eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańprzeprowadzenie badań trackingowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Poznań: przeprowadzenie badań trackingowych
Numer ogłoszenia: 262394 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136367 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie badań trackingowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja badań trackingowych dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. Badania obejmować będą sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych, tj.: - inwestorzy zagraniczni, - mieszkańcy Poznania, - profesjonaliści polscy, - maturzyści polscy, - studenci zagraniczni, - turyści biznesowi polscy, - turyści indywidualni polscy, - turyści biznesowi zagraniczni, - turyści indywidualni zagraniczni, zdefiniowanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań przygotowanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach:- Opis poszczególnych grup docelowych - załącznik 2 do wzoru umowy, - Kwestionariusz badawczy dla poszczególnych grup docelowych - załącznik nr 3 do wzoru umowy, - Schemat analiz, czyli definicja zestawu indeksów, które będą służyć do zarządczego monitorowania efektów wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań wraz ze wskazaniem preferowanych metod statystycznych planowanych w analizie danych oraz spodziewanego efektu końcowego - załącznik nr 4 do wzoru umowy, - Schemat badania- załącznik nr 5 do wzoru umowy, czyli wielkość prób oraz propozycje metod realizacji terenowej. Zadania Wykonawcy: - realizacja zlecenia zgodnie z przekazanymi wytycznymi, kwestionariuszami, zasadami i zgodnie z założeniami metodologicznymi przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, - konsultacja kwestionariusza (dopuszczalne jest dodawanie pytań), - opracowanie sposobu doboru poszczególnych prób z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego podanych w załącznikach do SIWZ lub zaproponowanie własnych rozwiązań, - dodanie do kwestionariusza ewentualnych pytań rekrutacyjnych wynikających z definicji poszczególnych grup docelowych w powiązaniu z proponowanymi sposobami doboru prób, - przygotowanie i organizacja badań na terenie Polski i Europy, w tym opracowanie potrzebnych wersji językowych kwestionariusza, a także kwestionariuszy dla zaproponowanych dodatkowych grup docelowych (w oparciu o kwestionariusze dostarczone przez Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do wzoru umowy), - realizacja terenowa badań, - kontrola realizacji terenowej, - obróbka danych, - przeprowadzenie pogłębionej analizy uwzględniającej wymagania Zamawiającego przy ewentualnej współpracy konsultanta wskazanego przez Zamawiającego, - przygotowanie raportu w języku polskim, uwzględniającego szeroki zakres szczegółowych wniosków oraz wskazówek zarządczych i propozycji ewentualnych zmian w prowadzonych działaniach, - przygotowanie osobnego raportu prezentującego zmiany w wartościach wsaźników badanych w roku bieżącym oraz w latach 2011-2013, wraz z przyczynami, skutkami i wnioskami dotyczącymi zaobserwowanych zmian, zgodnie z założeniami metody badań trackingowych, - przeprowadzenie prezentacji dla członków Biura Promocji Miasta dotyczącej najważniejszych wyników, wniosków i propozycji wynikających z raportu, - przekazanie zwrotne wypełnionych kwestionariuszy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji badania, przeprowadzenia analiz oraz przekazania raportów wraz z wynikami i wnioskami z wyników badań do 08.12.2014 r., natomiast do przeprowadzenia prezentacji podsumowującej do 16.12.2014 r. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Europa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REALIZACJA Sp. z o.o., ul. Kolbaczewska 6a, 02-879 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 367155,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.