Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Siedlce: Przeprowadzenie kursu zawodowego: operator wózków jezdniowych, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 262432 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach , ul. M. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 09 64, faks 25 633 17 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu zawodowego: operator wózków jezdniowych, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego: operator wózków jezdniowych dla 1 uczestnika projektu Prosto przed siebie skierowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia:Liczba godzin: 69 godzin, w tym:49 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych, Zwanych łącznie Zajęciami w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Minimalny program kursu: kształcenie zawodowe w zakresie: Typy stosowanych wózków jezdniowych, Budowa wózka, Przepisy BHP, Czynności kierowcy przy obsłudze wózka, Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości o dozorze technicznym, Informacje o bezpiecznej wymianie butli gazowej, Praktyczna nauka jazdy - wszystkie typy wózków ze względu na rodzaj napędu, typ wózków jezdniowych unoszących, podnośnikowych, naładownych, ze względu na rodzaj pracy. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy, przekazania uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL oraz 1 egzemplarza Zamawiającemu, zorganizowania i pokrycia kosztów badania lekarskiego, prowadzenia dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych i zaplecza technicznego niezbędnych do przeprowadzenia kursu, zgłoszenia uczestnika na egzamin przed Komisją z Urzędu Dozoru Technicznego i opłacenia egzaminu , wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Kursie, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia - min.5 zdjęć, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego w szczególności ewentualnych kosztów badań dodatkowych, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww. zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, kserokopii dowodu opłaty egzaminu państwowego. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych: Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: lokal oraz plac odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć teoretycznych i praktycznych zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce lub w odległości do 30 km z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu uczestników Zajęć z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu Zamówienia oraz powrotu. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wystąpienia zamówienia uzupełniającego nastąpi w przypadku zwiększenia liczby uczestników projektu
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług szkolenia zawodowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć: a. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a. W tym co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu kursu zawodowego: operator wózków jezdniowych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób -min1, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez zmianę terminu wykonania umowy w następujących przypadkach: ograniczenie zakresu umowy, wówczas nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia proporcjonalnie do oferty Wykonawcy, na skutek siły wyższej, okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, ul. Mieczysława Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, ul. Mieczysława Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.