eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi drukowania dla PODR Oddział Stare Pole materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Gdańsk: Usługi drukowania dla PODR Oddział Stare Pole materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 262890 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania dla PODR Oddział Stare Pole materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi drukowania materiałów szkoleniowych i folderu wraz z dostarczeniem wykonanego przedmiotu zamówienia w ramach realizacji projektu Przygotowanie samorządów lokalnych Mołdowy do efektywnej absorpcji funduszy unijnych (nr projektu 20/2012/PPR2012) objętego programem polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2012 r. 2. Zamówienie obejmuje druk: 2.1 Materiałów szkoleniowych w nakładzie 1500 egz. o następujących parametrach druku: - broszura klejona, - 120 stron (104 strony czarno-białe i 16 stron kolorowych) + okładka, - format A4, - 104 strony druk czarny1+1, papier offsetowy 80 g/m2, - 16 stron druk 4+4 CMYK, papier kreda mat 115g/m2 , - okładka druk 4+4 CMYK papier kreda błysk 250 g/ m2, - strony kolor w różnych miejscach. 2.2 Folderu promującego projekt w nakładzie 500 egz. o następujących parametrach druku: - format: 24 cmx 68 cm, - 3 łamy, - druk 4+4 CMYK, - papier 250 g/m2 kreda błysk + folia błysk. 3. Zamawiający dostarczy materiały do druku w formie elektronicznej na serwer Wykonawcy za pośrednictwem łącza FTP w formacie pdf. w terminie: - materiały szkoleniowe w dniu 27.08.2012 roku, - folder w dniu 17.09.2012, Wersja elektroniczna danej publikacji będzie stanowić dokładne odzwierciedlenie wersji drukowanej. Wersja elektroniczna publikacji (tekst publikacji, okładka, strona tytułowa, strona redakcyjna) zostanie przygotowana w postaci zapisu w formacie pdf. 4. Wykonawca dostarczy na swój koszt wykonany przedmiot umowy do siedziby oddziału w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21 w terminach: - materiały szkoleniowe w dniu 1.09.2012 roku do godz. 1000. - folder w dniu 24.09.2012 roku do godz. 1000. Wykonawca jest zobowiązany wnieść przedmiot umowy do wskazanych pomieszczeń. 5. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie ma prawa do utrwalania i zwielokrotniania materiałow dostarczonych do druku przez Zamawiającego, obrotu tymi materiałami, wykorzystania całości lub fragmentów publikacji do celów promocyjnych, reklamy rozpowszechniania tych materiałów i publikacji w inny sposób niż na potrzeby realizacji umowy i w związku z realizacją umowy. 6. W przypadku, gdy zamówienie będzie wykonywane wadliwie lub niestarannie, Zamawiający uprawniony jest do odmowy zapłaty za wadliwie wykonaną część zamówienia i zażądania od Wykonawcy należytego wykonania usługi. W tym celu Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin, w którym to czasie Wykonawca na swój koszt, zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy, w tym stwierdzonych po dostarczeniu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania wykonał należycie trzy usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia opisanemu przez zamawiającego tj.: polegających na drukowaniu, broszur A5, broszur A4, zaproszeń, ulotek promocyjnych, folderów i innego asortymentu. Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 3 usług drukarskich, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia; 2) warunków płatności; 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, w tym zdarzeń siły wyższej, t. j. katastrofy naturalnej, strajku, pożaru, eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego; 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.podr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Oddział w Starym Polu, 82-220 Stare Pole Pole, ul. Marynarki wojennej 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty muszą być złożone w siedzibie Oddziału Zamawiającego w Starym Polu przy ul. Marynarki wojennej 21, w sekretariacie,. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie będzie dofinansowane w ramach realizacji programu Przygotowanie samorządów lokalnych Mołdowy do efektywnej absorpcji funduszy unijnych (nr projektu 20/2012/PPR2012) objętego programem polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.