eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Szczecin: Dostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 262361 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4055 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PUM w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz ilości zawarte są w załączniku nr 4 do oferty (formularz cen jednostkowych). Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt stanowił wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz był wprowadzony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby posiadały okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od dnia dostawy wyrobów do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w zadaniach 1-6 oraz 8-9 (wszystkich poza 7) na każdym narzędziu był wygrawerowany numer katalogowy narzędzia, a w zadaniach 1, 4 oraz 5 dodatkowo nazwa Zamawiającego, tj. SPSK-2 Szczecin. Grawerunek nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin) nie dotyczy igieł chirurgicznych, ujętych w zadaniu nr 1.2 w poz. 1-7. Zamówienie składa się z 8 zadań: zadanie nr 1: narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku; zadanie nr 2: narzędzia do witrektomii; zadanie nr 3: narzędzia do operacji okulistycznych; zadanie nr 4: narzędzia do operacji urologicznych; zadanie nr 5: narzędzia do operacji kardiochirurgicznych; zadanie nr 6: retraktory do klatki piersiowej; zadanie nr 7: pudełka do sterylizacji; zadanie nr 8: narzędzia chirurgiczne do operacji twarzowo-szczękowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących poszczególne zadania. Wykonawcy mogą składać ofertę obejmującą jedno zadanie, kilka zadań bądź wszystkie zadania. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku - zadanie 1a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171472,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174079,76

  • Oferta z najniższą ceną: 174079,76 / Oferta z najwyższą ceną: 174079,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku - zadanie 1b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Endemed Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58315,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33206,71

  • Oferta z najniższą ceną: 33206,71 / Oferta z najwyższą ceną: 44616,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Narzędzia do witrektomii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Pomorska 31a, 03-101 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180576,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: narzędzia do operacji okulistycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Croma Pharma Polska Sp. z o.o., Al. Wilanowska 267, 02-730 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38435,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41206,94

  • Oferta z najniższą ceną: 41206,94 / Oferta z najwyższą ceną: 41206,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: narzędzia do operacji kardiochirurgicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Endemed Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6515,64

  • Oferta z najniższą ceną: 6515,64 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: retraktory do klatki piersiowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Naukowo-Techniczna Symico Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 54a/2, 53-333 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10368,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10368,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: pudełka do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Pomorska 31a, 03-101 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9936,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: narzędzia chirurgiczne do operacji twarzowo-szczękowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicom Sp. z o.o., ul. M. Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11742,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11783,88

  • Oferta z najniższą ceną: 11783,88 / Oferta z najwyższą ceną: 14194,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.