eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówBudowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Tarnów: Budowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 262888 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221474 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlano - montażowe związane z wykonaniem sieci kanalizacji opadowej wraz z podłączeniem wpustów drogowych. 2. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez inż. Adama Olszówkę, która określa zakres i sposób wykonania robót. W skład dokumentacji technicznej wchodzi: ekspertyza geotechniczna, projekt budowlany sieci kanalizacji opadowej, projekt wykonawczy sieci kanalizacji opadowej, projekt budowlany - wpusty drogowe z przykanalikami, operat wodnoprawny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. 3. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu łącznie z robotami towarzyszącymi musi być wykonany w sposób zgodny z: a) projektem budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarem robót, d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 4. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 5. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 7. Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń, ciągów drenarskich i innych elementów zagospodarowania terenu sąsiadujących z placem budowy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w/w elementów Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w terminie 7 dni licząc od dnia przekazania wezwania, a przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 8. Do wykonania robót należy użyć materiałów oraz urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG/ powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w STWiORB. Atesty i certyfikaty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 9. Wszystkie użyte przez Wykonawcę urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 11. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót (odbioru końcowego robót), a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty protokołu odbioru zadania, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy. 12. Na urządzenia przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne w języku polskim. 13. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 14. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanych od Inwestora przedmiarów z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji technicznej. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 16. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy oraz wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 17. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 18. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego realizacji zadania, w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe SĘKOWSKI Sp. z o.o.,, ul. Zgody 89, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 593601,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 468096,71

  • Oferta z najniższą ceną: 468096,71 / Oferta z najwyższą ceną: 557547,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.