eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Kościelisko: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców
Numer ogłoszenia: 351438 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Gminy Kościelisko i wdrożenie Elektronicznego Systemu do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców. System poboru opłaty miejscowej musi posiadać następujące funkcje: - Elektroniczną rejestrację poboru opłaty miejscowej, - Elektroniczne rozliczenie pomiędzy Inkasentem opłaty miejscowej a Urzędem, - Zintegrowany System Lojalnościowy, - System sprzedaży usług powiązany z Systemem Lojalnościowym. - System sprzedaży usług zintegrowany z Automatami Samoobsługowymi. Wymagania odnośnie Elektronicznej rejestracji poboru opłaty miejscowej: 1) System powinien być zaprojektowany w taki sposób aby mógł być obsługiwany Online. 2) System powinien być wyposażony w zintegrowaną platformę dla Urzędu, poprzez którą realizowane będą czynności: a) rejestracji Inkasenta, b) generowanie dla Inkasenta unikalnego dostępu do systemu, c) generowanie raportów: - finansowych - statystycznych d) generowanie przypomnień o płatności (drogą elektroniczną, poprzez automatyczny wydruk wezwań - wraz ze stosownym drukiem wpłaty), e) prowadzenie kartoteki Inkasenta z możliwością raportu danych historycznych, f) możliwość prowadzenia rozliczeń z Inkasentem drogą internetową, g) możliwość prowadzenia rozliczeń z Inkasentem w kasie Urzędu, h) możliwość automatycznego zlecenia rozesłania informacji do Inkasentów lub/i Turystów (drogą mailową lub za pomocą SMS) i) możliwość drukowania potwierdzeń wpłat dla uiszczających opłatę miejscową j) możliwość sporządzania ewidencji osób zobowiązanych do uiszczania opłaty miejscowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami k) możliwość sporządzenia listy wypłat prowizji dla inkasentów z tytułu pobranej i odprowadzonej na konto Urzędu Gminy opłaty miejscowej 3) System powinien być wyposażony w zintegrowaną w platformę dla Inkasenta, poprzez którą realizowane będą czynności: a) rejestracja w systemie opłaty pobranej przez Inkasenta, b) wygenerowanie na jej podstawie unikalnego Kodu, c) w Kodzie powinny być zapisane informacje: unikalny numer/identyfikator oraz jego okres ważności (preferowany QR Kod), d) powinien być też generowany Kod alternatywny (alfanumeryczny) - pozwalający identyfikować uprawnienie bez czytnika optycznego, e) dystrybucja kodu poprzez wydruk na drukarce lokalnej, przesłanie na urządzenie mobilne, wygenerowanie w Automacie Samoobsługowym, f) oprócz funkcji identyfikacyjnych kod powinien zawierać informację o: Inkasencie (Nazwa), okresie ważności nadanych uprawnień (data od-do), data wygenerowania kodu g) wpłaty drogą elektroniczną środków wynikających z pobranej opłaty miejscowej na rzecz Urzędu h) wydrukowania formularza płatniczego z kwotą bieżącego zobowiązania. Wymagania odnośnie Elektronicznego rozliczenia pomiędzy Inkasentem opłaty miejscowej a Urzędem: 1) System powinien być integralnym pod względem przepływu danych, ich interpretacji, analizy, przechowywania i archiwizacji. Integralność systemu ma determinować spójność pod względem dostępności do danych pomiędzy platformą dla Urzędu a platformą dla Inkasenta. 2) System powinien zagwarantować przekazanie środków pieniężnych na dwa przewidziane sposoby: - Elektronicznie - bezpośrednio z platformy Inkasenta. - Tradycyjnie - w kasie Urzędu. 3) Rozliczenie pomiędzy Inkasentem a Urzędem powinno wyglądać następująco: - Przekazane środki drogą elektroniczną bezpośrednio z platformy Inkasenta bezwarunkowo muszą być zaksięgowane na platformie Urzędu. - Środki wpłacone bezpośrednio w kasie Urzędu mają być automatycznie zaksięgowane na koncie Inkasenta. Wymagania odnośnie Zintegrowanego Systemu Lojalnościowego: 1) System musi być zintegrowany z Systemem Lojalnościowym. 2) System Lojalnościowy powinien zagwarantować zbudowanie Pakietów korzyści dla posiadaczy Kodu wygenerowanego na podstawie dokonanej opłaty miejscowej. 3) System Lojalnościowy powinien gwarantować: - możliwość stworzenia bazy Partnerów współpracujących z systemem poboru opłaty miejscowej, - możliwość zaprezentowania szczegółowej oferty Partnera systemu, - możliwość weryfikacji i zdjęcia nabytego uprawnienia w Systemie Lojalnościowym u Partnera systemu, - możliwość łączenia ofert wielu Partnerów w jeden pakiet (produkt/ofertę), - możliwość realizowania Pakietu na podstawie jednego Biletu u wszystkich Partnerów świadczących usługi w ramach danego Pakietu, - możliwość powiązania unikalnego Kodu z ofertą poszczególnego Partnera, - możliwość konfigurowania pakietów i promocji w powiązaniu z Kodem, - możliwość powiązania Systemu Lojalnościowego z Automatami Samoobsługowymi w celu zrealizowania Kodu, - możliwość wygenerowania Kuponów rabatowych, promocyjnych na podstawie nadanego przez system Kodu - możliwość wygenerowania Biletu BUS, który będzie honorowany u Przewoźników współpracujących z Systemem. Wymagania odnośnie Systemu sprzedaży usług powiązanego z Systemem Lojalnościowym 1) System powinien gwarantować zakup szczegółowej oferty każdego Partnera w ujęciu indywidualnym jak i Pakietowym. 2) System powinien umożliwiać użycie wygenerowanego Kodu i skorzystanie z przygotowanych przywilejów przy zakupie towarów i usług dostępnych w systemie. 3) System powinien gwarantować: - możliwość zakupienia usług i produktów dostępnych w Systemie, - możliwość użycia wygenerowanego Kodu w celu uzyskania danej korzyści, należnej osobie posiadającej Kod - możliwość dokonania płatności OnLine (przelew OnLine, płatność kartą, serwis płatnościowy, systemowa portmonetką), - możliwość założenia prywatnego konta Użytkownika systemu (z pełną historią zakupów, możliwością dokonania zwrotu, anulowaniem całej transakcji lub wybranych pozycji, możliwością posiadania systemowej portmonetki, którą Użytkownik będzie mógł zasilić środkami pieniężnymi i będzie mógł poprzez nią realizować płatności w systemie oraz realizować zwroty transakcyjne oraz potransakcyjne bezpośrednio na konto bankowe), - możliwość powiązania systemu sprzedaży z Automatami Samoobsługowymi w celu realizacji zakupu dostępnych w Systemie usług i Pakietów, - możliwość wyposażenia każdego Partnera w końcówkę weryfikującą autentyczność i ważność Kodu, Wymagania odnośnie Systemu sprzedaży usług zintegrowanego z automatami samoobsługowymi 1) System musi być zintegrowany przynajmniej z jednym systemem sprzedaży samoobsługowej. Sprzedaż samoobsługowa ma być realizowana poprzez Automaty Samoobsługowe. Automaty Samoobsługowe muszą gwarantować użycie Kodów w ta-kim zakresie jaki jest dostępny w Systemie. 2) Automaty Samoobsługowe mają gwarantować: - dostęp do Systemu w trybie 24/7 (24 godziny/siedem dni w tygodniu), - możliwość ich instalacji i pracy na zewnątrz budynku, - możliwość dokonania płatności kartą płatniczą bezpośrednio w Automacie, - system płatniczy kartą ma być dedykowany dla urządzeń samoobsługowych, - możliwość potwierdzeń w formie wydruku, - możliwość dystrybucji kart, - możliwość kodowania kart, - możliwość termicznego nadruku kart,.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być dostawa do Urzędu Gminy Kościelisko i wdrożenie Elektronicznego Systemu do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców (rozbudowa systemu) - w wysokości 20 % wartości umowy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający dostąpił od wymogu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych - tzn. wykaże, że posiada co najmniej 1 umowę z operatorem świadczącym usługi płatności elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł obejmujących: - Wdrożenie systemu lojalnościowego oferującego zintegrowany pakiet usług dla turystów oraz - Integrację systemu z automatami samoobsługowymi. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Baza klientów do udostępnienia w Systemie Lojalno-ściowym - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług 2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zwrotne. 4) Jeżeli zmiany określone w ust. 1,2,3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać, w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia. 5) W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 6) Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 7) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 8) Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 9) Siły wyższej, 10) W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 11) W przypadku, gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu, co do wprowadzenia tych zmian. 12) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku koniczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji, gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające, co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększenia ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.