eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Kościelisko: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców
Numer ogłoszenia: 26270 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351438 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Gminy Kościelisko i wdrożenie Elektronicznego Systemu do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców. System poboru opłaty miejscowej musi posiadać następujące funkcje: - Elektroniczną rejestrację poboru opłaty miejscowej, - Elektroniczne rozliczenie pomiędzy Inkasentem opłaty miejscowej a Urzędem, - Zintegrowany System Lojalnościowy, - System sprzedaży usług powiązany z Systemem Lojalnościowym. - System sprzedaży usług zintegrowany z Automatami Samoobsługowymi. Wymagania odnośnie Elektronicznej rejestracji poboru opłaty miejscowej: 1) System powinien być zaprojektowany w taki sposób aby mógł być obsługiwany Online. 2) System powinien być wyposażony w zintegrowaną platformę dla Urzędu, poprzez którą realizowane będą czynności: a) rejestracji Inkasenta, b) generowanie dla Inkasenta unikalnego dostępu do systemu, c) generowanie raportów: - finansowych - statystycznych d) generowanie przypomnień o płatności (drogą elektroniczną, poprzez automatyczny wydruk wezwań - wraz ze stosownym drukiem wpłaty), e) prowadzenie kartoteki Inkasenta z możliwością raportu danych historycznych, f) możliwość prowadzenia rozliczeń z Inkasentem drogą internetową, g) możliwość prowadzenia rozliczeń z Inkasentem w kasie Urzędu, h) możliwość automatycznego zlecenia rozesłania informacji do Inkasentów lub/i Turystów (drogą mailową lub za pomocą SMS) i) możliwość drukowania potwierdzeń wpłat dla uiszczających opłatę miejscową j) możliwość sporządzania ewidencji osób zobowiązanych do uiszczania opłaty miejscowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami k) możliwość sporządzenia listy wypłat prowizji dla inkasentów z tytułu pobranej i odprowadzonej na konto Urzędu Gminy opłaty miejscowej 3) System powinien być wyposażony w zintegrowaną w platformę dla Inkasenta, poprzez którą realizowane będą czynności: a) rejestracja w systemie opłaty pobranej przez Inkasenta, b) wygenerowanie na jej podstawie unikalnego Kodu, c) w Kodzie powinny być zapisane informacje: unikalny numer/identyfikator oraz jego okres ważności (preferowany QR Kod), d) powinien być też generowany Kod alternatywny (alfanumeryczny) - pozwalający identyfikować uprawnienie bez czytnika optycznego, e) dystrybucja kodu poprzez wydruk na drukarce lokalnej, przesłanie na urządzenie mobilne, wygenerowanie w Automacie Samoobsługowym, f) oprócz funkcji identyfikacyjnych kod powinien zawierać informację o: Inkasencie (Nazwa), okresie ważności nadanych uprawnień (data od-do), data wygenerowania kodu g) wpłaty drogą elektroniczną środków wynikających z pobranej opłaty miejscowej na rzecz Urzędu h) wydrukowania formularza płatniczego z kwotą bieżącego zobowiązania. Wymagania odnośnie Elektronicznego rozliczenia pomiędzy Inkasentem opłaty miejscowej a Urzędem: 1) System powinien być integralnym pod względem przepływu danych, ich interpretacji, analizy, przechowywania i archiwizacji. Integralność systemu ma determinować spójność pod względem dostępności do danych pomiędzy platformą dla Urzędu a platformą dla Inkasenta. 2) System powinien zagwarantować przekazanie środków pieniężnych na dwa przewidziane sposoby: - Elektronicznie - bezpośrednio z platformy Inkasenta. - Tradycyjnie - w kasie Urzędu. 3) Rozliczenie pomiędzy Inkasentem a Urzędem powinno wyglądać następująco: - Przekazane środki drogą elektroniczną bezpośrednio z platformy Inkasenta bezwarunkowo muszą być zaksięgowane na platformie Urzędu. - Środki wpłacone bezpośrednio w kasie Urzędu mają być automatycznie zaksięgowane na koncie Inkasenta. Wymagania odnośnie Zintegrowanego Systemu Lojalnościowego: 1) System musi być zintegrowany z Systemem Lojalnościowym. 2) System Lojalnościowy powinien zagwarantować zbudowanie Pakietów korzyści dla posiadaczy Kodu wygenerowanego na podstawie dokonanej opłaty miejscowej. 3) System Lojalnościowy powinien gwarantować: - możliwość stworzenia bazy Partnerów współpracujących z systemem poboru opłaty miejscowej, - możliwość zaprezentowania szczegółowej oferty Partnera systemu, - możliwość weryfikacji i zdjęcia nabytego uprawnienia w Systemie Lojalnościowym u Partnera systemu, - możliwość łączenia ofert wielu Partnerów w jeden pakiet (produkt/ofertę), - możliwość realizowania Pakietu na podstawie jednego Biletu u wszystkich Partnerów świadczących usługi w ramach danego Pakietu, - możliwość powiązania unikalnego Kodu z ofertą poszczególnego Partnera, - możliwość konfigurowania pakietów i promocji w powiązaniu z Kodem, - możliwość powiązania Systemu Lojalnościowego z Automatami Samoobsługowymi w celu zrealizowania Kodu, - możliwość wygenerowania Kuponów rabatowych, promocyjnych na podstawie nadanego przez system Kodu - możliwość wygenerowania Biletu BUS, który będzie honorowany u Przewoźników współpracujących z Systemem. Wymagania odnośnie Systemu sprzedaży usług powiązanego z Systemem Lojalnościowym 1) System powinien gwarantować zakup szczegółowej oferty każdego Partnera w ujęciu indywidualnym jak i Pakietowym. 2) System powinien umożliwiać użycie wygenerowanego Kodu i skorzystanie z przygotowanych przywilejów przy zakupie towarów i usług dostępnych w systemie. 3) System powinien gwarantować: - możliwość zakupienia usług i produktów dostępnych w Systemie, - możliwość użycia wygenerowanego Kodu w celu uzyskania danej korzyści, należnej osobie posiadającej Kod - możliwość dokonania płatności OnLine (przelew OnLine, płatność kartą, serwis płatnościowy, systemowa portmonetką), - możliwość założenia prywatnego konta Użytkownika systemu (z pełną historią zakupów, możliwością dokonania zwrotu, anulowaniem całej transakcji lub wybranych pozycji, możliwością posiadania systemowej portmonetki, którą Użytkownik będzie mógł zasilić środkami pieniężnymi i będzie mógł poprzez nią realizować płatności w systemie oraz realizować zwroty transakcyjne oraz potransakcyjne bezpośrednio na konto bankowe), - możliwość powiązania systemu sprzedaży z Automatami Samoobsługowymi w celu realizacji zakupu dostępnych w Systemie usług i Pakietów, - możliwość wyposażenia każdego Partnera w końcówkę weryfikującą autentyczność i ważność Kodu, Wymagania odnośnie Systemu sprzedaży usług zintegrowanego z automatami samoobsługowymi 1) System musi być zintegrowany przynajmniej z jednym systemem sprzedaży samoobsługowej. Sprzedaż samoobsługowa ma być realizowana poprzez Automaty Samoobsługowe. Automaty Samoobsługowe muszą gwarantować użycie Kodów w ta-kim zakresie jaki jest dostępny w Systemie. 2) Automaty Samoobsługowe mają gwarantować: - dostęp do Systemu w trybie 24/7 (24 godziny/siedem dni w tygodniu), - możliwość ich instalacji i pracy na zewnątrz budynku, - możliwość dokonania płatności kartą płatniczą bezpośrednio w Automacie, - system płatniczy kartą ma być dedykowany dla urządzeń samoobsługowych, - możliwość potwierdzeń w formie wydruku, - możliwość dystrybucji kart, - możliwość kodowania kart, - możliwość termicznego nadruku kart.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MATinternet s.c. Wojciech Pawlikowski, Tomasz Trzebunia, ul. Ks. Stolarczyka 12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99017,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99017,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99017,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.