukończone u organizatora, który posiada zgodę Kuratorium Oświaty na ich prowadzenie, doświadczenie w sprawowaniu funkcji wychowawcy na obozie lub kolonii co najmniej 1 raz w okresie ostatnich 3 lat, doświadczenie minimum 6 miesięcy w pracy z młodzieżą wieloproblemową, zagrożoną uzależnieniami i wykluczeniem społecznym, zdobyte np. na obozie, kolonii, w świetlicy socjoterapeutycznej, stowarzyszeniu, wolontariacie, Ratownik powinien posiadać: Uprawnienia Ratownika WOPR, Ratownika Wodnego Morskiego, ukończone dodatkowe kursy pierwszej pomocy KPP- doświadczenie w samodzielnej pracy z dziećmi i młodzieżą. Kierowca powinien posiadać: Uprawnienia do kierowania pojazdem przewidzianym do realizacji zamówienia (autokar) z min. 5 letnią praktyką w prowadzeniu autokarów na trasach krajowych, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 26 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908). W części II zamówienia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował dwoma pilotami-przewodnikami wycieczki posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potwierdzone stosownym dokumentem, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych ( t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.), posiadających doświadczenie w zakresie pilotażu wycieczek. Za osobę posiadającą doświadczenie w zakresie pilotażu wycieczek Zamawiający uzna pilota - przewodnika, który brał udział w min. 3 wycieczkach odpowiadających swoim zakresem opisowi przedmiotu zamówienia; Kserokopie potwierdzające kwalifikacje należy załączyć do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi opłacona polisę OC w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. szczegółowa kalkulacja kosztów; 2. Wykonawcy składający ofertę do Części I - propozycję programu kolonijnego opartego na ramowym programie zamieszczonym w Punkcie III - Opis przedmiotu zamówienia; 3.Wykonawcy składający ofertę do Części II - propozycję programu wyjazdu integracyjnego opartego na ramowym programie zamieszczonym w Punkcie III - Opis przedmiotu zamówienia; 4.Propozycje ubezpieczenia grupowego zgodną z podanym w punkcie III SIWZ minimalnym zakresem; 5.Kserokopia zaświadczenia lub wydruk komputerowy ze strony internetowej Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy; 6.Odpis aktualnego odbioru proponowanego miejsca pobytu przez SANEPID; 7. Opinia lub ostatni protokół okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej dotyczący obiektu, w którym realizowany będzie wypoczynek.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowlodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 4-6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 4-6 sekretariat p. 3 piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe Perspektywy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.