eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Warszawa: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 261916 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. , ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 783 830 384, 22 474 47 44, faks 22 473 34 22, 22 474 40 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami, w tym: 1) instalacja systemu (oprogramowania użytkowego do zarządzania nieruchomościami) oraz dostarczenie testowej bazy danych - wstępnie skonfigurowannego, działającego i udostępniającego wszystkie główne funkcjonalności; 2) udzielenie bezterminowej licencji producenta oprogramowania umożliwiającej jednoczesną pracę 35 nazwanych użytkowników; 3) konfiguracja i wdrożenie oprogramowania; 4) szkolenie w centrali Zamawiającego pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania - 4 administratorów w trakcie wdrażania oprogramowania i 35 użytkowników.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 5000 zł (pięciu tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zależności od wyboru Wykonawcy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował podczas wykonywania przedmiotowego zamówienia osobami spełniającymi poniższe wymagania: a) co najmniej 1 osoba posiadająca:wiedzę dotyczącą zarządzania projektami, potwierdzoną uzyskaniem certyfikatu PRINCE Practitioner, PRINCE Foundation lub Project Management Professional lub ukończeniem studiów lub studium z zakresu zarządzania projektami oraz co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu projektu polegającego na wdrożeniu systemu zarządzania dla nieruchomości położonych na terenie Polski w obrębie co najmniej 100 różnych nieruchomości, przy czym z systemu tego korzysta co najmniej 30 użytkowników. b) co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie związane z zarządzaniem nieruchomościami, potwierdzone ukończeniem studiów w zakresie zarządzania nieruchomościami, geodezji, gospodarki przestrzennej lub pokrewnym lub uzyskaniem licencji zarządcy nieruchomości; c) co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej roczne doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania nieruchomościami przy czym w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie wykorzystywane były dane geograficzne (mapy, dane przestrzenne). Ta sama osoba może zostać wskazana do więcej niż jednego z powyższych punktów (lit. od a do c). Osoba wskazana do danego punktu musi spełniać wszystkie wymagania opisane dla tego punktu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany następujące zmiany umowy:wartości umowy; sposobu realizacji Umowy; dodatkowych funkcjonalności, nieujętych w Załączniku nr 1 do Umowy;dostosowania oprogramowania użytkowego do innego systemu niż obecnie istniejący u Zamawiającego;zmiana systemów. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:zmiany stawki podatku VAT; zwiększenie wydajności oprogramowania użytkowego;usprawnienia zarządzania nieruchomościami, którego dotyczy przedmiot Umowy;zmiana systemów Zamawiającego;zmiana obowiązujących przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przewozy Regionalne sp. z o.o. ul. Wileńska 14a, pokój 27, e-mail: pbl3d@p-r.com.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Przewozy Regionalne sp. zo.o. ul. Wileńska 14a, pokój 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.