Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Zakopane: BZP.271.24.2013 świadczenie usług polegających na utrzymaniu dodatkowych terenów zieleni miejskiej na terenie Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 26215 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.24.2013 świadczenie usług polegających na utrzymaniu dodatkowych terenów zieleni miejskiej na terenie Miasta Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu dodatkowych terenów zieleni miejskiej. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności na terenie miasta Zakopane: 1) obsadzenia i utrzymania: - 18 szt. wież kwiatowych typu H2000, - 14 szt. donic montowanych na latarniach typu W600, - 50 szt. donic betonowych o powierzchni nasadzenia: 0,31m2 każda, - 4 szt. donic betonowych o powierzchni nasadzenia: 2m2 każda, 2) obsadzenia i utrzymania rabat z roślinnością jednoroczną: - w rondzie Armii Krajowej o powierzchni 71m2, - w rondzie Solidarności o powierzchni 43m2, - w Al. 3-go Maja o powierzchni 12m2, 3) wykonanie obsadzeń z kwiatów jesiennych we wskazanych w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji donicach i misach kwiatowych. W ramach obsadzania i utrzymania18 szt. wież kwiatowych typu H2000, 14 szt. donic montowanych na latarniach typu W600, 50 szt. donic betonowych o powierzchni nasadzenia 0,31m2 każda oraz 4 donic betonowych o powierzchni nasadzenia 2m2 każda Wykonawca zobowiązany jest do: 1) odebrania wież kwiatowych i donic z miejsca przechowywania wskazanego przez Zamawiającego 2) przygotowania podłoża, do nasadzeń poprzez wypełnienie wskazanych przez Zamawiającego wież kwiatowych i donic świeżą ziemią kwiatową w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego, 3) obsadzenia wskazanych przez Zamawiającego wież kwiatowych oraz donic materiałem roślinnym, według planu nasadzeń który stanowi załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zamawiającego 4) wystawienia wskazanych przez Zamawiającego wież kwiatowych oraz donic do miejsc ekspozycji wskazanych w załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji oraz przemieszczania ich w obrębie miasta Zakopane w miarę potrzeb, 5) likwidacji obsadzeń wraz z wyczyszczeniem konstrukcji kwietnikowych i donic w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zamawiającego oraz przechowywania ich w zadaszonym suchym miejscu przez okres zimy zabezpieczając je uprzednio przed zniszczeniem, 6) zebrania, wywozu i utylizacji powstałych odpadów w dniu prowadzenia prac. W ramach obsadzenia i utrzymania rabat z roślinnością jednoroczną o powierzchni: 71m2 leżącej w rondzie im. Armii Krajowej, 43m2 leżącej w rondzie Solidarności oraz 12m2 w Al.3-go Maja w Zakopanem, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wytyczenia i uformowania rabat do rozmiarów i kształtów wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji oraz przygotowania podłoża do nasadzeń poprzez uzupełnienie ziemi urodzajnej w niezbędnej ilości w oparciu o ziemię kwiatową w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego 2) obsadzenia powierzchni materiałem roślinnym, w zakresie określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego 3) likwidacji obsadzeń wraz z wyrównaniem powierzchni rabat w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego oraz wywozem i utylizacją powstałych odpadów w dniu prowadzenia prac. W ramach wykonania obsadzeń z kwiatów jesiennych we wskazanych w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji donicach i misach kwiatowych, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przygotowania podłoża, do nasadzeń poprzez uzupełnienie podłoża w misach i donicach świeżą ziemią kwiatową oraz obsadzenia ich materiałem roślinnym, w zakresie określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zamawiającego, 2) wystawienia mis i donic do miejsc ekspozycji wskazanych przez Zamawiającego oraz przemieszczania ich w obrębie miasta Zakopane w miarę potrzeb, 3) likwidacji obsadzeń wraz z wyczyszczeniem mis i donic oraz przechowywaniem w zadaszonym suchym miejscu przez okres zimy zabezpieczając je uprzednio przed zniszczeniem w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego, 4) zebrania, wywozu i utylizacji powstałych odpadów w dniu prowadzenia prac. W obrębie wymienionych w umowie wież, donic i rabat Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) usuwania odpadów i nieczystości oraz utrzymywania estetycznego wyglądu rabat, wież kwiatowych i donic na bieżąco, 2) podlewania i odchwaszczania roślin w miarę potrzeb, 3) nawożenia roślin nawozami wieloskładnikowymi w dawkach zgodnych z wymaganiami poszczególnych roślin w miarę potrzeb, 4) stosowania środków ochrony roślin w miarę potrzeb, 5) uzupełniania brakujących roślin oraz wymiany wypadów roślin w oparciu o materiał roślinny zgodny z aktualnym nasadzeniem, bez ponoszenia kosztów ze strony Zamawiającego ,na bieżąco, 6) usuwania obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów na bieżąco..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z art.44 ustawy stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył co najmniej 2 usługi o wartości każda nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto ( słownie : czterdzieści tysięcy złotych brutto) polegające na obsadzaniu i utrzymaniu wież kwiatowych i donic. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z art.44 ustawy stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z art.44 ustawy stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z art.44 ustawy stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ma załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 3 do wzoru umowy o nazwie-składniki cenotwórcze- suma wartości prac brutto stanowi kwotę oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane pokój nr 211..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro d/s zamówień publicznych Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.