Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Szczecin: Dostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 4055 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz pudełek do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PUM w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz ilości zawarte są w załączniku nr 4 do oferty (formularz cen jednostkowych). Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt stanowił wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz był wprowadzony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby posiadały okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od dnia dostawy wyrobów do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w zadaniach 1-6 oraz 8-9 (wszystkich poza 7) na każdym narzędziu był wygrawerowany numer katalogowy narzędzia, a w zadaniach 1, 4 oraz 5 dodatkowo nazwa Zamawiającego, tj. SPSK-2 Szczecin. Grawerunek nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin) nie dotyczy igieł chirurgicznych, ujętych w zadaniu nr 1.2 w poz. 1-7. Zamówienie składa się z 8 zadań: zadanie nr 1: narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku; zadanie nr 2: narzędzia do witrektomii; zadanie nr 3: narzędzia do operacji okulistycznych; zadanie nr 4: narzędzia do operacji urologicznych; zadanie nr 5: narzędzia do operacji kardiochirurgicznych; zadanie nr 6: retraktory do klatki piersiowej; zadanie nr 7: pudełka do sterylizacji; zadanie nr 8: narzędzia chirurgiczne do operacji twarzowo-szczękowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących poszczególne zadania. Wykonawcy mogą składać ofertę obejmującą jedno zadanie, kilka zadań bądź wszystkie zadania. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dla każdego zadania wykonanie/wykonywanie co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa wyrobów medycznych odpowiadających swoim rodzajem wyrobom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: zadanie 1- nie mniej niż 150.000,00 zł brutto; zadanie 2- nie mniej niż 100.000,00 zł brutto; zadanie 3- nie mniej niż 25.000,00 zł brutto; zadanie 4- nie mniej niż 7.000,00 zł brutto; zadanie 5- nie mniej niż 13.000,00 zł brutto; zadanie 6- nie mniej niż 10.000,00 zł brutto; zadanie 7- nie mniej niż 3.000,00 zł brutto; zadanie 8- nie mniej niż 8.000,00 zł brutto. Przez dostawę wyrobów odpowiadającym swoim rodzajem wyrobom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć dla zadań 1-6 oraz 8: dostawę narzędzi chirurgicznych wielokrotnego użytku, dla zadania 7: dostawę pudełek do sterylizacji. W odniesieniu do zadań 1-6 oraz 8 Wykonawca może wykazać, że zamówieniem objęta była realizacja wszystkich ww. wyrobów lub niektórych z nich. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie jednego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż suma wartości określonych dla zadań, których dotyczy oferta (np. jeśli Wykonawca składa ofertę na zadania nr 1 i 3, musi wykazać wykonanie/wykonywanie zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 175.000,00 zł, jeśli na zadania nr 4 i 6 - 17.000,00 zł) - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - długośc okresu gwarancji - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie,
70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku: haki operacyjne, igły, imadła, kleszcze, nożyczki, pincety, narzędzia ginekologiczne, zaciski, raspatory, narzędzia do mikrochirurgii oka, dłuta, dźwignie i inne. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin). Grawerunek nazwy Zamawiającego nie jest wymagany dla igieł (zadanie 1.2, poz. 1-7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: narzędzia do witrektomii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: narzędzia do witrektomii. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: narzędzia do operacji okulistycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do operacji okulistycznych. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: narzędzia do operacji urologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do operacji urologicznych. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: narzędzia do operacji kardiochirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do operacji kardiochirurgicznych. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: retraktory do klatki piersiowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Retraktory do klatki piersiowej. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: pudełka do sterylizacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka plastikowe do sterylizacji w autoklawach, z wkładką silikonową, z perforacją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: narzędzia chirurgiczne do operacji twarzowo-szczękowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne do operacji twarzowo-szczękowych. Wymagany grawerunek numeru katalogowego oraz nazwy Zamawiającego (SPSK-2 Szczecin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancji - 30
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.