eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja systemu przeciwpożarowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Suwałki: Modernizacja systemu przeciwpożarowego
Numer ogłoszenia: 261285 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239749 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5626406, faks 087 5626402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu przeciwpożarowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zadanie nr 1 1. Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SAP) w budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zakres wykonania obejmuje: 1) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru we wszystkich pomieszczeniach szpitalnych tj. przestrzeni instalacyjnej, piwnicy, parteru oraz piętra. 2) Wykonanie instalacji przewodowej systemu sygnalizacji pożaru: - zainstalowanie wielodetektorowych czujek pożarowych, czujek dymu optycznych, czujek temperaturowych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, modułów we/wy, modułu 4 pętlowego, zasilacza, gniazd czujek adresowalnych, drukarki i modułu, - zamontowanie awaryjnego źródła zasilania centrali, - podłączenie instalacji do istniejącej centrali sygnalizacji pożaru. 2a) Demontaż istniejących drzwi stalowych (prowadzących z klatki schodowej do szpitala) i płycinowych ( do pom. gospodarczego pod schodami w piwnicy) i montaż w ich miejscu odpowiednio drzwi stalowych z naświetlami (3 sztuki) i drzwi stalowych pełnych (1 sztuka), stanowiących oddzielenie pożarowe i wykonanych w klasie odporności pożarowej EI30, zgodnie z zestawieniem ślusarki drzwiowej. 3) Demontaż i utylizacja czujek. 4) Uruchomienie systemu, pomiary i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 5) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym: - dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby, - szczegółowej instrukcji eksploatacji systemu, - aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wynikająca z wykonania systemu (SAP). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zadanie nr 2 1. Wykonanie modernizacji instalacji oddymiania klatki schodowej w budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zakres wykonania obejmuje: 1) Wykonanie instalacji oddymiania jednego pionu ciągu komunikacyjnego tj. klatki schodowej zabezpieczającej prawidłową ewakuację z budynku. 2) Wykonanie instalacji przewodowej mechanicznego systemu oddymiania klatki schodowej: - montaż centrali oddymiania, przycisków oddymiania, wentylatora napowietrzającego i oddymiania oraz elementów towarzyszących, - zamontowanie awaryjnego źródła zasilania centrali, - podłączenie instalacji do funkcjonującego systemu sygnalizacji i wykrywania pożaru. 3) Demontaż i utylizacja czujek. 4) Uruchomienie systemu, pomiary i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 5) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym: - dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby, - szczegółowej instrukcji eksploatacji systemu, Zakres wykonania nie obejmuje: 1) Wykonania (wykucia) otworu montażowego w ścianie fundamentowej w poziomie kondygnacji piwnicy klatki schodowej, o wymiarach 0,4x0,4 m na wysokości 0,4m ponad poziomem posadzki piwnicy, przewidzianego do montażu wentylatora napowietrzającego w ścianie fundamentowej. 2) Montażu leżaka napowietrzającego pod posadzką wiatrołapu - wstawiona rura PCV o400mm. W pozostałym zakresie instalację napowietrzającą należy wykonać zgodnie z projektem. Roboty budowlane zostały wykonane podczas budowy wiatrołapu wejściowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa projekt budowlany projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. II. 1. Budynek wyposażony jest w centralę sygnalizacji pożarowej FC726 serii FS720 produkcji SIMENS, modułową, mikroprocesorową o pojemności do 1512 adresów. Centrala może pracować samodzielnie jak i w wersji sieciowej. Posiada możliwość podłączenia wielu stacji, takich jak centrale i konsole obsługowe w jednej sieci. Centrala zlokalizowana jest w pomieszczeniu informacji przy wejściu głównym do Szpitala. Wymagane jest zastosowanie urządzeń przeciwpożarowych kompatybilnych z posiadaną centralą sygnalizacji pożarowej. 2. W trakcie wykonywanych robót Szpital nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. 3. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w pracy szpitala. 2) Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4) Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia przez okres: 60 miesięcy. 5) Nieodpłatna obsługa serwisowa i konserwacja oraz wykonywanie wymaganych przepisami przeglądów systemu przez okres objęty gwarancją i rękojmią. 4. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych lub z nich wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlanym, projektami wykonawczymi decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany i projekty wykonawcze. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych. Użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego i parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, nie gorszego niż przywołany w dokumentacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektroniki SUWAR, ul. 1 Maja 24, Suwałki, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328121,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 278601,08

  • Oferta z najniższą ceną: 278601,08 / Oferta z najwyższą ceną: 282178,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.