Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Kościelisko: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców
Numer ogłoszenia: 351438 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Gminy Kościelisko i wdrożenie Elektronicznego Systemu do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców. System poboru opłaty miejscowej musi posiadać następujące funkcje: - Elektroniczną rejestrację poboru opłaty miejscowej, - Elektroniczne rozliczenie pomiędzy Inkasentem opłaty miejscowej a Urzędem, - Zintegrowany System Lojalnościowy, - System sprzedaży usług powiązany z Systemem Lojalnościowym. - System sprzedaży usług zintegrowany z Automatami Samoobsługowymi. Wymagania odnośnie Elektronicznej rejestracji poboru opłaty miejscowej: 1) System powinien być zaprojektowany w taki sposób aby mógł być obsługiwany Online. 2) System powinien być wyposażony w zintegrowaną platformę dla Urzędu, poprzez którą realizowane będą czynności: a) rejestracji Inkasenta, b) generowanie dla Inkasenta unikalnego dostępu do systemu, c) generowanie raportów: - finansowych - statystycznych d) generowanie przypomnień o płatności (drogą elektroniczną, poprzez automatyczny wydruk wezwań - wraz ze stosownym drukiem wpłaty), e) prowadzenie kartoteki Inkasenta z możliwością raportu danych historycznych, f) możliwość prowadzenia rozliczeń z Inkasentem drogą internetową, g) możliwość prowadzenia rozliczeń z Inkasentem w kasie Urzędu, h) możliwość automatycznego zlecenia rozesłania informacji do Inkasentów lub/i Turystów (drogą mailową lub za pomocą SMS) i) możliwość drukowania potwierdzeń wpłat dla uiszczających opłatę miejscową j) możliwość sporządzania ewidencji osób zobowiązanych do uiszczania opłaty miejscowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami k) możliwość sporządzenia listy wypłat prowizji dla inkasentów z tytułu pobranej i odprowadzonej na konto Urzędu Gminy opłaty miejscowej 3) System powinien być wyposażony w zintegrowaną w platformę dla Inkasenta, poprzez którą realizowane będą czynności: a) rejestracja w systemie opłaty pobranej przez Inkasenta, b) wygenerowanie na jej podstawie unikalnego Kodu, c) w Kodzie powinny być zapisane informacje: unikalny numer/identyfikator oraz jego okres ważności (preferowany QR Kod), d) powinien być też generowany Kod alternatywny (alfanumeryczny) - pozwalający identyfikować uprawnienie bez czytnika optycznego, e) dystrybucja kodu poprzez wydruk na drukarce lokalnej, przesłanie na urządzenie mobilne, wygenerowanie w Automacie Samoobsługowym, f) oprócz funkcji identyfikacyjnych kod powinien zawierać informację o: Inkasencie (Nazwa), okresie ważności nadanych uprawnień (data od-do), data wygenerowania kodu g) wpłaty drogą elektroniczną środków wynikających z pobranej opłaty miejscowej na rzecz Urzędu h) wydrukowania formularza płatniczego z kwotą bieżącego zobowiązania. Wymagania odnośnie Elektronicznego rozliczenia pomiędzy Inkasentem opłaty miejscowej a Urzędem: 1) System powinien być integralnym pod względem przepływu danych, ich interpretacji, analizy, przechowywania i archiwizacji. Integralność systemu ma determinować spójność pod względem dostępności do danych pomiędzy platformą dla Urzędu a platformą dla Inkasenta. 2) System powinien zagwarantować przekazanie środków pieniężnych na dwa przewidziane sposoby: - Elektronicznie - bezpośrednio z platformy Inkasenta. - Tradycyjnie - w kasie Urzędu. 3) Rozliczenie pomiędzy Inkasentem a Urzędem powinno wyglądać następująco: - Przekazane środki drogą elektroniczną bezpośrednio z platformy Inkasenta bezwarunkowo muszą być zaksięgowane na platformie Urzędu. - Środki wpłacone bezpośrednio w kasie Urzędu mają być automatycznie zaksięgowane na koncie Inkasenta. Wymagania odnośnie Zintegrowanego Systemu Lojalnościowego: 1) System musi być zintegrowany z Systemem Lojalnościowym. 2) System Lojalnościowy powinien zagwarantować zbudowanie Pakietów korzyści dla posiadaczy Kodu wygenerowanego na podstawie dokonanej opłaty miejscowej. 3) System Lojalnościowy powinien gwarantować: - możliwość stworzenia bazy Partnerów współpracujących z systemem poboru opłaty miejscowej, - możliwość zaprezentowania szczegółowej oferty Partnera systemu, - możliwość weryfikacji i zdjęcia nabytego uprawnienia w Systemie Lojalnościowym u Partnera systemu, - możliwość łączenia ofert wielu Partnerów w jeden pakiet (produkt/ofertę), - możliwość realizowania Pakietu na podstawie jednego Biletu u wszystkich Partnerów świadczących usługi w ramach danego Pakietu, - możliwość powiązania unikalnego Kodu z ofertą poszczególnego Partnera, - możliwość konfigurowania pakietów i promocji w powiązaniu z Kodem, - możliwość powiązania Systemu Lojalnościowego z Automatami Samoobsługowymi w celu zrealizowania Kodu, - możliwość wygenerowania Kuponów rabatowych, promocyjnych na podstawie nadanego przez system Kodu - możliwość wygenerowania Biletu BUS, który będzie honorowany u Przewoźników współpracujących z Systemem. Wymagania odnośnie Systemu sprzedaży usług powiązanego z Systemem Lojalnościowym 1) System powinien gwarantować zakup szczegółowej oferty każdego Partnera w ujęciu indywidualnym jak i Pakietowym. 2) System powinien umożliwiać użycie wygenerowanego Kodu i skorzystanie z przygotowanych przywilejów przy zakupie towarów i usług dostępnych w systemie. 3) System powinien gwarantować: - możliwość zakupienia usług i produktów dostępnych w Systemie, - możliwość użycia wygenerowanego Kodu w celu uzyskania danej korzyści, należnej osobie posiadającej Kod - możliwość dokonania płatności OnLine (przelew OnLine, płatność kartą, serwis płatnościowy, systemowa portmonetką), - możliwość założenia prywatnego konta Użytkownika systemu (z pełną historią zakupów, możliwością dokonania zwrotu, anulowaniem całej transakcji lub wybranych pozycji, możliwością posiadania systemowej portmonetki, którą Użytkownik będzie mógł zasilić środkami pieniężnymi i będzie mógł poprzez nią realizować płatności w systemie oraz realizować zwroty transakcyjne oraz potransakcyjne bezpośrednio na konto bankowe), - możliwość powiązania systemu sprzedaży z Automatami Samoobsługowymi w celu realizacji zakupu dostępnych w Systemie usług i Pakietów, - możliwość wyposażenia każdego Partnera w końcówkę weryfikującą autentyczność i ważność Kodu, Wymagania odnośnie Systemu sprzedaży usług zintegrowanego z automatami samoobsługowymi 1) System musi być zintegrowany przynajmniej z jednym systemem sprzedaży samoobsługowej. Sprzedaż samoobsługowa ma być realizowana poprzez Automaty Samoobsługowe. Automaty Samoobsługowe muszą gwarantować użycie Kodów w ta-kim zakresie jaki jest dostępny w Systemie. 2) Automaty Samoobsługowe mają gwarantować: - dostęp do Systemu w trybie 24/7 (24 godziny/siedem dni w tygodniu), - możliwość ich instalacji i pracy na zewnątrz budynku, - możliwość dokonania płatności kartą płatniczą bezpośrednio w Automacie, - system płatniczy kartą ma być dedykowany dla urządzeń samoobsługowych, - możliwość potwierdzeń w formie wydruku, - możliwość dystrybucji kart, - możliwość kodowania kart, - możliwość termicznego nadruku kart,.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być dostawa do Urzędu Gminy Kościelisko i wdrożenie Elektronicznego Systemu do poboru opłaty miejscowej oraz udostępniania pakietu korzyści dla turystów i usługodawców (rozbudowa systemu) - w wysokości 20 % wartości umowy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający dostąpił od wymogu wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych - tzn. wykaże, że posiada co najmniej 1 umowę z operatorem świadczącym usługi płatności elektronicznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł obejmujących: - Wdrożenie systemu lojalnościowego oferującego zintegrowany pakiet usług dla turystów oraz - Integrację systemu z automatami samoobsługowymi. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Baza klientów do udostępnienia w Systemie Lojalno-ściowym - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług 2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zwrotne. 4) Jeżeli zmiany określone w ust. 1,2,3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać, w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia. 5) W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 6) Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 7) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 8) Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 9) Siły wyższej, 10) W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 11) W przypadku, gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu, co do wprowadzenia tych zmian. 12) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku koniczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji, gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające, co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększenia ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 7 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.