To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-23
Biecz: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Libusza i Korczyna gm. Biecz
Numer ogłoszenia: 261422 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229342 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz, Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Libusza i Korczyna gm. Biecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie Gminy Biecz i obejmować będzie miejscowości Libusza i Korczyna. Przedmiot zamówienia obejmuje: I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Koncepcja techniczno - planistyczna odprowadzenia ścieków komunalnych z obszaru Libuszy i Korczyny, z uwzględnieniem nowych odbiorców oraz perspektywicznie terenów przewidzianych pod zabudowę mieszkaniową. 2. Przegląd dokumentacji technicznej. 3. Pomoc w pozyskaniu środków na inwestycje z zewnętrznych źródeł finansowania tj. przygotowanie wniosków, kontakty z instytucjami finansującymi oraz udział w negocjacjach. Etap II - realizacja 1. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 2. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: -kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, -sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, -kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, -kontrola jakości wykonanych prac, -uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, -rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, -bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 3. Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia. 4. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej. 5. Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z Wykonawcą. 6. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji. 7. Odbiory techniczne - dokonywane przy współudziale Zamawiającego - wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia, które nie należą do kompetencji urzędów lub instytucji państwowych. 8. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową. 9. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy. 10. Wyegzekwowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 11. Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkowania. 12. Wystawienie świadectwa ukończenia robót (z ewentualnymi warunkami i zastrzeżeniami), rozpoczynającego okres gwarancyjny. 13. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwanych protokolarnie stwierdzonych usterek. 14. Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację. 15. Przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie. 16. Rozliczenie końcowe inwestycji. Rozliczenie inwestycji wraz z rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JUWA" BRYNKIEWICZ, FILIPKOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
"JUWA" BRYNKIEWICZ, FILIPKOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
- PPHU JUWA Jerzy Brynkiewicz Waldemar Filipkowski, E. Orzeszkowej 32, 15-084 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 241560,00
Oferta z najniższą ceną: 241560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 241560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIECZ
- ORGANIZACJA TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q przyszłości II"
- Dostawa i montaż kuchni ze stali nierdzewnej w ramach realizacji projektu "Budowa budynku centrum opiekuńczo - mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Grudnej Kępskiej".
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część I
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stworzenie nowoczesnej przestrzeni eko-turystycznej w Rzeczycy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.