To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-18
Ostróda: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA W 2015 ROKU
Numer ogłoszenia: 261315 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241467 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA W 2015 ROKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, w tym powszechnych usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miejskiej Ostróda w 2015r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz postanowieniami § 3 siwz, kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1a do siwz), szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz) oraz projektu umowy (zał. nr 3 do siwz). 3. Przedmiot zamówienia: 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane za pomocą opłaty z dołu. b) usługi codziennego odbioru i dostarczania przesyłek z/do siedziby Zamawiającego opłacane za pomocą opłaty z dołu. c) usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 2) Wymagania Zamawiającego: a) Świadczenie usług pocztowych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 z późn. zm.; dalej: ustawa Prawo pocztowe). b) Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy (po okazaniu stosownego upoważnienia) zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z pok. 219 Urzędu Miejskiego w Ostródzie, ul. Mickiewicza 24, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-15:20. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej. c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania raz dziennie przesyłek adresowanych do Zamawiającego, do pok. 219 Urzędu Miejskiego w Ostródzie ul. Mickiewicza 24, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40-8:10. d) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, do pok. 219 Urzędu Miejskiego w Ostródzie ul. Mickiewicza 24, w dni robocze Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40-8:10. e) Wykonawca, wraz z codzienną pocztą, zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu zestawień zbiorczych przesyłek poleconych. 3) Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych: a) Opłaty z dołu uiszczane będą: - w obrocie krajowym- za przesyłki listowe nierejestrowane, rejestrowane, w tym przesyłki polecone, paczki pocztowe oraz usługi komplementarne; - w obrocie zagranicznym- za przesyłki listowe nierejestrowane, rejestrowane, paczki oraz usługi specjalne. b) Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako formy rozliczania opłat specjalnie oznakowanych opakowań Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stemplowanie opakowań pieczęcią, której wzór będzie ustalony z Wykonawcą. c) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury na podstawie dokumentów nadanych i zwróconych przesyłek w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym. d) Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1a do siwz). Ceny określone w kalkulacji ceny ofertowej muszą zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją usługi. 4. Usługi pocztowe będą świadczone na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. 5. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów (przesyłki rejestrowane ewidencjonowane będą w pocztowej książce nadawczej; dla przesyłek nierejestrowanych sporządzane będą zestawienia ilościowe). Oryginały zestawień ilościowych otrzymuje Wykonawca w celach rozliczeniowych, kopię otrzymuje Zamawiający jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 8. Reklamacje będą przyjmowane na zasadach określonych w regulaminie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż nie mogą one być gorsze aniżeli warunki reklamacji określone w ustawie Prawo pocztowe i aktach wykonawczych do tej ustawy. 9. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. 10. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1a do siwz) mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku nr 1a do siwz. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 11. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami ustawy Prawo pocztowe oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do siwz. 13. Ustalenia i decyzje dotyczące bieżącego wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 uPzp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.P.S.L. MODERN POSTAL SERVICES LIMITED SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
M.P.S.L. MODERN POSTAL SERVICES LIMITED SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- InPost Sp. z o.o., ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196546,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87134,11
Oferta z najniższą ceną: 87134,11 / Oferta z najwyższą ceną: 131449,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.