To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-05
Wrocław: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 261970 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220826 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 5 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 5 zadań: 1) Zadanie 1 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1972D na odcinku I dł. ok. 0,22 km przed wiaduktem nad autostradą w Wojkowicach oraz na odcinku II dł. ok. 1,0 km od skrzyżowania z drogą wojewódzką W395 w Wojkowicach do skrzyżowania z drogą gminną (ul. Cisowa) w Mnichowicach, gm. Żórawina. a) Podstawowe parametry techniczne: ODCINEK I - 220m - PRZED WIADUKTEM NAD AUTOSTRADĄ W WOJKOWICACH - standard techniczny: klasa Z - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 220 mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 7,2 m - szerokość jezdni na której jest wymieniana podbudowa: ok. 3,6 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% ODCINEK II - 1000 m - OD SKRZYZOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ W935 DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ GMINNĄ (UL. CISOWSKA) W M. MNICHOWICE. - standard techniczny: klasa Z - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000 mb - szerokość jezdni istniejąca: zmienna ok. 6,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% b) Zakres robót: ODCINEK I - 220m - PRZED WIADUKTEM NAD AUTOSTRADĄ W WOJKOWICACH - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni na szer. 0,5 m w celu połączenia nowej ze starą nawierzchnią - wzmocnienie połączenia nawierzchni starej z nową siatką o wytrzymałości powyżej 100 kN/m - rozebranie konstrukcji nawierzchni jezdni - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm - wykonanie warstwy stabilizacji o grubości 15 cm - oczyszczenie oraz skropienie podłoża, - wykonanie warstwy podbudowy nawierzchni o grubości 9cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 5cm, ODCINEK II - 1000 m - OD SKRZYZOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ W935 DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ GMINNĄ (UL. CISOWSKA) W M. MNICHOWICE. Istniejąca nawierzchnia: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wzmocnienie połączenia nawierzchni istniejącej z poszerzeniem siatką o wytrzymałości powyżej 100 kN/m - wykonanie warstwy stabilizacji o grubości 15 cm - oczyszczenie oraz skropienie podłoża, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - przełożenie istniejących zjazdów z kostki w celu dostosowania wysokościowego do układanej nawierzchni. - wykonanie zjazdów ziemnych - wykonanie ścieku przykrawężnikowego na ławie betonowej. Nawierzchnia pod poszerzenie jezdni do 6,0 m przy średnim obustronnym poszerzeniu jezdni do 40 cm: - korytowanie na głębokość 45 cm, - wywóz materiału z rozbiórki, - warstwa stabilizacji gr. 15 i szer. 55 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-63 mm) o gr. 10 cm i szer. 55 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5 mm) o gr. 15 cm i szer. 45 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i szer. 40 cm w tym skropienie nawierzchni podbudowy z kruszywa. 2) Zadanie 2 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1990D na odcinku dł. ok. 0,95 km od mostu w Rogowie Sobóckim do skrzyżowania z drogą 2075D w m. Sobótka gm. Sobótka. a) Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa Z - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 950 mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 7,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% b) Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 8 cm na odcinku od mostu do chodnika oraz resztę na głębokość 4 cm, - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po frezowaniu, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - regulacja pionowa studzienek. 3) Zadanie 3 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,20 km na odcinku od nakładki wykonanej w 2014r. do miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie a) Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1200 mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% b) Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - wykonanie remontów cząstkowych, - frezowanie istniejącej nawierzchni na włączeniach, - oczyszczenie oraz skropienie podłoża, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm. 4) Zadanie 4 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1341D na odcinku dł. ok. 0,75 km na odcinku od skrzyżowania w Łozinie do wiaduktu S8, gm. Długołęka a) Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 750 mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,7 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% b) Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - wykonanie remontów cząstkowych, - frezowanie istniejącej nawierzchni na włączeniach (4cm) i przy kościele (8cm) - oczyszczenie oraz skropienie podłoża, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - przełożenie zjazdów oraz wykonanie zjazdów ziemnych z tłucznia. 5) Zadanie 5 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1341D na odcinku dł. ok. 1,25 km w m. Łosice od skrzyżowania z droga 1911D do stawów Szczodre, gm. Długołęka a) Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1250 mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,7 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% b) Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - wykonanie remontów cząstkowych, - frezowanie istniejącej nawierzchni na włączeniach dróg gminnych - oczyszczenie oraz skropienie podłoża, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - przełożenie zjazdów oraz wykonanie zjazdów ziemnych z tłucznia. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - droga powiatowa nr 1972D na odcinku I dł. ok. 0,22 km przed wiaduktem na autostradą w Wojkowicach oraz na odcinku II dł. ok. 1,0 km od skrzyżowania z drogą wojewódzką W395 w Wojkowicach do skrzyżowania z drogą gminną (ul. Cisowa) w Mnichowicach, gm. Żórawina Zadanie 2 - droga powiatowa nr 1990D na odcinku dł. ok. 0,95 km od mostu w Rogowie Sobóckim do skrzyżowania z drogą 2075D w m. Sobótka gm. Sobótka Zadanie 3 - droga powiatowa nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,20 km na odcinku od nakładki wykonanej w 2014r. do miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Zadanie 4 - droga powiatowa nr 1341D na odcinku dł. ok. 0,75 km od skrzyżowania w Łozinie do wiaduktu S8, gm. Długołęka Zadanie 5 - droga powiatowa nr 1341D na odcinku dł. ok. 1,25 km w m. Łosice od skrzyżowania z droga 1911D do stawów Szczodre, gm. Długołęka 3. Rodzaj i zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy zakres prac, opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacjami wykonania i odbioru robót ujęto: w Opisie Technicznym, Kosztorysach ofertowych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dla poszczególnych zadań stanowiących odrębne załączniki/pliki do SIWZ. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy, 4) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzór nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury, 8) Wykonawca zapewni czynny udział służb zewnętrznych w odbiorach, 9) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury, 10) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekazać je Zamawiającemu, 11) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 12) Wykonawca winien informować Zamawiającego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskanie potwierdzenia w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 13) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 14) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - przed rozpoczęciem robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 15) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić przed przystąpieniem do robót Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 16) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 18) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, na czas trwania robót kierownictwa: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działających w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku konieczności zmiany którejkolwiek osoby uzgodnienie nowego kandydata z Zamawiającym. 19) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 21) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 22) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 24) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 25) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 26) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 27) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 28) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 29) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 30) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). 31) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 32) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 33) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu wyregulowanie poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety, 34) Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt inwentaryzację powykonawczą (w wersji elektronicznej), przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 35) używać materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92 poz. 881 z poźn. zm.), znakiem budowlanym, d) wprowadzone do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjęte zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli jego właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowane przez Zamawiającego. 36) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 37) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 38) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 39) W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
- STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o., Wysoka ul. Lipowa 5a, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760080,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 526195,28
Oferta z najniższą ceną: 526195,28 / Oferta z najwyższą ceną: 845027,95
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA SA, ul. Generała J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 517339,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 337182,57
Oferta z najniższą ceną: 337182,57 / Oferta z najwyższą ceną: 419567,96
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA SA, ul. Generała J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 318298,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284051,93
Oferta z najniższą ceną: 284051,93 / Oferta z najwyższą ceną: 305477,67
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
- STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o., Wysoka, ul.Lipowa 5a, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289595,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239939,31
Oferta z najniższą ceną: 239939,31 / Oferta z najwyższą ceną: 319558,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Berger Bau Polska Sp. z o.o., ul. Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 499875,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393864,44
Oferta z najniższą ceną: 393864,44 / Oferta z najwyższą ceną: 551367,92
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.