Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Porąbka: DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO- OSOBOWEGO NA POTRZEBY URZĘDU GMINY W PORĄBCE
Numer ogłoszenia: 26095 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Porąbka, ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax 033 8272802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.porabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO- OSOBOWEGO NA POTRZEBY URZĘDU GMINY W PORĄBCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód towarowo-osobowy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2007 lub 2008. Wymagane parametry techniczne: dopuszczalna masa całkowita - do 3.500 kg; ładowność użytkowa - min. 1200 kg ; maksymalna długość nadwozia z zabudową - 6000 mm; silnik: - rzędowy, 4 cylindrowy, o zapłonie samoczynnym; - pojemność skokowa: do 2200 cm3;moc maksymalna - min. 70 kW; norma emisji spalin: EURO 4; Przeniesienie napędu :- napęd na koła przednie,- skrzynia biegów- liczba biegów 5 + wsteczny; Układ Hamulcowy: hamulce przednie tarczowe, tylne tarczowe lub bębnowe ;- wyposażony w układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (np: ABS), oraz rozdział siły hamowania; Układ kierowniczy - ze wspomaganiem. Wymagania dotyczące skrzyni ładunkowej: przewóz towarów o masie do 1100 kg; szerokość wewnętrzna min. 2000 mm; długość wewnętrzna min. 2600 mm; wysokość burt min. 400mm; otwierane burty : tylna i boczne; stelaż i plandeka - wysokość przestrzeni ładunkowej 1800-2000mm. Wymagania dotyczące części pasażerskiej: możliwość przewozu 7 osób ( kierowca + 6 pasażerów)- dostęp do drugiego; rzędu foteli osobnymi drzwiami bocznymi- z obu stron pojazdu); kierownica z regulacją wysokości, fotel kierowcy z regulacją z podłokietnikiem, i regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe z napinaczami, zagłówek z regulacją wysokości; poduszka powietrzna kierowcy; fotele pasażerskie wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe z napinaczami oraz zagłówki z regulacją wysokości; schowek zamykany na klucz, elektrycznie sterowane szyby przednie, boczne lusterka regulowane elektrycznie i ogrzewane. Pozostałe wymagania: immobiliser, centralny zamek sterowany pilotem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: prowadzi działalność w zakresie sprzedaży samochodów osobowych. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; kopii koncesji producenta na sprzedaż i obsługę samochodów, złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e.Udzielą gwarancji na dostarczony samochód min. 24 miesięcy Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie w zakresie proponowanych warunków gwarancji. f.Prowadzą serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego pojazdu wraz z zapewnieniem samochodu zastępczego ( w przypadku takiej konieczności). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie w zakresie proponowanych warunków serwisu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 3)kopię koncesji producenta na dostawę i obsługę samochodów; 4)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy , 5)przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ( w tym również w ramach spółki cywilnej) - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Porąbka, 43-353 Porąbka ul. Krakowska 3, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Porąbka, 43-353 Porąbka ul. Krakowska 3, pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PORĄBKA
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Porąbka w roku 2025
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO - ROZBUDOWA SYSTEMU OCHRONY URZĄDZEŃ
więcej: przetargi PORĄBKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.